Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

huomaa hymio mun postissa. tiedat varmaan mita kermapohjaselle juomalle kay ku sinne sekottaa tollasia :)

Viittasin lähinnä tohon alkuperäiseen kysymykseen, eli että mitä sinne sekoittaisi :) Ja joo tiedän, muutama pakkislainenkin on saanut maistaa mun piña colada vs. ananasmehu-sotkua, joka maistui hyvältä mutta näytti hirveältä :D

ite joskus pienessä humalassa sekotin jaffaa baileysiin. ja ei tartte paljon valehdella että se ainakin näytti kurapaskalle :D makukaan ei muistaakseni niitä parhaimpia ollu, en suosittele!

Jeps, ulkona on niin kylmä että se varmaan jäätyy muutenkin ettei jäistä huolta. Taidan juoda ilman mitään lisiä
Kahvilikööriin, Pisangiin tai maitoon, kun sekotat niin varmaan löytyy sopiva kaveri. Kahviinkin voi pistää tai sitten vaan jäiden kanssa.

Oon totaalisesti jäätynyt nykytekniikan saralla ja nyt tarttis saada puhelimeen muistikortti. Valittelin, kun ei mahdu kuvia tai soittoääniä montaa, niin pikkusisko oli ihan että "Daa, hanki muistikortti.." Joten, tsekkasin ja mulla on sille sopiva kolokin puhelimessa, vaikka luulin, että se on vain hyperpuhelimien ominaisuus!
Mutta en nyt jaksais mennä mihinkään kauppaan, vaan aattelin tilata semmosen kätsysti kotiin. Tyhmä kysymykseni siis on, mistä tiedän millainen muistikortti mun puhelimeen käy, että voin katsoa vaikka vertaa.fistä, mistä saan sen halvimmalla... :)

edit. Löysin tällaisen:
Gigantista
Siellä lukee vaan, että "Nokia". Ymmärtääkseni niitä on erikokoisia aika paljonkin? Apuuuva!

Esimerkiksi puhelimen valmistajan nettisivuilta löytyvistä tuotetiedoista ja/tai lisävarustelistasta.

-edit-

Tässä esimerkiksi SonyEricssonin nettisivuilta löytyvä lista.

Esimerkiksi puhelimen valmistajan nettisivuilta löytyvistä tuotetiedoista ja/tai lisävarustelistasta.

-edit-

Tässä esimerkiksi SonyEricssonin nettisivuilta löytyvä lista.

Jeah! Löysin Nokian sivuilta, että siihen käy MicroSd? Nää on siis samankokoisia kaikki... :hyvä:

Jeah! Löysin Nokian sivuilta, että siihen käy MicroSd? Nää on siis samankokoisia kaikki... :hyvä:

Ovat suhteellisen halpojakin nykyään :) Omaan 6280:n ostin gigasen Micro-SD:n pari vuotta sitten eikä sillonkaan ollu kallis!

e. Korjaan, tää olikin Mini-SD ku tarkemmin tuijottaa :D

Sano nyt mikä malli sulla on?

Eli esim tämmöne
Musakäytössä 2gb pienin mikä kannattaa osta koska ovat halpoja, 4gigaa tietysti parempi, mut en usko et sitä isompaa tarvii. Ihanhan se on itestä kiinni montaki sataa levyä haluaa pitää mukana
e. soittoääniin riittää varmasti pienikin, mutta suosittelen tommosta 2gb kun ei maksa kun sen 5€. Hintaseurannasta etit itelles sopivan niin saat halvalla. Tai käyt vaikka gigantista.

Eli esim tämmöne
Musakäytössä 2gb pienin mikä kannattaa osta koska ovat halpoja, 4gigaa tietysti parempi, mut en usko et sitä isompaa tarvii. Ihanhan se on itestä kiinni montaki sataa levyä haluaa pitää mukana

En mä musakäyttöön, mulla on mp3-soitin :D
Mutta soittoääniä...

Mikset voisi tällä samalla energialla tarkistaa nokian sivuilta mikä kortti puhelimeesi käy.

Ehkä juuri tämän takia ketjun nimi on tyhmien kysymysten ketju...

Back
Ylös Bottom