miksi?
why?
warum?
varför?
¿por qué?
Kiitos vastauksista jo etukäteen, kiitos vain!!!!
why?
warum?
varför?
¿por qué?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi.Voiko kassindaalit tulla kipeeks jos ei esim: hakkaa tattii viikkoon tms? :D
No ihmekkös on sit kassit kipeenä ollu täs jo muutaman tunnin...pitääkii sit tehä asialle jotaa :DVoi.
miksi?
why?
warum?
varför?
¿por qué?
Ei prkl. :hyvä: Joo tullu itekkin tehtyä joskus pidempiä taukoja ni tietää ettei tee hyvää. :DNo ihmekkös on sit kassit kipeenä ollu täs jo muutaman tunnin...pitääkii sit tehä asialle jotaa :D

Olin tossa hiihtolomalla levillä ja onnistuin tiputtamaan kaverin kameran pöydältä vahingossa ja se meni rikki (kyseeessä 300e pokkari). Mietin tässä nyt että korvaako mun matkavakuutus jos hajotan jonkun kaverin kameran, vai miten toi pitäs vakuutus sedille/tädeille selittää että selviäis pelkällä omavastuulla?
Ja missä on itse NEUTRAALI? Ei ole ukko postannut vuodenvaihteen jälkeen.:itku:Missä on Neutraalin ylätaljavideo?
Missä markan rahoja säilytetään nykyisin? Tai siis mihin ne ovat menneet? Siis ne joilla makselimme ennen euroja. Pankissa piilossa vai poltettu isossa kokossa?
Ja missä on itse NEUTRAALI? Ei ole ukko postannut vuodenvaihteen jälkeen.:itku:
Miten kissat osaavat takas kotiin, kun ne päästää pihalle jalottelemaan?
Kissoilla on melko hyvä suuntavaisto, niinkuin myös joillakin ihmisillä. Kissat myös merkkailee hajujaan ja pystyy hajujen perusteella löytään takas kotiin. Ei ne kissatkaan ihan tyhmiä ole:D
Mutulla sanoisin, että kunhan se ei ole liian vahvaa (yli 80%), tai maustettu jollain ekstralla (esim. kannabis), niin tulli ei sano mitään sen kummempaa, kuin vastaavan vahvuisesta maustamattomasta viinasta.mitä absinthin tuomisesta sanoo tulli?
en oo varma minkä sortin litkua nyt on kyseessä mutta yleisesti?
Mutulla sanoisin, että kunhan se ei ole liian vahvaa (yli 80%), tai maustettu jollain ekstralla (esim. kannabis), niin tulli ei sano mitään sen kummempaa, kuin vastaavan vahvuisesta maustamattomasta viinasta.