Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kun hankaat sitä lasia, sen molekyylit värähtelevät ja siitä syntyy ääniaaltoja. Materiaalista (ja monesta muusta asiasta) riippuen tulee sitten erilaisia ääntelyitä. [mutu]

Minkä vitun takia pissikset laittaa noissa niitte heruux kuvissa jne ni "X" nenä eteen? siis wtf??

Eiks se oo enemmäki suun eessä? Minä oon ajatellu sen silleen että kyseisellä loistokkaalla paint-muokkauksella haetaan ns. "pupu-efektiä"

Niinkun tässä tää Muffy-paska

2579384964_d82a78c6b9.jpg

edi.
Pissikset kertokoot tarkemmin, tai sitten ne ei tiiä miks ne sitä tekee.. "näyttää siistiltä ja ku kaikki muutki tekee niiq ihq"

Eiks se oo enemmäki suun eessä? Minä oon ajatellu sen silleen että kyseisellä loistokkaalla paint-muokkauksella haetaan ns. "pupu-efektiä"

Niinkun tässä tää Muffy-paska
Mä oon nähny nenä ja suun edessä tai sit toinen on että pitää tunkasta VIIVA suun etee, ei vittu sentää.

Toinen selitys, mitä joskus mietin oli, että tällä tavlla peitetään tyhmä ilme muute "ihqsta" kuvasta.. Joo mulla on liikaa luppoaikaa kun kehittelen teorioita pissisten galsukuville :david:

Voiko ruoka-aineallergioita puhjeta aikuisiällä muita kuin tuo laktoosi-intoleranssi?

Mä oon viimeiset allergiani todennut lukiossa, mutta kai se aika harvinaista on varsinaisella aikuisiällä. Aiheeseen liittyen: mitä eroa on allergialla ja yliherkkyydellä käytännössä?

Miksi ihmiset lähettävät johonkin Metron viestipalstalle kiitoksia kun bussikuski odotti aamulla että ehti bussiin yms. Eikö sitä voi sanoa sille kuskille heti?:lol2:

Sähköturva.info sivuston mukaan on tällaiselle normitollolle sallittua "Yksivaiheisen jatkojohdon korjaus ja teko". Tarkoittaako siis että voin vaihtaa tuollaisen tavallisen jatkojohdon pään itse? Ei tuo yksivaiheinen jatkojohto sano oikein mitään..

Sähköturva.info sivuston mukaan on tällaiselle normitollolle sallittua "Yksivaiheisen jatkojohdon korjaus ja teko". Tarkoittaako siis että voin vaihtaa tuollaisen tavallisen jatkojohdon pään itse? Ei tuo yksivaiheinen jatkojohto sano oikein mitään..

Kyllä, juurikin saat vaihtaa johdon pään vaihtaa... yksivaiheinen meinaa valovirtaa...

Mikäköhän ihmeen magneettinen myrsky nyt on ku kotona ei toimi millään tää langaton verkko? Pitää tunkee läppäri sen reitittimen viereen, että sais yhteyden eikä muissa huoneissa toimi, vaikka yleensä muuallakin talossa täydet tolpat. Ei voi käsittää.

Aamulla tuli oksennettua pilaantuneen maitotuotteen takia ja tuli pieniä punasia pisteitä kasvoihin, taitaavat olla verenpurkaumia kun silmätkin punotti kunnolla. Pystyykö noiden pisteiden häviämistä nopeuttamaan mitenkään?

Aamulla tuli oksennettua pilaantuneen maitotuotteen takia ja tuli pieniä punasia pisteitä kasvoihin, taitaavat olla verenpurkaumia kun silmätkin punotti kunnolla. Pystyykö noiden pisteiden häviämistä nopeuttamaan mitenkään?

Onko illalla menoa vai ;)

South Parkin 9. tuotantokauden 10. jaksossa Mr.Garrison antaa lapsille tehtäväksi hoitaa kananmunaa pareittain viikon ajan. Muutamien käänteiden jälkeen Mr.Garrison yrittää "tapattaa" Stanin ja Kylen munaa todistaakseen että homot ovat epäkelpoja vanhempia. Onko kohtaus, jossa Mr.Garrison menee baariin tapaamaan palkkamurhaajaa, parodia jostain elokuvasta?

Mikä on viiminen määrä millon ihminen kusee housuun kun pidättelee? :D

Niit määriä oli jotn 2dl ni alkaa vähä kusettaa, sit menee ohi, tulee 4dl ni sit kusettaa jo aika lailla mut menee sit taas ohi, ni millon tulee se viiminen mitta et ihminen kusasee housuun?

Onko esim. Tallinnassa tai muualla Suomenlahdella/Itämerellä/Pohjanlahden alueella valmiit prode/palautus juomat(kuten Gainomax) halvempia kuin suomessa? Eli kannattaisko sieltä roudata Suomeen vaikka laatikko tai pari protsku drinkkei, jos matka kustannuksia ei ole?

Eiköhän se riipu täysin oman rakon suuruudesta, eikä siihen mitään vakiota voi sanoa.

Mikä on viiminen määrä millon ihminen kusee housuun kun pidättelee? :D

Niit määriä oli jotn 2dl ni alkaa vähä kusettaa, sit menee ohi, tulee 4dl ni sit kusettaa jo aika lailla mut menee sit taas ohi, ni millon tulee se viiminen mitta et ihminen kusasee housuun?
Tasan 5.72 dl. Ja tämä on ohittamaton fakta.

Vai oliskohan sittenkin niin, että eri ihmisten rakon tilavuus vaihtelee huomattavasti, jolloin tosta ei voi esittää edes minkäänlaista arviota?

Tasan 5.72 dl. Ja tämä on ohittamaton fakta.

Vai oliskohan sittenkin niin, että eri ihmisten rakon tilavuus vaihtelee huomattavasti, jolloin tosta ei voi esittää edes minkäänlaista arviota?
Kyl varmast vaihtelee rakon mukaa mutta luin jostaa et 2dl ni kusettaa vähä, 4dl kusettaa enemmän ni aattelin et jos on semmonen kiveenlyöty määrä et sen yli ku menee ku kuset valahtaa tahtomatta housuun...

Back
Ylös Bottom