Deleted member 33501
Se on joku henki, joka ei oo saanu rauhaa.. Sun täytyy auttaa se valoon ja lepoon. Ihan varmaan on joku siellä hoitolaitoksessa kuollut mummo tai pappa. Yritä puhua sille, kun se seuraavan kerran on siellä.. Mitäs muuta kaikkee siellä on tapahtunu kun tuo telkkari?
Tästä telkkarishowsta on pari viikkoa ja en ole uskaltanu kertoa siitä muille, kuin yhdelle ystävälle. Vuosien varrella mm. rupesin nukkumaan tyttöystävän jäädessä katsomaan vielä elokuvaa, kun herään siihen, että hän kiljaisee ja hysteerisenä sanoo, että joku seisoi tuossa oven kohdalla. Minä en siis tätä todistanut, mutta selitys kuului, että: oviaukossa seisoi tumma varjo, joka tuntui olevan selin häneen päin. Ei tämä mitään. Rauhotellessa meni se ilta ja pienten halauksien ja nättien sanojen ansiosta pääsimme yhdessä nukkumaan. Olisiko ollut noin. 5-6 h tästä, kun heräsin syystä tai toisesta ja näin oviaukossa tumman hahmon myös. Ei siinä voinut muuta, kuin nousta ylös ja kokeilla voisiko mikään tuoli, lamppu, vaate ym. aiheuttaa tämän varjon kuun valossa. Tämä jäi kuitenkin mysteeriksi mikä esine loi näin todenmukaisen ihmisenmuotoisen varjon oven pieleen.Tämä tapahtui siis n. vuosi sitten.
Toinen aika mielenkiintoinen tapahtuma oli, kun olimme rupeamassa nukkumaan taas, niin oven ulkopuolelta kuuluu askelia ja vieno oven koputus. Eipä mitään, kuin ovea avaamaan ja mitä vielä, kun käytävä oli tyhjä ja edes liikkeeseen reagoivat valot eivät olleet syttyneet, joten käytävässä ei voinut olla ketään, sillä valot sammuvat liikkeen loputtua n. 30 sekunnissa. Pakko olla naapuri yläkerrasta. Seuraavana iltana toistui tismalleen sama rituaali samaan aikaan.
Helvetti näitä rupeaa tulemaan mieleen enemmänkin, mutta eiköhän näillä jo saada skitsofrenikon maine. Edelleen korostan, että näitä tilanteita en edes minä itse usko!
Mutta edelleen minä toivon, että alkuperäiseen kysymykseen voisi edes joku heittää pienen teorian. Oli se sitten miten tahansa kaukaa haettua, niin ostan sen.