Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Se on joku henki, joka ei oo saanu rauhaa.. Sun täytyy auttaa se valoon ja lepoon. Ihan varmaan on joku siellä hoitolaitoksessa kuollut mummo tai pappa. Yritä puhua sille, kun se seuraavan kerran on siellä.. Mitäs muuta kaikkee siellä on tapahtunu kun tuo telkkari?

Tästä telkkarishowsta on pari viikkoa ja en ole uskaltanu kertoa siitä muille, kuin yhdelle ystävälle. Vuosien varrella mm. rupesin nukkumaan tyttöystävän jäädessä katsomaan vielä elokuvaa, kun herään siihen, että hän kiljaisee ja hysteerisenä sanoo, että joku seisoi tuossa oven kohdalla. Minä en siis tätä todistanut, mutta selitys kuului, että: oviaukossa seisoi tumma varjo, joka tuntui olevan selin häneen päin. Ei tämä mitään. Rauhotellessa meni se ilta ja pienten halauksien ja nättien sanojen ansiosta pääsimme yhdessä nukkumaan. Olisiko ollut noin. 5-6 h tästä, kun heräsin syystä tai toisesta ja näin oviaukossa tumman hahmon myös. Ei siinä voinut muuta, kuin nousta ylös ja kokeilla voisiko mikään tuoli, lamppu, vaate ym. aiheuttaa tämän varjon kuun valossa. Tämä jäi kuitenkin mysteeriksi mikä esine loi näin todenmukaisen ihmisenmuotoisen varjon oven pieleen.Tämä tapahtui siis n. vuosi sitten.

Toinen aika mielenkiintoinen tapahtuma oli, kun olimme rupeamassa nukkumaan taas, niin oven ulkopuolelta kuuluu askelia ja vieno oven koputus. Eipä mitään, kuin ovea avaamaan ja mitä vielä, kun käytävä oli tyhjä ja edes liikkeeseen reagoivat valot eivät olleet syttyneet, joten käytävässä ei voinut olla ketään, sillä valot sammuvat liikkeen loputtua n. 30 sekunnissa. Pakko olla naapuri yläkerrasta. Seuraavana iltana toistui tismalleen sama rituaali samaan aikaan.

Helvetti näitä rupeaa tulemaan mieleen enemmänkin, mutta eiköhän näillä jo saada skitsofrenikon maine. Edelleen korostan, että näitä tilanteita en edes minä itse usko!

Mutta edelleen minä toivon, että alkuperäiseen kysymykseen voisi edes joku heittää pienen teorian. Oli se sitten miten tahansa kaukaa haettua, niin ostan sen.

Pieni osa huonessa liikkuneesta demonin sähköenergiasta siirtyi irrallaan olleen johdon kautta telkkariin ja telkkari meni päälle...:evil:

Onhan siellä telkkarissa jotain korkeita jännitteitä jne, ehkä jonkin häiriön takia purkautui jotain ja välähti koko roska päälle hetkeks. Unissaan saattoi vaikuttaa pidemmältäkin hetkeltä.
EDIT: hyvin kaukaa haettua mutta jos jotain oli pakko...:D

Oon aina miettinny et..ku on ydinvoimala ja sielä on reaktori, se on tottakai veden peitossa esim: loviisassa, se vesi on siin kaippa aika kuumaa kun se höyryää (on tullu nähtyä ja seisottua sen altaan vieressä) ni miten käy jos sinne sattuis tipahtaa? kuoleeko heti vai wtf? :D

Pieni osa huonessa liikkuneesta demonin sähköenergiasta siirtyi irrallaan olleen johdon kautta telkkariin ja telkkari meni päälle...:evil:

Onhan siellä telkkarissa jotain korkeita jännitteitä jne, ehkä jonkin häiriön takia purkautui jotain ja välähti koko roska päälle hetkeks. Unissaan saattoi vaikuttaa pidemmältäkin hetkeltä.
EDIT: hyvin kaukaa haettua mutta jos jotain oli pakko...:D

Tuossa vaiheessa, kun tv meni päälle ilman virtajohtoa olin ollut hereillä sängyssä maaten jo sen pienen tovin ensimmäisen säikähdyksen seurauksena. 30 sekuntia oli arvio, sillä sen aikaa mitä sängystä nouseminen, angina pectoris- kohtaus ja sikiöasentoon siirtyminen vie aikaa. Kiitos teoriasta kuitenkin!

