Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten VLC-media playerissa voi siirtää tekstin aikaa. Siis toi teksti tulee nyt eellä, miten sen voi siirtää oikeeseeen kohtaan? Jos VLC-media playerillä ei voi niin voiko BSplayerilla ja jos voi niin miten? :)

Miten VLC-media playerissa voi siirtää tekstin aikaa. Siis toi teksti tulee nyt eellä, miten sen voi siirtää oikeeseeen kohtaan? Jos VLC-media playerillä ei voi niin voiko BSplayerilla ja jos voi niin miten? :)

Olikohan se Shift pohjaan+nuolinäppäin eteenpäin tai taaksepäin

itse olen käyttänyt tässä ketjussa ( http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/438612 ) mainittua subtitle workshopia. http://divxfinland.org/index.php/Ohje:Ajoitusten_s%C3%A4%C3%A4t%C3%A4minen_SW tuon linkin takaa löytyy helpot ohjeet ohjelman käyttämiseen. noilla ohjeilla pitäisi onnistua.

miten saan pitkän linkin tilalle esimerkiksi yhden sanan siten, että kun sanaa klikkaa avautuu linkki?

Mitä vittua? kuten yllä sanoin, mulla ei toimi tuo vlc:ssä. Vaikka latasin juuri uusimman versionkin. On se jännä, hyvin jännä :dance:

No ei sen tekstitykseen pitäisi vaikuttaa tuon taivaallista, Shift-nuolellahan siirrytään vain eteen tai taaksepäin (short jump).

Ctrl-h ja ctrl-j näkyvät olevan "Subtitle delay up / down" ainakin perusasetuksilla ja 0.8.6c.
(Settings - Preferences - Interface - Hotkeys (- [x] Advanced options).

-k

Mitä vittua? kuten yllä sanoin, mulla ei toimi tuo vlc:ssä. Vaikka latasin juuri uusimman versionkin. On se jännä, hyvin jännä :dance:

juu, en kokeillut tuon toimivuutta. luotin tietoon, enkä jaksanut tarkistaa. itse tilaan yleensä piraattisatamasta leffan vasta kun tiedän mitä tekstejä on saatavilla esim. subtitlesearch:ssa.. :D

Niin ajattelin vaan sitä, että kun tosiaan on tuo sarjanumeropuoli mulla hallussa, niin seteli voidaan tavallaan tunnistaa juuri siksi yksilöksi, eikä mitään ongelmaa olisi. Ja pankilla luulisi olevan keinot tunnistaa seteli aidoksi ilman kaikkia setelin varmennuskohtia. Tietenkään molemmilla yksittäisillä puolilla ei voi saada uutta seteliä. Ajattelin vain, että tuolla sarjanumeropuolella voisi saada. Siinä tapauksessa se toinen puoli setelistä on tottakai pelkkä paperinpala.

No pitää kysästä ensi kerralla kun menen pankkiin.
eikös setelissä ole sarjanumero kahdessa kohdassa. Ainakin tässä mulla on kahden kympin seteli, missä on vastakkaisissa nurkissa sarjanumero.

No ei sen tekstitykseen pitäisi vaikuttaa tuon taivaallista, Shift-nuolellahan siirrytään vain eteen tai taaksepäin (short jump).

Ctrl-h ja ctrl-j näkyvät olevan "Subtitle delay up / down" ainakin perusasetuksilla ja 0.8.6c.
(Settings - Preferences - Interface - Hotkeys (- [x] Advanced options).

-k

Miiiitä vittua? Siis jos ihan tarkkoja ollaan, niin eikös Shift+nuolellahan muutetaan samalla sitä tekstityksen nopeutta eli itse ainakin selaan sillä oikeaan kohtaan ja säädän tekstityksen kätevästi kohdalleen. VLC:stä en mene satavarmaan takuuseen, mutta ainakin BS P:llä ja Go:lla.
Se on todellakin jännä :D

Eilen jalkaprässiä treenatessa melko pienillä painoilla alkoi vasen jalka tärisemään ihan hulluna. Yläasennossa ei kärsinyt pysähtyä koska eihän siitä silloin mitään tullut. Myös treenin jälkeen autolla ajaessa aina kytkinpoljinta painaessa jalka alkoi täristä. Mistä ihmeestä tällainen tärinä johtuu?

otetaan uusiksiksi. osaako joku neuvoa?

createlink.gif

Painat tollasta nappulaa, ja jälkimmäisen linkin kohdalle se sana mihin linkki tulee.

miten saan pitkän linkin tilalle esimerkiksi yhden sanan siten, että kun sanaa klikkaa avautuu linkki?

Tuohon on kaksi tapaa. Paina Insert link –nappia, liitä osoite ja paina ok. Tuon jälkeen kirjoita haluamasi teksti valmiiksi maalattuna olevaan kohtaan.

Tai niin, että kirjoitat ensin linkiksi tulevan sanan/lauseen, maalaat sen, painat Insert link -kuvaketta ja liität siihen osoitteen.

[.URL="http://www.hs.fi/"]Hesari[./URL] ilman pisteitä näyttää tältä Hesari

Edit. Hitaampi mutta ehkä havainnollisempi

Mulla on ollu elohiiri vasemmassa silmässä jo varmaan 3 viikkoa putkeen. Pääseekö tuosta mitenkään eroon?

Useimmiten stressi voi tuollaisen laukaista päälle ja voi tosiaan olla melkoisen häiritseväkin. Mieti mitä asioita on tapahtunut kolmisen viikkoa tai kuukausi sitten ja mikä olisi voinut aiheuttaa stressiä.
Mulle tuli elohiiri silmän alle (yläposki) pari vuotta sitten ja se johtui mun ärsyttävästä työkaverista. Hiiri oli mulla n. 4-5 kk ja lähti vasta kahden viikon jälkeen kun työkaveri lopetti meillä. Kävin lääkärissä ennen sitä pari kertaa ja erikoislääkärillä oli ainoastaan yksi asia mielessä - botox. Pieni tujaus botoxia nykivään kohtaan ja pitäis olla muutaman kuukautta rauhassa. Sellanen snadimpaa snadimpi ampulli maksaa vaan sellaset vajaa 300 euroa, josta ei tarvitse paljoa edes ruiskauttaa... :rolleyes:

Think about it. ;)

Back
Ylös Bottom