Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Koska on kesä, naiset pukeutuvat vähempiin vaatteisiin. Tästä johtuen viisarissasi tapahtuu pientä, ajoin jopa huomaamatonta, värähtelyä. Hepin hinkatessa housuihin, vaatteisiisi varautuu staattista sähköä, joka purkautuu kosketellessasi autoja.

Vaivaan on yksinkertainen ratkaisu. Hankit kuvassa olevan tapaiset silmälaput, jotka ehkäisevät näköärsykkeiden aiheuttamaa veitikan heiluntaa.
:hyvä: Mulla on jo ollutkin ikävä näitä sun juttuja! Tyhmänä kysymyksenä kysynkin, että missä oot oikein luurannut, kun ei sua ole pakkiksella hirveästi näkynyt viime aikoina?

Taattua Raskolnikovia:D

Mistä Helsingistä löytää soijakastiketta jossa ei ole järjettömästi suolaa?

Soijakastike on niin namia :)

Kikkomania on vähempi suolaisena. Saa varmaan ihan mistä vaan.

Tuolta kikkomanin sivuilta: "Luonnollisen käymisprosessin jälkeen 43 % soijakastikkeen suolapitoisuudesta poistetaan erityisellä menetelmällä". Eli silti jää suolaa aivan vitusti tohonkin (about 10%) kun sitä on normaalikikkomanissa jotain 15%.

En jaksa nyt etsiä, niin tarvitseeko jenkkeihin mennessä hankkia erikseen joku biopassi, vai onko viime syksynä hankittu passi automaattisesti käypä?

Rahaa 10e ja tyttöystävän synttärit sunnuntaina. Lahjaideoita? :D

leijonapullo.jpg

Minun on annettu ymmärtää, että Jouni Hynyseltä olis tulossa uus kirja. Pitääkö paikkansa? Ja jos pitää ni millon ilmestyy kauppoihin, vai onko tullu jo???

Rahaa 10e ja tyttöystävän synttärit sunnuntaina. Lahjaideoita? :D

Jotkut hopeiset korvikset voi saada edullisestikin, 5-6 eurolla ihan korukaupasta. Tai vaihtoehtoisesti H&M:ltä jonkun riipuksen rihkamaa. Väserrä lisäksi kortti ja kirjoita joku kiva runo siihen. Jos tyttösi ei ole leiponut kakkua, pieni leivos plus kynttilä siihen vois olla kanssa mukava idea.

Minun on annettu ymmärtää, että Jouni Hynyseltä olis tulossa uus kirja. Pitääkö paikkansa? Ja jos pitää ni millon ilmestyy kauppoihin, vai onko tullu jo???
Jouni Hynysen & Mikko Karmilan "Ukonhauta" -kirja ilmestyy 01.06.2009
"Ukonhauta" on suomalaisen raskaan rockin kiintotähden KOTITEOLLISUUDEN menestynyt uutuusalbumi. Kesäkuussa "Ukonhaudan" voi myös lukea: 1.6. julkaistava kirja sisältää kaiken tietämisen arvoisen levytysprosessista.

LÄHDE: http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=9498

En jaksa nyt etsiä, niin tarvitseeko jenkkeihin mennessä hankkia erikseen joku biopassi, vai onko viime syksynä hankittu passi automaattisesti käypä?
eikös se oo se uus passi sit?

ite pari vuotta sit muistaakseni hain vanhanmallisen passin ja silloin oli viimeiset hetket.
e: siis hommata se vanha 10v passi. uudet biopassit on 5v max voimassa.

Tyhmänä kysymyksenä kysynkin, että missä oot oikein luurannut, kun ei sua ole pakkiksella hirveästi näkynyt viime aikoina?

Oon yrittäny armahtaa pakkislaisia vähentämällä tyhjänpäiväsiä horinoitani, jotku tuntu niin kärsivän mun huonoista jutuista. Luuraaminen johtuu siitä, ettei mulla sit mitään järkevää olekaan sanottavana :D

Back
Ylös Bottom