Ehdotan että käsket paikalle Skepsiksen väkeä, ne kun muistaakseni maksavat kivan summan rahaa (50.000mk), jos eivät pysty tieteellisesti todistamaan näkemäänsä ilmiötä.

Tästä telkkarishowsta on pari viikkoa ja en ole uskaltanu kertoa siitä muille, kuin yhdelle ystävälle. Vuosien varrella mm. rupesin nukkumaan tyttöystävän jäädessä katsomaan vielä elokuvaa, kun herään siihen, että hän kiljaisee ja hysteerisenä sanoo, että joku seisoi tuossa oven kohdalla. Minä en siis tätä todistanut, mutta selitys kuului, että: oviaukossa seisoi tumma varjo, joka tuntui olevan selin häneen päin. Ei tämä mitään. Rauhotellessa meni se ilta ja pienten halauksien ja nättien sanojen ansiosta pääsimme yhdessä nukkumaan. Olisiko ollut noin. 5-6 h tästä, kun heräsin syystä tai toisesta ja näin oviaukossa tumman hahmon myös. Ei siinä voinut muuta, kuin nousta ylös ja kokeilla voisiko mikään tuoli, lamppu, vaate ym. aiheuttaa tämän varjon kuun valossa. Tämä jäi kuitenkin mysteeriksi mikä esine loi näin todenmukaisen ihmisenmuotoisen varjon oven pieleen.Tämä tapahtui siis n. vuosi sitten.

Toinen aika mielenkiintoinen tapahtuma oli, kun olimme rupeamassa nukkumaan taas, niin oven ulkopuolelta kuuluu askelia ja vieno oven koputus. Eipä mitään, kuin ovea avaamaan ja mitä vielä, kun käytävä oli tyhjä ja edes liikkeeseen reagoivat valot eivät olleet syttyneet, joten käytävässä ei voinut olla ketään, sillä valot sammuvat liikkeen loputtua n. 30 sekunnissa. Pakko olla naapuri yläkerrasta. Seuraavana iltana toistui tismalleen sama rituaali samaan aikaan.

Helvetti näitä rupeaa tulemaan mieleen enemmänkin, mutta eiköhän näillä jo saada skitsofrenikon maine. Edelleen korostan, että näitä tilanteita en edes minä itse usko!

Mutta edelleen minä toivon, että alkuperäiseen kysymykseen voisi edes joku heittää pienen teorian. Oli se sitten miten tahansa kaukaa haettua, niin ostan sen.

Kuulostaa tosiaan aika karmivalta..:wtf: Turha tollasia on enää millään hallusinaatioilla ja valveunilla selittää.. Kannattaa vaan hyväksyä nyt se tosiasia, että siellä on joku muu sun seuranas.. ja jos sen käyttäytyminen herättää ahdistusta (mikä on ihan ymmärrettävää) niin se henki on vaan pyrittävä lähettämään pois..

