Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tietääkö kukaan sellasta nettisivustoo mistä sais tilattua piraatti kangasmerkkejä? Tyylii joku sata Lacosten krokotiiliä joku 10 dollaria :D

Milt sä luulet et se näyttää jos joku kännis oleva oikee yrittää pyöräillä hienosti :D Onse aika vaikeet saada sakkoja pyöräl mut kyl siihenki o mahdollisuus..
Oishan muuten aika helvetin komeeta saada sakot tankojuoppoudesta!!! En kyllä jaksa uskoa et ketään on fillarin selästä koskaan puhallutettu. Tai saa ainakin olla aika helvetin huumorintajuinen kyttä:lol2:

Oletetaan että mulla on vahvistimessa 2x50w lähtöä mutta vaan yksi kaiutin. Onko mahollista kytkeä noi kaks kanavaa yhelle kaiuttimelle niin että siitä tulis 100w:D? Vähän:david: kysymys mut ei oo kovin paljon näistä hifilaitteista kokemusta.

Mikä 20 kauden simpsons jaksossa willie heittää "goofyn" kaasukammioon. Muistaakseni goofy huus jotai viel "i am half human i speak english" tms

Oletetaan että mulla on vahvistimessa 2x50w lähtöä mutta vaan yksi kaiutin. Onko mahollista kytkeä noi kaks kanavaa yhelle kaiuttimelle niin että siitä tulis 100w:D? Vähän:david: kysymys mut ei oo kovin paljon näistä hifilaitteista kokemusta.
riippuu vahvistimesta toisissa pystyy kanavat kytkemään yhteen monoksi, (toisen kanavan + ja toisen -)

pitää olla VIP että saa.

Mistäs sais ostettuu tommoset kyynärpää tuet/lämmittimet? Oon ettiny monest liikkeest mis myydään polvitukia ym mut ei oo löytyny.

laitoin yv:tä.

Mitä Meinaa Vo2 max? Kun kunto nousee, laskeeko max syke vai nouseeko se:jahas:

Facebook-kyssäri:

Kuinka mä saan näkymään mun muistiinpanot ja linkit siinä mun profiilin seinällä sellaisena laatikkona? Ei siis pelkästään siellä yläpalkissa olevana otsikkona.

Back
Ylös Bottom