Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kärpäset pörräävät kokoajan sen sijaan, että istuisivat rauhassa syömään sitä paskaa?
Mikä se sketsi oli missä isä kyselee pojaltaan joka välissä "käytätkö sä huumeita?!" tms. Ei millään muistu mieleen.
Mitä pitää tehdä jos auto on taskuparkissa kun sitten on aika lähtee niin se on mahdotonta saada pois eli blokattu mitä tai mihin pitää soittaa että saa apua?
Meinaatko että joku on jättäny autonsa eteen ettet pääse ruudusta ulos? Jää venailemaan siihen, tai ota rekkarista puhelinnumero selville ja soita sille
miten kauan voi olettaa normifarkkujen kestävän käyttöä?

Riippuu aika paljon niiden pesusta. Eli miten kulutetut ne on jo ostaessa...
Mutta normifarkkujen....sanoisin, että useamman vuoden kuitenkin päivittäisessäkin käytössä.
Ellet nyt joku kaivostyöläinen ole![]()
hmmm... tolla parin vuoden käyttöiällä olisin kait ostanu eläessäni yhdet ainoat farkut ja kaikki muut sen jälkeen takuuseen :D ja ihan ns. normaalilla käytöllä. Viimoset farkut ratkes totaalisesti alle puolen vuoden käytöllä. ...vaikka välillä hiki onkin nii ihan noin avointa tuuletusta ei tarvi :D
Mitä mä teen väärin kun farkut hajoaa mulla aina haaroista/perseestä? Enkö osaa olla hinkkaamatta itseäni vai missä vika :D
Mitä mä teen väärin kun farkut hajoaa mulla aina haaroista/perseestä? Enkö osaa olla hinkkaamatta itseäni vai missä vika :D
Tietääkö kukaan onko Kampin tai Kurvin Life auki sunnuntaisin?
Noi nettisivut on vähän huonot tai sitten vaan mä, mutta ei oikeen löydy :(