Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olinpa tällä kertaa nopeampi, mutta voi Ri0t ainakin olla varma että käännös on oikein, sen verran tarkasti mun ja MrMacGyver:in käännökset toisiaan vastaavat :).

Intervepissä monesti heitetään vitsiä näistä emo-kidseistä, mistä tuo sana "emo" tulee?

suburbEmoKid.jpg

Intervepissä monesti heitetään vitsiä näistä emo-kidseistä, mistä tuo sana "emo" tulee?

Äkkiä jos pitäisi jotain veikata, niin tulisiko sanasta "emotional".

Pakkis aina kertoopi vastauksen. Mie kun en oo koskaan osannu ranskaa... Miten toi Vihreä Chartreuse äännetään? Mun isä sanoo sen :sartröö: ja Tarantino sanoo Death Proofissa :sartruus:? Kunpi onpi viksumpi, mun isä vai Tarantino?

Miten toi Vihreä Chartreuse äännetään? Mun isä sanoo sen :sartröö: ja Tarantino sanoo Death Proofissa :sartruus:? Kunpi onpi viksumpi, mun isä vai Tarantino?

Diftongi "eu" lausutaan joka tapauksessa isäsi mallilla ööksi, mä lausuisin loppuun myös ässän, mutta tästä en ole ihan varma. Ja alkuun suhuässä.

Vastaukseni siis on isän ja Tarantinon lausumisten kompromissi :sartröös:

Pakkis aina kertoopi vastauksen. Mie kun en oo koskaan osannu ranskaa... Miten toi Vihreä Chartreuse äännetään? Mun isä sanoo sen :sartröö: ja Tarantino sanoo Death Proofissa :sartruus:? Kunpi onpi viksumpi, mun isä vai Tarantino?

Shartrööz (jossa sh on suhuassä, r korahtaa kurkussa ja lopun z on behmeä äzzä)

Shartrööz (jossa sh on suhuassä, r korahtaa kurkussa ja lopun z on behmeä äzzä)

Wow! Olisin ollu just noilla linjoilla... :P Kiitokset! Harjottelin lausumalla tota pari minuuttia repeatilla [ripiitillä] ja tulin siihen tulokseen, että vastaus oli erittäin hyväksyttävä :thumbs:

( :kippis1: )

Kyllä se vain noin menee... Ota huomioon, että äänenlaatu ei välttämättä ole paras mahdollinen. Ja jos oikein hitaasti äännät, lopun mykkä e muuttuu ööksi ja kuuluu hieman sen pehmeän ässän jälkeen.

Kyllä se vain noin menee... Ota huomioon, että äänenlaatu ei välttämättä ole paras mahdollinen. Ja jos oikein hitaasti äännät, lopun mykkä e muuttuu ööksi ja kuuluu hieman sen pehmeän ässän jälkeen.

Ok. Otan vielä pari shottia sartröözzzziä niin eiköhän toi sit kuulosta ihan hyvältä...

täytän vähän ajan päästä 18 eikä minulla ole mitään kuvallista henkilöllisyystodistusta (esim. baariin)
Elikkä miten saisin helpoiten sellaisen hommattua.

Passi? En tiiä miten sen nykyään ees saa. Toinen vaihtoehto on kuvallinen kelakortti. Ei tietoa miten senkää saa (eikä edes virallisesti käy melkeen missään). Tästähän tulikin varsin informatiivinen viesti :D

täytän vähän ajan päästä 18 eikä minulla ole mitään kuvallista henkilöllisyystodistusta (esim. baariin)
Elikkä miten saisin helpoiten sellaisen hommattua.

Poliisilaitokselta meet kyseleen saisitko kuvallista henkilölisyystodistusta tai passia.

Mikä oli sen tredin nimi jossa oli hyviä biisejä salille. En löydä sitä mitenkään haulla. Enkä keksi enää uusia hakusanoja

Passi? En tiiä miten sen nykyään ees saa. Toinen vaihtoehto on kuvallinen kelakortti. Ei tietoa miten senkää saa (eikä edes virallisesti käy melkeen missään). Tästähän tulikin varsin informatiivinen viesti :D

Joo tuota passia tai henkilökorttia olen miettinyt, mutta riittääkö poliisilaitoksella henkilöllisyyden todistamiseen vanhempien läsnäolo.

Back
Ylös Bottom