Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai tuo riippuu tessistä, mutta itselläni on koko opiskeluajan ollut täydet kesälomat vaikka opintojen ohella olen työskennellyt vain 10-15 tuntia viikossa.Koko sen ajan, mitä olen itse ollut osa-aikatöissä määräaikaisella sopimuksella opiskelujen lomassa on kesälomapäiviäkin kertynyt, esim. noi 20 h viikolla vuoden työsuhteessa muistaakseni 9 tai 10 päivää.
Kai tuo riippuu tessistä, mutta itselläni on koko opiskeluajan ollut täydet kesälomat vaikka opintojen ohella olen työskennellyt vain 10-15 tuntia viikossa.
Missä Simpsonit jaksossa oli lainattu sitä Youtube Noaa, joka kuvas itseään vuosien ajan joka päivä?
Juu en mutta toikin on kova, tänks.En tiedä tarkotatko sitä kun Homer näkee oman elämänsä tippuessaan sillalta alas. Jakso oli Eternal Moonshine of Simpson's Mind S19E09.
Pitääkö olla ehdottomasti Suomesta? Jos ei niin ebay tarjoaa huokeaan hintaan laseja ja muutakin aiheeseen liittyvää roinaa.Mistä suomesta saa ostaa Pilsner Urquell -lasin? Lempioluelle pitäisi olla oma lasi, tai mieluusti pari.
Mistä suomesta saa ostaa Pilsner Urquell -lasin? Lempioluelle pitäisi olla oma lasi, tai mieluusti pari.
Mielummin Suomesta, kun tuntuu jotenkin hölmöltä alkaa tilaamaan parin euron arvoista tavaraa ulkomailta. Kai sitä täytyy tonne Birgeriin pomppia, kun siellä Urquellia myyvät, niin kysyn lasia samalla.Pitääkö olla ehdottomasti Suomesta? Jos ei niin ebay tarjoaa huokeaan hintaan laseja ja muutakin aiheeseen liittyvää roinaa.
Mistä suomesta saa ostaa Pilsner Urquell -lasin? Lempioluelle pitäisi olla oma lasi, tai mieluusti pari.
Mitä maksaa huomenna taksi 22km?
Kuhmoinen / JämsäPaikkakunta?
Mitä maksaa huomenna taksi 22km?