Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En nyt viitsi tätä varten omaa ketjuakaan aloittaa, joten kysynpä tässä: kuinka paljon kustantaa siirtolapuutarhamökin rakentaminen?

Voiko semmoisen rakennuttaa jollain yrityksellä tai myydäänkö semmoisia ns. talopakettina? Paljon se maksaisi sitten?

T: Tyyppi, joka ei tiedä rakentamisesta yhtään mitään.

En nyt viitsi tätä varten omaa ketjuakaan aloittaa, joten kysynpä tässä: kuinka paljon kustantaa siirtolapuutarhamökin rakentaminen?

Voiko semmoisen rakennuttaa jollain yrityksellä tai myydäänkö semmoisia ns. talopakettina? Paljon se maksaisi sitten?

T: Tyyppi, joka ei tiedä rakentamisesta yhtään mitään.
Eikös noi yleensä ole todella pieniä mökkejä. Kokeileppa googlettaa jalasmökkejä jos sattuisi löytymään sopiva.

No jos ei se vastaa puheluihin eikä viesteihin, niin kusetukseltahan tuo vaikuttaa. Laita sille vaikka vielä viestiä, että "nyt puhelin tänne tai asia menee poliisille". Jos ei sekään auta, niin sitten poliisin puheille.
Itse asiassa pistin jo eilen tuollaisen viestin, mutta ei oo silti hepusta kuulunut.... Onhan tietenkin aina mahdollista, että sille myyjälle on sattunut vaikka onnettomuus tms., mutta eipä tätä asiaa taida nyt muulla tavalla saada eteenpäin kuin ilmoittamalla poliisille. Tilinumero, puhelinnumero, osoite-ja nimitiedot sekä tekstiviestikeskustelu kaupanteosta onneksi löytyy, että sikäli ollaan vahvoilla.

Älä nyt ymmärrä väärin tätä mutta pakko vaan ihmetellä ihmisiä ketkä vielä tekee näin niinku itse olet tässä tapauksessa tehny, ite en ikinä maksa rahoja toisen tilille että sitten vasta hän lähettäisi tavaran, aina postiennakko tms missä ei voi noin käyä.
Oon itse tehny vaan niin monta kertaa kauppaa vastaavalla tyylillä ilman ongelmia, että ilmeisesti oon saanut liian ruusuisen kuvan suomalaisten rehellisyydestä.

millaset on xbox 360 liipasimet ja tatit, kun en muista enää.. ( tietsikalle siis) et jos painaa vähän liipasinta, niin esim. auto jysäyttää lusikan kiinni pelissä? vai hiljalleen saa lähdettyä? ja tatilla kääntyminen, hiljattain saa hitaasti kääntymään? ja jarruksi asetetulla liipasimella esim test drive unlimitedissä saa hiljalleen jarruteltua? noi olis suuria syitä siihen valintaan että poljenko fillarilla myrtsiin vaiko en polje:D tuli ostettua vähän aikaa sitten game stopin 14.90€ kapula ja vaikka hiljalleen painaa niin kaasu on pohjassa. sori, TOSI epäselvää tekstiä , mutta toivottavasti joku ymmärsi :)

Jos oluttölkin (ei suomalaista) pohjassa lukee pakkauspäivän kohdalla jotain 27.7.2008 ja parasta ennen päiväys on 27.1.2009, niin voiko sen vielä juoda? Tölkki on ollut jääkaapissa viimeiset 3 kuukautta :D :itku:

Jos oluttölkin (ei suomalaista) pohjassa lukee pakkauspäivän kohdalla jotain 27.7.2008 ja parasta ennen päiväys on 27.1.2009, niin voiko sen vielä juoda? Tölkki on ollut jääkaapissa viimeiset 3 kuukautta :D :itku:

Ei voi. Kun päiväys tölkissä umpeutuu, sen juominen käy fyysisesti mahdottomaksi.

Jos pesen maton ihan härskisti niin, että se tiputtaa vettä niin miten sen kuivaaminen onnistuu?

Ripusta kuivumaan. Heität vaikka saunan lauteille.

Miten matto pestään härskisti?

Pysäköintimerkissä kun on esim 8-16 2h ja nuoli alaspäin, niin tarkoittaako että ennen tätä merkkiä on voimassa tuo sääntö ja jos nuoli ylöspäin niin merkistä eteenpäin? Nimimerkki: auto sakkopaikalla?

Jos pesen maton ihan härskisti niin, että se tiputtaa vettä niin miten sen kuivaaminen onnistuu?

Jos on iso matto eikä sulla oo sille kunnollista kuivauspaikkaa (mieluiten tuplanaruja, että väliin jää ilmarako + huoneessa riittävä ilmanvaihto), vie pesulaan. Jos paksu matto ei kuivu riittävän nopeasti, se alkaa haista tosi pahalta. Kokeiltu on.

Toinen vaihtoehto on odottaa kesään ja viedä sitten vaikka matontamppaustelineen päälle ulos kuivumaan.

Palautuspulloista ei taida saada panttia ellei etiketti ole kiinni kyljessä? Olisi jonkin verran noita 1.5l pulloja nyt jouten, mutta aiemmin pestessä niistä lähti kyllä kaikista paperiosat pois.

Palautuspulloista ei taida saada panttia ellei etiketti ole kiinni kyljessä? Olisi jonkin verran noita 1.5l pulloja nyt jouten, mutta aiemmin pestessä niistä lähti kyllä kaikista paperiosat pois.
Osa automaateista antaa, itse eilen palautin kokispulloja missä ei ollut etikettiä repimisvimman takia. Tuli pantit

Back
Ylös Bottom