Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Art2, kiitos tiedosta :kippis1:
Juu, voipi olla näin. Viime aikoina kun olen ruotsin laivoilla käynyt, niin ensi töikseni buffetin jälkeen vaan tax-freestä viinaa ja hyttiin niitä litkimään. Ei ne tuohonkaan mitenkään puutu, vaikka monesti on laivakytät kyllä selvästi nähnyt, että tax-free viinoja juodaan hytissä.Eiköhän se käytäntö ole koulun käytäntö, jota ehkä nimitetään varustamon käytännöksi. Eipähän nuo ole koskaan tavaroita tutkineet, enkä koskaan ole nähnyt/kuullut että olisi takavarikoitu tavaroita/estetty laivaan pääsyä mukana olleen viinan takia. Veressä olevan alkoholin takia taas vähänväliä jää porukkaa satamaan.
ftw tjsp, mitä se oikee meinaa??
For The Winftw tjsp, mitä se oikee meinaa??
kymppi-neljäFor The Win
Roger That, Over ..:D täältä takavasurista...kymppi-neljä
ftw tjsp, mitä se oikee meinaa??
Fuck The World
Voit koittaa kaupata sitä jollekin alan yritykselle. Muista kuitenkin, että kun ideasi on tullut julki, siihen ei enää myönnetä patenttia. Patenttihakemuksen voi jättää Patentti- ja rekisterihallitukseen. PRH:n sivutJos minulla on hyvä tuoteidea muttei rahaa lähteä toteuttamaan sitä sille asteelle että sen voisi patentoida, niin voiko idean myydä jollekin ja miten? Käsittääkseni pitää olla jotain konkreettista että sen voi suojata omiin nimiin.
Kauanko jännesiirrosta (pikkurilliin) toipuminen kestää? Lastahan siihen ainakin tulee pariksi viikoksi, haittaako putkimiehen opintoja paljoakin?
Kauanko jännesiirrosta (pikkurilliin) toipuminen kestää? Lastahan siihen ainakin tulee pariksi viikoksi, haittaako putkimiehen opintoja paljoakin?

Jos minulla on hyvä tuoteidea muttei rahaa lähteä toteuttamaan sitä sille asteelle että sen voisi patentoida, niin voiko idean myydä jollekin ja miten? Käsittääkseni pitää olla jotain konkreettista että sen voi suojata omiin nimiin.
Jos minulla on hyvä tuoteidea muttei rahaa lähteä toteuttamaan sitä sille asteelle että sen voisi patentoida, niin voiko idean myydä jollekin ja miten? Käsittääkseni pitää olla jotain konkreettista että sen voi suojata omiin nimiin.