Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

ja oma tyhmä kysymys, mitä kysynyt jo kerran mutta kunnollinen vastaus jäänyt saamatta.
Tiistaina alkaa lähihoitaja + lukio opinnot, onko mahdollista saada tuolta alalta töitä heti ensimmäisenä vuotena? Kun työttömänä ollut kauan ja haluja olisi. saisi vähän voita leivän päälle :D

100 metrin loppukilpailu, klo 22.35, TV2

Veikkaisinpa että Bolt tekee uuden maailmanennätyksen jos lähtö onnistuu..

Minkälaiset ikärajat nykyisin on Oulun Onnelassa? Kuulin, jostain , että nyt vkloppunakin on 18-vuotta? Pitääkö paikkaansa? Miten häh? Kertokaahan tarkasti !

Mulla on Nokia 6220 -puhelin. Kun lähetän tekstarin, niin löydänkö jostain hymiöluettelon kuvamuodossa? Haluaisin siis liittää sellaisia viestien mukaan, mutta en ostaa muodostaa niitä itse kauheasti pelkkien merkkien perusteella.

Aiemmassa puhelimessa ne tulivat *-merkin alta, mutta nyt sieltä löytyy pelkästään:

- Lisää merkkejä (esim. piste, pilkku, kaksoispiste, lainausmerkit --> . , : ( )
- Ennust. t.syöttö käyttöön
- Numerot
- Kirjoituskieli

Mulla on Nokia 6220 -puhelin. Kun lähetän tekstarin, niin löydänkö jostain hymiöluettelon kuvamuodossa? Haluaisin siis liittää sellaisia viestien mukaan, mutta en ostaa muodostaa niitä itse kauheasti pelkkien merkkien perusteella.

Aiemmassa puhelimessa ne tulivat *-merkin alta, mutta nyt sieltä löytyy pelkästään:

- Lisää merkkejä (esim. piste, pilkku, kaksoispiste, lainausmerkit --> . , : ( )
- Ennust. t.syöttö käyttöön
- Numerot
- Kirjoituskieli

Muistaakseni hymiöt löytyvät lisää merkkejä kohdasta. Paina vaan toisen kerran tähteä kun olet siinä kohdassa ja hymiöt pamahtavat ruutuun. Anteeksi jos olen väärässä mutta mulla ainakin toimi ne hymiöt noin vanhassa kännykässä.

Muistaakseni hymiöt löytyvät lisää merkkejä kohdasta. Paina vaan toisen kerran tähteä kun olet siinä kohdassa ja hymiöt pamahtavat ruutuun. Anteeksi jos olen väärässä mutta mulla ainakin toimi ne hymiöt noin vanhassa kännykässä.

Ei onnistunut. Se antaa "lisää merkkejä" kohdassa ainoastaan esille ne merkit, vaikka painaisi *-merkkiä uudestaankin.

Ei onnistunut. Se antaa "lisää merkkejä" kohdassa ainoastaan esille ne merkit, vaikka painaisi *-merkkiä uudestaankin.
Ei munkaan 6210 navigaattorissa tapahdu mitään, niitä ei kait vaan ole. :(

En tiedä toimiiko tuossa mallissa, mutta mulla ne saa näkyviin näin:

Viestit --> Viesti asetukset --> Yleiset asetukset --> Graafiset hymiöt --> jos "ei" niin laita siihen "kyllä"

Ei ole kyllä saman mallinen puhelin, mutta jos siinä on graaffiset hymiöt käytössä niin luulis samaa reittiä löytyvän.

Mistäköhän löytyisi sivusto jossa on listattu vapaina olevia työpaikkoja? Vai onnistuuko töiden haku kävelemällä syoraan työvoimatoimistoon ja sanoo haluavansa töitä?
Käyn siis iltalukiota, eikä millään viitsisi tuhlata hyvää aikaa kotona ihmetellen. Mitään koulutusta minulla ei ole (olen 18v), joten se taitaa karsia mahdollisuuksiani saada töitä.
Kiinnostaisi päästä erityisesti jollekin rakennustyömaalle apuhommiin, kun ala muutenkin kiinnostaa. Mutta pakon edestä olen vaikka varasto- tai liukuhihnahommissa. Kaupan kassalle en mene, vaikka sinne onkin ehkäpä parhaat mahdollisuudet.

Mistäköhän löytyisi sivusto jossa on listattu vapaina olevia työpaikkoja? Vai onnistuuko töiden haku kävelemällä syoraan työvoimatoimistoon ja sanoo haluavansa töitä?
Käyn siis iltalukiota, eikä millään viitsisi tuhlata hyvää aikaa kotona ihmetellen. Mitään koulutusta minulla ei ole (olen 18v), joten se taitaa karsia mahdollisuuksiani saada töitä.
Kiinnostaisi päästä erityisesti jollekin rakennustyömaalle apuhommiin, kun ala muutenkin kiinnostaa. Mutta pakon edestä olen vaikka varasto- tai liukuhihnahommissa. Kaupan kassalle en mene, vaikka sinne onkin ehkäpä parhaat mahdollisuudet.

työvoimatoimiston sivuilta löytyy samat listat mitä ne työkkärissä näyttää

Työkkärin sivuilta kannattaa katsella paikkoja, mutta kannattaa kysellä töitä myös jostain vuokratyövoimaa välittävästä firmasta. Noihin vuokratyövoimaa välittäviin paikkoihin kannattaa jättää hakemus, vaikka nettisivuilla ei olisikaan yhtään sinulle sopivaa työpaikkaa avoinna. Suurta osaa noiden työpaikoista ei nimittäin ilmoiteta missään, vaan työntekijät valitaan hakemuksen jättäneistä.

En tiedä toimiiko tuossa mallissa, mutta mulla ne saa näkyviin näin:

Viestit --> Viesti asetukset --> Yleiset asetukset --> Graafiset hymiöt --> jos "ei" niin laita siihen "kyllä"

Ei ole kyllä saman mallinen puhelin, mutta jos siinä on graaffiset hymiöt käytössä niin luulis samaa reittiä löytyvän.

Ei löytynyt tota kautta.

Tulevan suomen unelmien poikamiehen mainoksessa on
biisinä stellan korkokengät. kappaleessahan lauletaan
raiskauksesta. kysymys kuuluukin tarkoittaa se , että
tuleva poikamieson raiskaaja vai , että ne naiset tullaan
raiskaamaan siinä ohjelmassa??

Tulevan suomen unelmien poikamiehen mainoksessa on
biisinä stellan korkokengät. kappaleessahan lauletaan
raiskauksesta. kysymys kuuluukin tarkoittaa se , että
tuleva poikamieson raiskaaja vai , että ne naiset tullaan
raiskaamaan siinä ohjelmassa??
Sekä että. Poikamies on raiskaaja, ja tulee raiskaamaan ne naiset siinä ohjelmassa.

Back
Ylös Bottom