Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Intervepissä monesti heitetään vitsiä näistä emo-kidseistä, mistä tuo sana "emo" tulee?
Miten toi Vihreä Chartreuse äännetään? Mun isä sanoo sen :sartröö: ja Tarantino sanoo Death Proofissa :sartruus:? Kunpi onpi viksumpi, mun isä vai Tarantino?
Intervepissä monesti heitetään vitsiä näistä emo-kidseistä, mistä tuo sana "emo" tulee?
![]()
Mä oon aina luullu, että se tarkottais "Emotional Rockia".
Pakkis aina kertoopi vastauksen. Mie kun en oo koskaan osannu ranskaa... Miten toi Vihreä Chartreuse äännetään? Mun isä sanoo sen :sartröö: ja Tarantino sanoo Death Proofissa :sartruus:? Kunpi onpi viksumpi, mun isä vai Tarantino?
Shartrööz (jossa sh on suhuassä, r korahtaa kurkussa ja lopun z on behmeä äzzä)
Kuulet muuten esimerkin http://forvo.com/word/chartreuse/ tuolta.
Kyllä se vain noin menee... Ota huomioon, että äänenlaatu ei välttämättä ole paras mahdollinen. Ja jos oikein hitaasti äännät, lopun mykkä e muuttuu ööksi ja kuuluu hieman sen pehmeän ässän jälkeen.
täytän vähän ajan päästä 18 eikä minulla ole mitään kuvallista henkilöllisyystodistusta (esim. baariin)
Elikkä miten saisin helpoiten sellaisen hommattua.
Passi? En tiiä miten sen nykyään ees saa. Toinen vaihtoehto on kuvallinen kelakortti. Ei tietoa miten senkää saa (eikä edes virallisesti käy melkeen missään). Tästähän tulikin varsin informatiivinen viesti :D