Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TokiOnko ärrät tai mitkään auki?
Luultavasti. Ainakin useimmat. Lisäksi jotkut siwat ja abc tms.Onko ärrät tai mitkään auki?
Kyllä se kaavakokoelma annetaan. Ei siinä ainakaan matematiikassa ole läheskään kaikkia kaavoja etenkään todennäköisyyslaskennasta, mutta ne on sitten vain muistettava ulkoa tai johdettava itse.annetaanko teknillisten yliopistojen pääsykokeissa joku missä on kaavat ja vakioita? Ens viikol olis kokeet ja aika vähän tullu treenattuu eikä kaikkia kaavoja saati vakioita muista.
Mistäs sais jonkun kätevän pianon alottelijalle? Digitaalinen maybe. Halpa, alle 500e? Löytyykö näitä? Mistä opuksia, että miten sitä pianoa edes tulis alottaa soittamaan?

Mitä helvettiä? Onko niitäkin jo helpotettu noin?Kyllä se kaavakokoelma annetaan. Ei siinä ainakaan matematiikassa ole läheskään kaikkia kaavoja etenkään todennäköisyyslaskennasta, mutta ne on sitten vain muistettava ulkoa tai johdettava itse.
http://www.dia.fi/materiaalia.htmlMitä helvettiä? Onko niitäkin jo helpotettu noin?
Eihän niitä ole kuin muutama mitkä on pakko muistaa - loput johdetaan.http://www.dia.fi/materiaalia.html
Onhan niitä. Tosin en sitten tiedä, onko tuo helpottamista vai ei, koska aika sairastahan noita fysiikan kaavoja on ulkoa muistaa.
Jotkut Biot-Savartit voi olla hankalia, jos niitä ei ole pyörittänyt, mutta kyllä nyt tuollaiset perusliikeyhtälöt, vastusten ja konkkien ekvivalenttikytkennät ja sähköstatiikan yhtälöt pitäisi olla jo peruskoulusta mielessä jos teknilliseen hakee.pezku^ sanoi:Netistä saa tungettua tuon hakemuksen vetämään, mutta siis miten siinä kannattaisi toimia, koska hakemus on voimassa vain 6kk? Kannattaisko mun nyt jo pistää kämppä hakuun vai miten? Mites sitten jos haluan kämpän vasta vuoden päästä syksyksi niin alkaako ne tuputtamaan mulle murjuja jo kohta ku oon intissä vai saanko sitten tolla pitkällä hakuajalla jonkun etulyöntiaseman, että kämppä on vuoden päästä aivan varmasti?
Suuri kiitos tiedosta.Laita todellakin nyt jo hakemus sisään. Hakemuksen voi "jäädyttää" tai toinen vaihtoehto on kikkailla haulla. Tähän on parikin tapaa. Valitse haku semmoiseen kohteeseen johon on todella iso jonotusnumero ja vaihdat myöhemmin toiseen webbisivuilla tai haet johonkin tiettyyn taloon ja tietynkokoiseen asuntoon, jota ei siellä talossa ole. Kämppää ei koskaan sinulle tarjota, mutta saat pienen jonotusnumeron kohdetta tai asuntokokoa vaihtaessa, sillä jonotusnumero määräytyy aina sen mukaan milloin hakemus on jätetty, EI milloin sitä on muutettu.
Edit: Lisänä kun se hakemus on vain 6kk voimassa. Pitää sun joskus kirjautua sinne nettiin tunnuksilla sisään ja hakemus uusiutuu automaagisesti siellä. Siellä myös näkyy kuinka pitkään hakemus on voimassa eli milloin sun pitää taas kirjautua sisään ettei hakemus vanhene.
Ei kannata. Kyllä täällä Keski-Suomessakin ihmiset vielä ajaa nastarenkailla. Onpahan sitten ens jouluks tontut valmiina niin ei pääse unohtumaan laittaminen.Entäs kun naapurilla on vielä joulutontut ikukkunassa, pitäiskö asialle tehdä jotain?
riippuu aika paljon pinnasta. ja muuttuuko väri paljon. jos tummasta vaaleaksi niin saattaa tarviat aika monta kerrosta. 2.7l lähtisin liikkeelle riippuu tietenkin onko esim kaapin yms. ovia tai ikkunoita kuinka paljon.Paljon tarvii maalia around normaalin kokosen huoneen maalaamiseen?
Osaisiko joku vastata tähän? Biisihän on tämä http://www.youtube.com/watch?v=32RfTG8coBQ Niin ja tarkoitan tuota kitaran soittoa tuossa kohdalla 1:27 - 1:35.Mistä biisistä Kolmas Naisen Elämän tarkoitus -kappaleeseen on otettu kitarakertosäe?