Et sä nyt heti kuole vaikka kiehuvaan veteen tippuisitkin. Pahoja palovammoja hitosti.
Mitähän altaita siellä oikein on... jos ne on vaan jotain varojärjestelmiä niin ei ole hirveän kuumaa vaikka vähä näyttäis höyryävänkin. Se ns. primääripiirin vesi on varmasti pitkälti kolmatta sataa astetta, mutta sinne ei helpolla pääsekään uiskentelemaan. :D Turbiinia pyörittävän sekundääripiirin vedestä en tiedä, pakko sen on olla aikaa kuumaa, mutta ei sinnekään niin vaan sukelleta!
*Oli mutuilua*

Ehdotan että käsket paikalle Skepsiksen väkeä, ne kun muistaakseni maksavat kivan summan rahaa (50.000mk), jos eivät pysty tieteellisesti todistamaan näkemäänsä ilmiötä.

Sillä saisi kyllä paljon rahkaa... Streami pyörimään öisin pakkikselle ja seurataan, kuinka raejuustonen paskantaa housuun Haunted bodylife-sarjassa.:lol2:

e:
Kuulostaa tosiaan aika karmivalta.. Turha tollasia on enää millään hallusinaatioilla ja valveunilla selittää.. Kannattaa vaan hyväksyä nyt se tosiasia, että siellä on joku muu sun seuranas.. ja jos sen käyttäytyminen herättää ahdistusta (mikä on ihan ymmärrettävää) niin se henki on vaan pyrittävä lähettämään pois..

Osto- ja myyntiosiolle ilmoitus pikkumanaajan alkeet- pakkauksen ostosta!
Vaikka olen itse teoreettinen ihminen ja skeptinen kaiken suhteen, niin kyllä tässä alkaa maailma horjua, kun tasaisin väliajoin tulee "kokemuksia". Viimeisi tapaus on nyt kaksi yötä sitten, jolloin heräsin (yllätys, yllätys!) siihen, että jokin tarttui minua vasemmasta nilkasta.
Tämä alkaa olla jo hullun horinaa jopa mielisairaanhoitajalta, joten pitäisi varmaan omalääkärin puoleen kääntyä.

Et sä nyt heti kuole vaikka kiehuvaan veteen tippuisitkin. Pahoja palovammoja hitosti.
Mitähän altaita siellä oikein on... jos ne on vaan jotain varojärjestelmiä niin ei ole hirveän kuumaa vaikka vähä näyttäis höyryävänkin. Se ns. primääripiirin vesi on varmasti pitkälti kolmatta sataa astetta, mutta sinne ei helpolla pääsekään uiskentelemaan. :D Turbiinia pyörittävän sekundääripiirin vedestä en tiedä, pakko sen on olla aikaa kuumaa, mutta ei sinnekään niin vaan sukelleta!
*Oli mutuilua*
En mä tiä mitä vettä se on, mut siint näki niinku sen reaktorin kannen sillo...mietiskelin vaa siin samal ku kattelin sinne ni se höyrys et onkoha se kuumaa ja miten kävis jos sinne sattuis tipahtaa.

Miten telkku.comissa merkataan suosikkiohjelmat?
...
edit. Tiesitkö, että voit lisätä itsellesi minkä tahansa ohjelman suosikkiohjelmaksi ohjelmatietoikkunan "Merkitse suosikiksi"-linkistä.
ei mulla vaan tollasta oo..

Mitämitä? Onko siinä auki klikatun ohjelman tietoikkunan alalaidassa mitään?
Pitäisi oleman "Kommentit" "Lisää suosikiksi" "Tallenna Saunavisiolla" ja "Lisää kalenteriisi".
Mitään näistä ei näy?

-k

Saisko käännös apua? kun ei tajua..

100% cotton with colorful skulls that measure almost 2 inches tall. 45 inches wide. Available by the yard or fat quarters (which are 18" x 22").

(Note: multiple yardage or fat quarters can be selected in shopping cart.)

Tai siis tajuan mitä tässä lukee mutta onkelma on tämä:
Olisin ostamassa kangasta, mutta en ymmärrä minkä kokoinen kangas on (tai siis suurinpiirtein tiedän) ja että voiko kankaan ostaa yhtenä pitkänä (siis metreittäin) vaiko palasina? muuta sillä sivulla ei lukenu kun tuo..

