Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä vitun takia pissikset laittaa noissa niitte heruux kuvissa jne ni "X" nenä eteen? siis wtf??
Mä oon nähny nenä ja suun edessä tai sit toinen on että pitää tunkasta VIIVA suun etee, ei vittu sentää.Eiks se oo enemmäki suun eessä? Minä oon ajatellu sen silleen että kyseisellä loistokkaalla paint-muokkauksella haetaan ns. "pupu-efektiä"
Niinkun tässä tää Muffy-paska
Voiko ruoka-aineallergioita puhjeta aikuisiällä muita kuin tuo laktoosi-intoleranssi?
Sähköturva.info sivuston mukaan on tällaiselle normitollolle sallittua "Yksivaiheisen jatkojohdon korjaus ja teko". Tarkoittaako siis että voin vaihtaa tuollaisen tavallisen jatkojohdon pään itse? Ei tuo yksivaiheinen jatkojohto sano oikein mitään..
Aamulla tuli oksennettua pilaantuneen maitotuotteen takia ja tuli pieniä punasia pisteitä kasvoihin, taitaavat olla verenpurkaumia kun silmätkin punotti kunnolla. Pystyykö noiden pisteiden häviämistä nopeuttamaan mitenkään?
Onko illalla menoa vai ;)
Tasan 5.72 dl. Ja tämä on ohittamaton fakta.Mikä on viiminen määrä millon ihminen kusee housuun kun pidättelee? :D
Niit määriä oli jotn 2dl ni alkaa vähä kusettaa, sit menee ohi, tulee 4dl ni sit kusettaa jo aika lailla mut menee sit taas ohi, ni millon tulee se viiminen mitta et ihminen kusasee housuun?
Kyl varmast vaihtelee rakon mukaa mutta luin jostaa et 2dl ni kusettaa vähä, 4dl kusettaa enemmän ni aattelin et jos on semmonen kiveenlyöty määrä et sen yli ku menee ku kuset valahtaa tahtomatta housuun...Tasan 5.72 dl. Ja tämä on ohittamaton fakta.
Vai oliskohan sittenkin niin, että eri ihmisten rakon tilavuus vaihtelee huomattavasti, jolloin tosta ei voi esittää edes minkäänlaista arviota?