Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mun mielestä voi ajaa ainakin vastakkaisella puolella tietä. Ja takaapäin ne ei ota kuvaa. tämmösen käsitykse ite olen saanut.

Eikös moottoripyörillä käytännössä voi ajaa, kameratolppien ohi ihan mitä vauhtia huvittaa, suomessahan ne ei kuvaa takaapäin (toisin kuin briteissä)?

Voi. Joskus vuosia sittenhän oli tapana ajella jatkuvalla tahdilla kameroihin sen verran ylinopeutta että se otti kuvan, siihen aikaan oli viä se että mitä enemmän otettuja kuvia, sitä vähemmän tilaa uusille, ja tämä siis vain ja ainoastaan niihin kameroihin jotka eivät ole risteyksessä koska mikään ei ole niin idioottia kuin punaisia päin ajaminen, prkl.

Onko olemassa valkoisia tatuointeja? Varmaan on, mutta en oo vaan kellään nähnyt. Tulipahan mieleen, kun välillä vastaan tulee milloin minkäkinlaisia puolen selän tribaalihärpäköitä, ja aina mustina. Ohan valkoinen vähintään yhtä cool väri. Ei ehkä vitivalkoisen suomalaisen kaljamahassa, mutta hiukan tummempien ja ruskettuneiden ylle vois sopia oikein hyvinkin. Miksei sellaisia ole kellään?

Valkoista käytetään usein vain pienissä määrissä mustien tatuointien seassa. Esim silmät, kynnet, hampaat yms voidaan hyvin korostaa valkosella.

Onko toisen naisen kanssa rekisteröidyssä parisuhteessa elävä nainen rouva? Vai ovatko rouvia vain miesten kanssa naimisissa olevat?

mä just kelasin et kun täytän 20 niin ostan pärrän, ja kun duunimatkalla on vissii 3kameraa niin luukutan niihin sit täysii:P

E: Koskeeko sama asia autoja joissa on rekkari vaan takana, vai sit jonku naaman perusteella ettii?

Onko toisen naisen kanssa rekisteröidyssä parisuhteessa elävä nainen rouva? Vai ovatko rouvia vain miesten kanssa naimisissa olevat?
Miksei olis?

Jossakin olen törmännyt väittämään että englannin punta(visalla) on nyt alhaalla että ostokset sieltä on edullisia? Mistä näkee visan vaihtokurssin? Kun olen vertaillut hintoja saksan ja englannin, Saksassa suoraan euroja ja punnan muuntanut netissä löytävällä vaihtolaskurilla niin edelleen Saksa on halvempi.
Miksi muuten visalla on joskus edullisempaa tehdä ostoksia toisella valuutalla?

mä just kelasin et kun täytän 20 niin ostan pärrän, ja kun duunimatkalla on vissii 3kameraa niin luukutan niihin sit täysii:P

E: Koskeeko sama asia autoja joissa on rekkari vaan takana, vai sit jonku naaman perusteella ettii?

Miksei olis?

eivät taida naaman perusteella ruveta kyllä etsimäään yhtään mitään :D

tietääkseni autoissa on suomessa AINA edessä ja takana rekkari. Jos ei muuten niin semmonen läystäke siinä tuulilasin takana.

Ottakaa se etukilpi autosta vittuun ja jos poliisi sattuu pysäyttämään, pitäkää sitä hanskalokerossa ja nostakaa se kojelaudalle, voivat valittaa mutta ihan sallittua silti.

Missä olis hyvä kerätä pulloja Helsingissä?

Hietsu, Espan puisto, Koffin puisto, Alppipuisto, Kaivari(?), Ruttopuisto....kaikki puistoalueet. Tänään uskoisin olevan hyvä päivä saaliille, koska on nätti ilma.

Ottakaa se etukilpi autosta vittuun ja jos poliisi sattuu pysäyttämään, pitäkää sitä hanskalokerossa ja nostakaa se kojelaudalle, voivat valittaa mutta ihan sallittua silti.

Höpö höpö. Paskapuhetta.

Onko olemassa valkoisia tatuointeja? Varmaan on, mutta en oo vaan kellään nähnyt. Tulipahan mieleen, kun välillä vastaan tulee milloin minkäkinlaisia puolen selän tribaalihärpäköitä, ja aina mustina. Ohan valkoinen vähintään yhtä cool väri. Ei ehkä vitivalkoisen suomalaisen kaljamahassa, mutta hiukan tummempien ja ruskettuneiden ylle vois sopia oikein hyvinkin. Miksei sellaisia ole kellään?
Valkoisia
white.jpg
IMG_0969.jpg
spaceball.gif

UV
uv-tattoo.jpg
uv-tattoo.jpg
Rons_livin_rude.jpg

Poistin vahingossa roskakorin työpöydältä. Miten saan sen takasin? :jahas:

Koitas tätä:

1. Napsauta Käynnistä-painiketta ja valitse sitten Suorita.

2. Kirjoita Avaa-ruutuun regedit ja valitse sitten OK.

3. Etsi seuraava rekisteriavain: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace

4. Napsauta vaiheessa 3 löytämääsi rekisteriavainta hiiren kakkospainikkeella, valitse Uusi ja valitse Avain.

5. Kirjoita {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} ja paina sitten ENTER-näppäintä.

6. Napsauta vaiheessa 5 luomaasi uutta {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}-avainta.

7. Kaksoisnapsauta oikeanpuoleisessa ruudussa (Oletus)-merkintää.

8. Kirjoita Muokkaa merkkijonoa -valintaikkunan Arvon data -ruutuun Recycle Bin ja valitse sitten OK.

9. Sulje Rekisterieditori.

Roskakori-kuvake tulee uudelleen näkyviin työpöydälle.

Jos treenaa 6 päivänä viikossa, saako / onko haittaa perusteellisesta venyttelystä viikon ainoana huilipäivänä?

Sormi otti vähän osumaa töissä muutamia viikkoja sitten, jolloin puolet kynnestä meni mustaksi. Koskakohan vois olettaa ton mustelman lähtevän? ei oo vieläkään muuttunut mitenkään.

Back
Ylös Bottom