Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako kännissä pyöräillä?
No hittoakos siinä sitten? :D
Eipä sua tuskin kukaan rupea mistään epäilemäänkään jos ajelet ihan kiltisti.
Joo yritettän pyöräillä ihan hienosti. Ajateltiin nimittäin mennä kaverin kanssa baariin fillarilla 6km päähän, ja ei kiinnostaisi kauheasti saada hirveitä sakkoja :D
Mun käsittääkseni tuohon ei ole mitään erillistä sääntöä, vaan se terassi saa olla auki niin kauan kuin kyseisellä ravintolalla on anniskeluoikeus. Muistaakseni täällä jyväskylässä ainakin Gigglin marlinin terassi on auki neljään asti. Joku voinee vahvistaa, ite kun en tuolla juurikaan käy.Moneen terassit saa olla auki?
Tarviinko jonkun adapterin, että voin ladata ja käyttää läppäriä virossa?
Mulla on Nokia 5800 xm puhelin. Siinä on navigointi. Ostin sen tossa maaliskuussa ja kun kokeilin navigaattoria ekan kerran siinä luki että 90 päivää voi navigoida ilmatteeks kokeiluna. Nyt siitä on tainnu mennä se 90 päivää rikki ja oon muutaman kerran käyttänyt navigaattoria mutta ei siinä oo lukenu mitää että se on menny umpeen, niin velotetaako sen käytöstä jotain nyt sit?
nimimerkillä viime puhelinlaskussa muutama kymppi liikaa jostain "palvelunumeroista" ja "numeropalveluista".
Njoo unohtu mainita että mulla on kiintee 3g-yhteys maksettu. Tai en tiiä käyttääkö toi sitte jotai muuta yhteyttä. Mutta voi olla mahdollista että oon nopsaa klikkaillu pop-upit helvettii ku on ollu kiire :DEttei olis käyny niin että olet antanut puhelimelle luvan(tai vahingossa painanut) avata nettiyhteys? Jokainen kerta maksaa 0,9 euroa vaikka et olisi netissä kuin sekunnin murto-osan ajan.
eikö noi navigointi softat käytä datasiirtoa mikä näkyy omana erittelynä laskussa.Mulla on Nokia 5800 xm puhelin. Siinä on navigointi. Ostin sen tossa maaliskuussa ja kun kokeilin navigaattoria ekan kerran siinä luki että 90 päivää voi navigoida ilmatteeks kokeiluna. Nyt siitä on tainnu mennä se 90 päivää rikki ja oon muutaman kerran käyttänyt navigaattoria mutta ei siinä oo lukenu mitää että se on menny umpeen, niin velotetaako sen käytöstä jotain nyt sit?
nimimerkillä viime puhelinlaskussa muutama kymppi liikaa jostain "palvelunumeroista" ja "numeropalveluista".
Mites nuo jänikset esim. pitkän matkan juoksussa? Ketä ne on, kuka palkkaa jne? Jos jänis juoksis koko matkan vaikkapa ME-aikaan, tulisko mitään merkintää? Pieni perustietopaketti, kiitos.