Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten hävittää vialliset raketit? Ottaako ne kauppaan takasin? Ei oikein viittisi roskikseenkaan välttämättä heittää.
Pistä talteen seuraavaks uudeksivuodeksi?

No kun on viallinen, niin en taida.![]()
Miten hävittää vialliset raketit? Ottaako ne kauppaan takasin? Ei oikein viittisi roskikseenkaan välttämättä heittää.
Onko kuuroilla paremmat reaktiot?
Pistät parille palstalle ilmotuksen, että annetaan tv ja vaan nouto. Ei pitäis kauaa mennä niin joku hakee pois.Voiko kukaan suositella jotain palvelua joka noutaisi vanhan elektronikan pois kotoa. Olisi nimittäin kuvaputkellinen 32" tv ja kannetuani uuden taulu tvn sisään en millään jaksaisi itse lähteä roudaamaan vanhaa ulos ovesta.
Juu kyllä Pasi Viheraholle ainakin kelpaa.Pistät parille palstalle ilmotuksen, että annetaan tv ja vaan nouto. Ei pitäis kauaa mennä niin joku hakee pois.
No ei siitä mitään tule. Penskana noita purettiin ihan kuivinakin, yhdistettiin ja tehtiin isompia pommeja. Jos tuon vielä kastelee nin tuskin mitään ongelmaa aiheutuu. Jos hirveästi jännittää niin menkää jonnekin hiekkamontulle ja räjäyttäkää sinne, saatte vielä vähän iloakin irti.No joo niinhän tuo mieheke muka meinas että purkaa sen, mutta mua hieman epäilyttää että mitä siitä tulee. Mua epäilyttää raketit yleensäkin, siksi en niitä ostakaan.![]()
Onko kauppakeskukset/kaupat, kuten esim. jumbo tai sello auki huomenna sunnuntaina?
Onko kuuroilla paremmat reaktiot?