Just niitä. Paikallisesta ompeluliikkeestäkin löytyy pari, mutta saisi olla enemmänkin.Jos nyt tajusin oikein että haet kangasmerkkejä? http://www.stuntman.fi/ Tuolta ainaki saa jotai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just niitä. Paikallisesta ompeluliikkeestäkin löytyy pari, mutta saisi olla enemmänkin.Jos nyt tajusin oikein että haet kangasmerkkejä? http://www.stuntman.fi/ Tuolta ainaki saa jotai.
Kuulin kohtuuvarmana mutufaktana, että yksityisellä puolella olisi yleisesti käytössä reseptinkirjoituspalkkio, joka ei ole provikka vaan kiinteä maksu jokaisesta kirjoitetusta reseptistä. Osaat ehkä tyrmätä/verifioida tämän tiedon?
en tiedä nopeeta konstia tuohon, mutta itselläni ku kävi niin että kännykkä tippu hankeen ja hajos siihen paikkaan, niin kuivatin kännykkää lämpöpatterin päällä.Pudotin kännykän veteen ja kuivasin sen omatoimisesti. Nyt siinä ei toimi näyttö vaikka muutoin se toimiikin hyvin. Millä saan kosteudesta hajonneen/jotenkin mykistyneen näytön toimimaan? Kaikki neuvot kuunnellaan. Ei viitsisi armeijan päivärahoilla uutta puhelinta millään ostaa.
Itse tuossa juuri purin atomeiksi koko härpättimen ja ikävä kyllä näytön pinneissä on pientä palamisen jälkeä eli jossain vaiheessa pieni oikosulku on päässyt näytön tappamaan. Aluksi kerroin asian vähän väärin, sillä näytön taustavalo tosiaan toimii, mutta itse näyttö ei.en tiedä nopeeta konstia tuohon, mutta itselläni ku kävi niin että kännykkä tippu hankeen ja hajos siihen paikkaan, niin kuivatin kännykkää lämpöpatterin päällä.
Aluksi toimi juuri noin, ettei näyttöön tullu valoa. Kesti varmaan kaks viikkoa niin se alko toimimaan aivan normaalisti.
Toimii edelleen.
Don't lose your faith - Norjalainen runoilija.
Itse tuossa juuri purin atomeiksi koko härpättimen ja ikävä kyllä näytön pinneissä on pientä palamisen jälkeä eli jossain vaiheessa pieni oikosulku on päässyt näytön tappamaan. Aluksi kerroin asian vähän väärin, sillä näytön taustavalo tosiaan toimii, mutta itse näyttö ei.
Jos oikeaoppisesti mennään, niin se puhelin pitäisi pitää vedessä ja toimittaa huoltoon, niin kuivaavat sen siellä sitten oikeaoppisesti. Tollanen itse kuivatus joskus toimii, joskus ei. Ja minä en tiedä miten se kuivatus siellä sitten eroaa. Todennäköisesti ensin putsailevat sen hyvin ja sitten kuivataan kunnolla joka paikasta. Joku viisaampi saa kertoa tarkemmin.Pudotin kännykän veteen ja kuivasin sen omatoimisesti. Nyt siinä ei toimi näyttö vaikka muutoin se toimiikin hyvin. Millä saan kosteudesta hajonneen/jotenkin mykistyneen näytön toimimaan? Kaikki neuvot kuunnellaan. Ei viitsisi armeijan päivärahoilla uutta puhelinta millään ostaa.
Onko olemassa valkoisia tatuointeja? Varmaan on, mutta en oo vaan kellään nähnyt. Tulipahan mieleen, kun välillä vastaan tulee milloin minkäkinlaisia puolen selän tribaalihärpäköitä, ja aina mustina. Ohan valkoinen vähintään yhtä cool väri. Ei ehkä vitivalkoisen suomalaisen kaljamahassa, mutta hiukan tummempien ja ruskettuneiden ylle vois sopia oikein hyvinkin. Miksei sellaisia ole kellään?
Mikä luuri?Itse tuossa juuri purin atomeiksi koko härpättimen ja ikävä kyllä näytön pinneissä on pientä palamisen jälkeä eli jossain vaiheessa pieni oikosulku on päässyt näytön tappamaan. Aluksi kerroin asian vähän väärin, sillä näytön taustavalo tosiaan toimii, mutta itse näyttö ei.
Missä kaikissa elektroniikkaliikkeissä myydään käytettyjä kännyköitä? Ottaako lähes kaikki liikkeet vastaan vaihtopuhelimen ja myy niitä sitten edullisesti eteenpäin? Toimivatko näin esim. Expert, Gigantti, Tekniset, Musta Pörssi jne.? Huomenna pitäisi käydä onnettomilla intin päivärahoilla luuri hakemassa.
Näinpä juuri. Tiedossa kyllä oli heti kastumisen jälkeen, että näitä ei saisi itse kuivailla, mutta koska olen kuullut liian monta onnistunutta DIY-kuivausta, niin lähdin itsekin hommaan messiin. Kuivaus ja ultraäänipesu kun maksaa jo itsessään 49e, eikä siinä edes anneta takuuta siitä, että tuleeko puhelin kuntoon, niin imo siinä on vähän turhan iso riski joutua maksamaan tyhjästä.Jos oikeaoppisesti mennään, niin se puhelin pitäisi pitää vedessä ja toimittaa huoltoon, niin kuivaavat sen siellä sitten oikeaoppisesti. Tollanen itse kuivatus joskus toimii, joskus ei. Ja minä en tiedä miten se kuivatus siellä sitten eroaa. Todennäköisesti ensin putsailevat sen hyvin ja sitten kuivataan kunnolla joka paikasta. Joku viisaampi saa kertoa tarkemmin.
Miten shaketin kanssa istutaan? Eli kun siinä on ne pitkä liepeet takana, niin istutaanko vaan niiden päälle, vai käännetäänkö ne jotenkin pois alta?
Miten shaketin kanssa istutaan? Eli kun siinä on ne pitkä liepeet takana, niin istutaanko vaan niiden päälle, vai käännetäänkö ne jotenkin pois alta?