Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Koko sen ajan, mitä olen itse ollut osa-aikatöissä määräaikaisella sopimuksella opiskelujen lomassa on kesälomapäiviäkin kertynyt, esim. noi 20 h viikolla vuoden työsuhteessa muistaakseni 9 tai 10 päivää.
Kai tuo riippuu tessistä, mutta itselläni on koko opiskeluajan ollut täydet kesälomat vaikka opintojen ohella olen työskennellyt vain 10-15 tuntia viikossa.

Mä en nyt oikein tajunnut alkuperäsen kysyjän ideaa tuossa vapaapäivistä puhuttaessa. Loma-aikahan on ennalta määrätty ja silloin pidetään lomaa, ei vapaapäiviä. Vapaapäiväthän ovat sidoksissa viikkolepoon, jota ei myöskään voi olla silloin jos ei ole töitä, joka oikeuttaisi viikkolepoon.

Kai tuo riippuu tessistä, mutta itselläni on koko opiskeluajan ollut täydet kesälomat vaikka opintojen ohella olen työskennellyt vain 10-15 tuntia viikossa.

Toki. En osaa sanoa kuinka paljon se vaikuttaa, että onko kyseessä määräaikainen vaiko vakituinen paikka. Itse olin määräaikaisella, kun taas miehellä oli yli vuoden kestäneessä, vakituisessa, osa-aikaisessa työssä myös täydet lomat.

Itsekään en ihan täysin käsittänyt tuota vapaapäiväasiaa, mutta ehkä alkuperäinen kysyjä tarkentaa jos on vielä jotakin epäselvää.

Missä Simpsonit jaksossa oli lainattu sitä Youtube Noaa, joka kuvas itseään vuosien ajan joka päivä?

En tiedä tarkotatko sitä kun Homer näkee oman elämänsä tippuessaan sillalta alas. Jakso oli Eternal Moonshine of Simpson's Mind S19E09.

Onko mitään vinkkejä vesirokon hoitoon? itellä alkoi just :david: kaikki muut varmaan täällä sairastanu tän jo 5 vuotiaina

Tänään alkoi 5 x 800mg asikloviiria 7 päivän ajan

Osaisiko joku sanoa löytyykö mistään nettikaupasta tai muusta putiikista sellaista kylpypyyhettä missä olisi miehen vartalo painettuna? Naisen vartalolla noita löysin, mutta tarvitsisi hommata tuollainen miesvartalolla kirjailtu pyyhe..:)

Mistä suomesta saa ostaa Pilsner Urquell -lasin? Lempioluelle pitäisi olla oma lasi, tai mieluusti pari.

Baaristahan niitä saa :D Ei vaan, kannattaa kysyä ihan jostain baarista, niin saattavat tollasen lasin myydäkin, jos väkisin sen haluat..

Pitääkö olla ehdottomasti Suomesta? Jos ei niin ebay tarjoaa huokeaan hintaan laseja ja muutakin aiheeseen liittyvää roinaa.
Mielummin Suomesta, kun tuntuu jotenkin hölmöltä alkaa tilaamaan parin euron arvoista tavaraa ulkomailta. Kai sitä täytyy tonne Birgeriin pomppia, kun siellä Urquellia myyvät, niin kysyn lasia samalla.

Back
Ylös Bottom