Duunipaikkalla on tiettyjen nettisivujen käyttö estetty työkoneilta (esim. facebook, whats up?).
Miten tämän saisi kierrettyä? Koneen tai selaimen asetuksia en pysty muuttamaan.
www.youhide.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Duunipaikkalla on tiettyjen nettisivujen käyttö estetty työkoneilta (esim. facebook, whats up?).
Miten tämän saisi kierrettyä? Koneen tai selaimen asetuksia en pysty muuttamaan.
Jos pistän palaneet grillihiilet takapihalle mullan tai hiekan päälle, maatuuko ne, vai likaako vain? Vai roskiinko olisi paras?
Seuraavalla kerralla uusia hiiliä perään vanhojen päälle.Jos pistän palaneet grillihiilet takapihalle mullan tai hiekan päälle, maatuuko ne, vai likaako vain? Vai roskiinko olisi paras?
Seuraavalla kerralla uusia hiiliä perään vanhojen päälle.
Heittääkö todella joku "vanhat" hiilet pois? Samoja hiiliä ne on. Tuhkat laittaa soveltuvaan paikkaan.
Mulla on monesti semmosta, että uutta koodia testatessa tai jotain muuta uutta juttua kokeillessa laitan koneen aina 5-10 minuutiks laskemaan ja sitten aikani ihmettelen tuloksia, muutan jotain ja laitan koneen taas laskemaan. Tuon ajan kun kone laskee niin yleensä selailen nettiä. Kyllähän tohon vois koittaa jotain hyödyllistäkin kehittää, mutta on aika vaikee keksii semmosta tekemistä, missä ei haittais se että voi keskittyä vaan ton 5-10 minuuttia kerrallaan. Jos on esim jotain tenttejä tarkastettavana tms, niin sitä voi hyvin tehdä noilla tauoilla, mutta aina ei oo.Sitten tyhmä kysymys: missä ihmeen töissä on mahdollisuus surffata netissä ilman että työt kärsivät?
Mikä oli vitsi tämänpäiväisessä Fingerporissa? Töissä pohdittiin mutta ei saatu mitään tyydyttävää vastausta aikaan.
http://www.hs.fi/fingerpori/ täältä löytyy kyseinen sarjis.
Sanoo ja tarkoittaa O.J (http://fi.wikipedia.org/wiki/O._J._Simpson)http://www.apple.com/trailers/universal/bruno/
Sanooko Bruno tossa clipissä että anto lapselle nimeks O'Jay?
Jos se on tulehtunut niin on mahdollista saada aika ihan kunnalliseen hammaslääkärin päivystykseenkin samalle päivälle. Ainakin näin sain itse pari vuotta takaperin Helsingissä.Kertokaas, kuinka kauan kestää saada aika viisaudenhampaan poistoon (yksityisellä). Viisaudenhammas hankaa pahasti ikeneen ja ien on melko turvoksissa. En saa laitettua hampaita yhteen, puhe on muminaa, en pysty syömään ja sattuu niin helvetisti. Eilen ien alkoi ilmoittelemaan hiukan, mutta tänään helvetti pääsi irti. Yksityiselle on huomenna aika. Vaikuttaako nämä kivut jonotusaikaan? Vielä paskemman hommasta tekee se, että viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä reissuun, mutta en mä sinne kyllä kitumaan aio lähteä.
Itse olen joka kerta päässyt heti seuraavana aamuna viimeistään hampilääkärille, kun jokainen noista mun viisaudenhampaista on tulehtunu ja revitty/leikattu pois. Ja en ole edes käynyt yksityisellä.Kertokaas, kuinka kauan kestää saada aika viisaudenhampaan poistoon (yksityisellä). Viisaudenhammas hankaa pahasti ikeneen ja ien on melko turvoksissa. En saa laitettua hampaita yhteen, puhe on muminaa, en pysty syömään ja sattuu niin helvetisti. Eilen ien alkoi ilmoittelemaan hiukan, mutta tänään helvetti pääsi irti. Yksityiselle on huomenna aika. Vaikuttaako nämä kivut jonotusaikaan? Vielä paskemman hommasta tekee se, että viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä reissuun, mutta en mä sinne kyllä kitumaan aio lähteä.
Mikä on muuten tämän kesän kesäbiisi? Menny ohi kun ei oo tullu noita ripuliradioita kuunneltua.
Yksityiselle on huomenna aika. Vaikuttaako nämä kivut jonotusaikaan? Vielä paskemman hommasta tekee se, että viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä reissuun, mutta en mä sinne kyllä kitumaan aio lähteä.
Työkaveri suositteli taannoin jotain sivustoa, missä on tosi paljon drinkkiohjeita ja mistä on helppo opetella niitä. Se oli joku f:llä alkava muistaakseni. Tietäisikö kukaan?