Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten VLC-media playerissa voi siirtää tekstin aikaa. Siis toi teksti tulee nyt eellä, miten sen voi siirtää oikeeseeen kohtaan? Jos VLC-media playerillä ei voi niin voiko BSplayerilla ja jos voi niin miten?![]()
Miten VLC-media playerissa voi siirtää tekstin aikaa. Siis toi teksti tulee nyt eellä, miten sen voi siirtää oikeeseeen kohtaan? Jos VLC-media playerillä ei voi niin voiko BSplayerilla ja jos voi niin miten?![]()
Olikohan se Shift pohjaan+nuolinäppäin eteenpäin tai taaksepäin

Olikohan se Shift pohjaan+nuolinäppäin eteenpäin tai taaksepäin
en olekkaan tuota tiennyt. kiitoksia tästä, ei tarvi erikseen latailla ohjelmia! :hyvä:
Mitä vittua? kuten yllä sanoin, mulla ei toimi tuo vlc:ssä. Vaikka latasin juuri uusimman versionkin. On se jännä, hyvin jännä :dance:
Mitä vittua? kuten yllä sanoin, mulla ei toimi tuo vlc:ssä. Vaikka latasin juuri uusimman versionkin. On se jännä, hyvin jännä :dance:
eikös setelissä ole sarjanumero kahdessa kohdassa. Ainakin tässä mulla on kahden kympin seteli, missä on vastakkaisissa nurkissa sarjanumero.Niin ajattelin vaan sitä, että kun tosiaan on tuo sarjanumeropuoli mulla hallussa, niin seteli voidaan tavallaan tunnistaa juuri siksi yksilöksi, eikä mitään ongelmaa olisi. Ja pankilla luulisi olevan keinot tunnistaa seteli aidoksi ilman kaikkia setelin varmennuskohtia. Tietenkään molemmilla yksittäisillä puolilla ei voi saada uutta seteliä. Ajattelin vain, että tuolla sarjanumeropuolella voisi saada. Siinä tapauksessa se toinen puoli setelistä on tottakai pelkkä paperinpala.
No pitää kysästä ensi kerralla kun menen pankkiin.
No ei sen tekstitykseen pitäisi vaikuttaa tuon taivaallista, Shift-nuolellahan siirrytään vain eteen tai taaksepäin (short jump).
Ctrl-h ja ctrl-j näkyvät olevan "Subtitle delay up / down" ainakin perusasetuksilla ja 0.8.6c.
(Settings - Preferences - Interface - Hotkeys (- [x] Advanced options).
-k
eikös setelissä ole sarjanumero kahdessa kohdassa. Ainakin tässä mulla on kahden kympin seteli, missä on vastakkaisissa nurkissa sarjanumero.
miten saan pitkän linkin tilalle esimerkiksi yhden sanan siten, että kun sanaa klikkaa avautuu linkki?
otetaan uusiksiksi. osaako joku neuvoa?
miten saan pitkän linkin tilalle esimerkiksi yhden sanan siten, että kun sanaa klikkaa avautuu linkki?
otetaan uusiksiksi. osaako joku neuvoa?
![]()
Painat tollasta nappulaa, ja jälkimmäisen linkin kohdalle se sana mihin linkki tulee.
Mulla on ollu elohiiri vasemmassa silmässä jo varmaan 3 viikkoa putkeen. Pääseekö tuosta mitenkään eroon?