Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voitPikkutakkiini tuli kuljetuksen aikana ryppyjä, voinko silittää ne pois silitysraudalla?
Oliskohan jollain tietoa mikä biisi soi predator-leffan alkuosassa, jossa arskan tiimi on helikopterissa matkalla viidakkoon?
Sehän tuli nopeasti, kiitoksia! :haart:
Tämän ohjeen perusteella sain itse toimimaan:Mitä piti firefoxissa säätää että sai imageshackin yms kuvat toimimaan?
Muistaakseni täällä oli joku thredi aiheesta, mutta ei nyt onnistu löytämään :arvi:
Kopioin osan yhdestä threadista johon tämän jo kirjoitin joskus:
Eli kirjoittakaa osoiteriville about:config, ja etsikää aukeavasta valikosta kohta network.http.sendRefererHeader, ja asettakaa se nollaan. Jos ei toimi, niin koittakaa pyyhkiä sen jälkeen välimuisti.
Toi saattaa aiheuttaa ongelmia sellaisilla sivuilla, jotka vaatii tietää miltä sivulta olet kyseiselle sivulle tullut. Eli jos käytte sellaisilla sivuilla, niin ton asetuksen joutuu asettamaan välillä takaisin.
Homma toimiikin paremmin niin, että asettaa arvon ykköseen. Tällöin kaikki kuvat näkyy, mutta silti pääsee kaikille sivuille. Olen tosin löytänyt muutaman linkin joka ei toimi jos asetus on ykkösessä. Tällöin linkin perään joutuu kirjoittamaan osoiterivillä kysymysmerkin, ja taas toimii. Suurin osa kuvista on tähän asti toiminut. Se nollaan asettaminen on ns. varma tapa saada kaikki toimimaan, mutta haittapuolena on toi edellisessä kappaleessa mainittu juttu.
Jälkimmäinen syy. Olen tehnyt saman havainnon ja lisäksi kämpästä löytyy lämpömittari, joten tiedän että kämppäni lämpötila on melko vakio, eli paleleminen aamulla johtuu itsestäni eikä ympäristöstä.Minkä takia aamulla kun käy suihkussa, suihkun jälkeen palelee niin perkeleesti, mutta jos myöhemmin päivällä vaikka salin jälkeen käy, on fiilis ihan normaali?
Onko mun kämppä vaan jotenkin aina ihan jäässä aamuisin? Vai johtuuko se jotenkin siitä, että kroppa ei ole vielä kunnolla "hereillä", ja veri kiertää jotenkin huonosti?
Varaosaliikkeet esim MotoNetMistä saan autoon uudet rekisterikilven kiinnikkeet
miten nikotiini vaikuttaa aivoihin(muistaminen,oppiminen jne.)