Okei annan sulle teorian. Kuinka uusi tv on? Sanon että siihen teeveekompleksiin on sisäänrakennettu UPS. En kyllä ole ikinä kuullut moisesta, mutta voihan se olla että tollanen on väsätty sinne ettei jää uutiset kesken lyhyiden puolenminuutin sähkökatkosten vuoksi. Toimiihan noi myös jonkinlaisena ylijännitesuojina, joka ois loogisempi syy puskea tollanen telkkuun. (toki pienempi versio, eihän se kestä kuin 30s virransyöttöä :D)

Saisko käännös apua? kun ei tajua..

100% cotton with colorful skulls that measure almost 2 inches tall. 45 inches wide. Available by the yard or fat quarters (which are 18" x 22").

(Note: multiple yardage or fat quarters can be selected in shopping cart.)

Tai siis tajuan mitä tässä lukee mutta onkelma on tämä:
Olisin ostamassa kangasta, mutta en ymmärrä minkä kokoinen kangas on (tai siis suurinpiirtein tiedän) ja että voiko kankaan ostaa yhtenä pitkänä (siis metreittäin) vaiko palasina? muuta sillä sivulla ei lukenu kun tuo..
Kangasta myydään metreittäin (45 tuumaa leveä) ja "fat quartereina" eli tollasina 18x22 tuumasina paloina.

Viimeisi tapaus on nyt kaksi yötä sitten, jolloin heräsin (yllätys, yllätys!) siihen, että jokin tarttui minua vasemmasta nilkasta.
Noi menee kaikki unihalvauksen piikkiin. Kaikki tapaukset mitä olet selittänyt, on tapahtunut mystisesti juuri yöllä. Joku on oviaukossa, luulet telkkarin menneen itsestään päälle, joku tarttuu nilkasta. Ihan kaikki sopii 100% hyvin unihalvaukseen. Vielä kun sulla näyttää olevan aika vilkas mielikuvitus, niin en ihmettele yhtään, että näet tollaisia.

Väitit ollessi hereillä, tai nukahtamassa, kun telkkari pamahti päälle. Siinä se taikasana. Käsittääkseni unihalvaukset iskee mukavasti juuri silloin kun olet nukahtamassa, eli valveillaolon ja nukahtamisen rajalla. Luulit olleesi hereillä, mutta et ollut. Tähän on ihan turha sotkea mitään yliluonnollista. Ja jos joku pitää viedä lataamoon, niin Ladybird. Puhuu ihan veteliä, ja taitaa vielä uskoa juttuihinsa. Kaikenlaiseen ne ihmiset uskookin.

Mitämitä? Onko siinä auki klikatun ohjelman tietoikkunan alalaidassa mitään?
Pitäisi oleman "Kommentit" "Lisää suosikiksi" "Tallenna Saunavisiolla" ja "Lisää kalenteriisi".
Mitään näistä ei näy?

-k

eip näy..

Koskee "1408" nimistä elokuvaa

Näin tuon elokuvan hiukan erikoisella tavalla, joten punainen lanka vähän niinku hukku matkalla.
Eli mitä se ääni puhelimessa tarkoitti niillä ystävillä, jotka on kuollut? "Nyt kaikki kaverit on kuollut" tmv.

Raejuustoselle kyllä sopii unihalvaus "diagnoosiksi" niinkuin Powerhousu jo ilmaisi. Pystyy kokemaan juurikin tuossa unen ja valvetilan välimaastossa ihan mitä tahansa. Esim. puhe, kosketus, siirtyminen, selvienkin hahmojen näkeminen. Ja tämän kruunaa hirveä ahdistuksen tunne, kuolemanpelko ja vartalonsa osittainen tai kokonainen kykenemättömyys käyttää.

Aivot ne vaan resetoi itseään. Mieli se vaan tekee temppunsa.

Back
Ylös Bottom