Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Voisiko hiilidioksidipitoisuutta ilmassa laskea istuttamalla kasveja jokapaikkaan? Tarkoitan että kun vikistään hiilidioksidipäästöistä ni voisiko tuo tasapainoittaa tilanteen että voitaisiin päästellä ihan huolella.
Kuten jo mainittiin, niin kyllä niitä puskia jo ihan riittävästi joka puolella kasvaa ja hiilidioksidipitoisuuden kasvu lisää kyllä kasvillisuutta ainakin teoriassa, mutta toisaalta äärimmäisten sääolosuhteiden vaikutukset voi kääntää kelkan vielä toiseen suuntaan. Jokainen kuitenkin tajuaa, että kasvillisuuden lisääntyminen ei ole kovinkaan fiksu ratkaisu esim. vesistöjen ympeenkasvamista ajatellen.

nonii tässä hyvä kysymys rattijuopumuksesta.että näin yhellä tyypillä oli veressä alkoholia veressä 0.90 ja kortti oli poissa 3kk ja sakkoja 150 ja ajoi kolarin. ja toisella oli veressä 0.77 ja ei ole ajanut kolaria,kortti 5kk hyllylle ja sakkoja 200 ? aika ihmeellistä touhua??

Luin joskus vuosi sitten uutisen että 2009 ja 2010 tulee esim. raskaaseen liikennekalustoon alkolukko, pitääkö paikkansa vai onko tullut muutoksia?

voiko Steamissa vaihtaa jostain kieliasetuksia? menin vahingossa asentamaan suomeks ja sekös vasta perseestä on....

voiko Steamissa vaihtaa jostain kieliasetuksia? menin vahingossa asentamaan suomeks ja sekös vasta perseestä on....
voi sen vaihtaa jostai sieltä työkaluista tai jostain... en nyt pysty kattomaan ku salasana unohduksissa :D mutta itse ainaki oon vaihdellu välil ja se suomi oli tosiaan aika hauska :lol2:

imutinpa (laillisesti tietenkin...) call of duty 1:sen. Menusta klikkasin "New Game" ja kun yrittää valita vaikeustasoa niin se hypähtää takaisin Main Menuun. miksi?

Mitä maksaa sairasvakuutus vuodessa, jonka turvin pääsee aina yksityiselle lääkärille ja maksettavaksi jää vain se omavastuu tms? Nimimerkillä olisin saanut äsken ajan lääkärille tammi-helmikuulle.. :rolleyes:
Mulla maksaa Pohjolalta tuollainen vakuutus muistaakseni 160-180€ per vuosi. Nimeltää tapaturma ja sairauskuluvakuutus, kattaa ihan kaiken mitä voi keksiä. Omavastuu 120€ per hakukerta eli jos massia piisaa niin maksaa ite kaikki laskut ja kerran vuodessa pistää kaikki laskut Pohjolalle. Toki joku olkapääleikkaus kustantaa niin monta tonnia ettei välttämättä ole varaa maksaa itse jolloin joutuu samantien maksamaan tuon omavastuun.
Mutta kaikenkaikkiaan ehkä paras investointini ikinä!

Onkohan jostain mahdollista ostaa tussitauluissa käytettävää pintalevyä? En tiedä tarkkaan sen taulun rakennetta, mutta ihanteellista olis jos sitä tussilla kirjotettavaa pintaa sais vaikk 1-2mm paksuisena..?

Jos on poltellu pilvee yhen sätkän ni kui monta päivää se näkyy huumetesteis?

Jos on poltellu pilvee yhen sätkän ni kui monta päivää se näkyy huumetesteis?
Pari viikkoo, mutta kannattaa ottaa varman päälle jos vaan mahdollisuus. Riippuu tietysti henkilöstä ja paljonko ollu "sitä" itteään ja mitä lajiketta "se" on ollu :kippis1:

tietäskö kukaan heteroseksuaali, mil ohjelmal sais muutettua .avi => .mp4?
Googleen "video converter". Ohjelmien sivuilta yleensä löytyy tiedot mitä tiedostomuotoja ohjelma tukee. Kun oot löytäny sopivan, taas googleen ohjelman nimi + "torrent". Tää on kyllä jo rikokseen yllyttämistä :D

Mulla maksaa Pohjolalta tuollainen vakuutus muistaakseni 160-180€ per vuosi. Nimeltää tapaturma ja sairauskuluvakuutus, kattaa ihan kaiken mitä voi keksiä. Omavastuu 120€ per hakukerta eli jos massia piisaa niin maksaa ite kaikki laskut ja kerran vuodessa pistää kaikki laskut Pohjolalle. Toki joku olkapääleikkaus kustantaa niin monta tonnia ettei välttämättä ole varaa maksaa itse jolloin joutuu samantien maksamaan tuon omavastuun.
Mutta kaikenkaikkiaan ehkä paras investointini ikinä!
Heh, mulle tuota tarjottiin 67€ hintaan ja omavastuu 100€, juurikin pohjolalta :D
Oli riemukas yllätys kun vuotta nuoremmalle avokille laskettiin tarjous 109€, kerranki näin päin noissa vakuutuksissa :lol2:
Niin ja tuohon ei vielä huomioitu mitään muuta kuin pelkästään meidän iät ja sukupuoli.

Heh, mulle tuota tarjottiin 67€ hintaan ja omavastuu 100€, juurikin pohjolalta :D
Oli riemukas yllätys kun vuotta nuoremmalle avokille laskettiin tarjous 109€, kerranki näin päin noissa vakuutuksissa :lol2:
Niin ja tuohon ei vielä huomioitu mitään muuta kuin pelkästään meidän iät ja sukupuoli.
No mulla on tuo oma injury report jo niin pitkä, että varmaan tuli lisähintaa, mm. olkapäävammoja ei korvata vielä neljään vuoteen :D pitääpä koputtaa puuta...

onko jossain näkyvillä videoo missä madventures vierailee muistaakseni indonesiassa sen korowai-heimon vieraana..goijaavat siel puussa jne?

Miten on mahdollista että netti ei toimi PAITSI pakkiksen sivut. Irc-yhteydet katkes yms. pakkista voi käytellä ongelmitta? Esim. loggaamiset sisään toimii pakkikselle, mutta mitään muita sivuja ei suostu aukaiseen?? :)

Back
Ylös Bottom