Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietiskelin tuossa yksi päivä, että miten kasvit jotka eivät kuki niin leviävät, esimerkiksi ihan normaali piharuoho tuli silloin mieleen?
Sitten tulin pikku pikku pääkkelissäni semmoiseen tulokseen, että kai se jotain rihmastoja tekee maan alle ja leviää sitä kautta? Onko näin?
Jos on, niin mistä helvetistä ne ruohonsiemenet taiotaan mitä myydään rautakauppojen piha/puutarha- osastoilla?:wtf:
laskimella?Miten murtoluvut muutetaan kokonaisluvuiksi? Sain laskusta 28/36 osaa ja se pitäis nyt saada sitten kokonaisluvuksi. T:joka on viimeksi opiskellut matematiikka ala-asteella
Miten murtoluvut muutetaan kokonaisluvuiksi? Sain laskusta 28/36 osaa ja se pitäis nyt saada sitten kokonaisluvuksi. T:joka on viimeksi opiskellut matematiikka ala-asteella
http://asiakas.kela.fi/otlaskenta_app/OTLaskentaApplication?lang=fiTässä on nyt ruvennut miettimään kotoa poismuuttoa, mutta en ota hittoakaan selvää kelan sivuista. Haluisin tietää onko mulla mahdollisuutta saada mitään tukia kelalta, olen 18-vuotias, lukiossa (viimeinen vuosi), porukoiden tulot kyllä luultavasti ylittää sen opintotuen tulorajan. Onko mun mahdollista saada asumistukea tms?? Ei noista ota selvää...
Eiköhän kuitenkin 28/36= (4*7)/(4*9) eli 7/9 ja siitä voi jo näppärästi laskea että 0.77777... kun 1/9 on 0.11111...
Millähän aineella/seoksella/ ties millä mömmöllä olis suurin ominaislämpökapasiteetti?

Glykolilla on pienempi, pakkaskestävyyden vuoksihan sitä käytetään.
Lähinnä kiinnostais vaan onko olemassa joku super-lämpökapasiteetin "ufomömmö". :D
Voiko liukuvoidetta ostaa normaaleista supermarketeista?
Ainakin Turtolan Citymarketista (Tampere)Voiko liukuvoidetta ostaa normaaleista supermarketeista?
Eikös sitä voi käydä ennen nukkumaanmenoa kylmässä suihkussa? Hypotermian kourissa sitten konttaa sänkyyn, jos jalat kantaa. Eipähän heti tule kuuma.