Ei Bailey'siin kuulu sekoittaa muuta kuin jäitä.
huomaa hymio mun postissa. tiedat varmaan mita kermapohjaselle juomalle kay ku sinne sekottaa tollasia

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Bailey'siin kuulu sekoittaa muuta kuin jäitä.

sekota siihen baileyssiin vaikka limea tai greippia ;)
huomaa hymio mun postissa. tiedat varmaan mita kermapohjaselle juomalle kay ku sinne sekottaa tollasia![]()
Ja joo tiedän, muutama pakkislainenkin on saanut maistaa mun piña colada vs. ananasmehu-sotkua, joka maistui hyvältä mutta näytti hirveältä :DKahvilikööriin, Pisangiin tai maitoon, kun sekotat niin varmaan löytyy sopiva kaveri. Kahviinkin voi pistää tai sitten vaan jäiden kanssa.Jeps, ulkona on niin kylmä että se varmaan jäätyy muutenkin ettei jäistä huolta. Taidan juoda ilman mitään lisiä
miten huomenna on kaupat/alkot/huoltsikat auki?
Kaupat kans kuuteen (ainaki isommat).miten huomenna on kaupat/alkot/huoltsikat auki?
Alko ysistä kuuteen

Esimerkiksi puhelimen valmistajan nettisivuilta löytyvistä tuotetiedoista ja/tai lisävarustelistasta.
-edit-
Tässä esimerkiksi SonyEricssonin nettisivuilta löytyvä lista.
Jeah! Löysin Nokian sivuilta, että siihen käy MicroSd? Nää on siis samankokoisia kaikki... :hyvä:
Omaan 6280:n ostin gigasen Micro-SD:n pari vuotta sitten eikä sillonkaan ollu kallis!Sano nyt mikä malli sulla on?Jeah! Löysin Nokian sivuilta, että siihen käy MicroSd? Nää on siis samankokoisia kaikki... :hyvä:
Sano nyt mikä malli sulla on?
Eli esim tämmöne
Musakäytössä 2gb pienin mikä kannattaa osta koska ovat halpoja, 4gigaa tietysti parempi, mut en usko et sitä isompaa tarvii. Ihanhan se on itestä kiinni montaki sataa levyä haluaa pitää mukana