Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei tää nyt oo tyhmä kysymys mut kysymys kuitenkin.
Pakkiksellahan ennen tuolla kaupan puolella myytiin vitamiineja, eli esim. Prolabin training pakkia ja sitten mikähän se toinen samanmoinen valmiste oli, mutta eri valmistajalta? Siinä oli sinertävässä (sinistä/valkoista tjsp) pahvisessa paketissa nuo vitamiiniannospussit.

No eniveis, niin saakohan noita kumpiakaan mistäänpäin suomea enää tilattua ?

ookkei. Pitää tommosee suolaliuoksee olla kädenlämpöstä ni mietin et onko se toi 36 vaiko alle jopa.

Pitääkö tuota niin kauheasti miettiä? Kädenlämpöinen vesi on sellaista, että se ei tunnu kylmältä eikä lämpimältä kun sinne kätensä laittaa. Tartte mitään mittareita ruveta haeskelemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitääkö tuota niin kauheasti miettiä? Kädenlämpöinen vesi on sellaista, että se ei tunnu kylmältä eikä lämpimältä kun sinne kätensä laittaa. Tartte mitään mittareita ruveta haeskelemaan.

-k

Eini ku mulla on mittari :P
On se tossa aika tarkka juttu tai tuntuu erittäin epämiellyttävälle.

Lomakkeessa kysytään ammattia. Minulla ei ole mitään ammatillista koulutusta ja olen tällä hetkellä työtön. Heitänkö tuohon nyt sitten edellisessä työpaikassa olleen nimikkeen?

Lomakkeessa kysytään ammattia. Minulla ei ole mitään ammatillista koulutusta ja olen tällä hetkellä työtön. Heitänkö tuohon nyt sitten edellisessä työpaikassa olleen nimikkeen?

Niin meikä ainaki aina tekee, ei ne perää kysele et onko paikkaansa pitävä.

Ei tää nyt oo tyhmä kysymys mut kysymys kuitenkin.
Pakkiksellahan ennen tuolla kaupan puolella myytiin vitamiineja, eli esim. Prolabin training pakkia ja sitten mikähän se toinen samanmoinen valmiste oli, mutta eri valmistajalta? Siinä oli sinertävässä (sinistä/valkoista tjsp) pahvisessa paketissa nuo vitamiiniannospussit.

No eniveis, niin saakohan noita kumpiakaan mistäänpäin suomea enää tilattua ?

Tohon löysinki vastauksen, että toi toinen oli Optimum Nutritionin SUper multi pak... Mut onko kellää tietoo mistä jompaakumpaa sais hommattua, suomesta?

Saako autoa käynnistää kun lämmitysjohto on tolpassa kiinni? Tietysti saa jos haluaa, mutta voiko siitä seurata jotain vahinkoa esim. sulakkeille tms?

Saako autoa käynnistää kun lämmitysjohto on tolpassa kiinni? Tietysti saa jos haluaa, mutta voiko siitä seurata jotain vahinkoa esim. sulakkeille tms?

Vastaanpa tähäkki joutessaa että osa sanoo että joo, osa sanoo että ei.
Mut eihän se nyt ammu virtaa sinne sulakkeille ja muualle, joten mitäpä haittaa siitä ois ?

Vastaanpa tähäkki joutessaa että osa sanoo että joo, osa sanoo että ei.
Mut eihän se nyt ammu virtaa sinne sulakkeille ja muualle, joten mitäpä haittaa siitä ois ?

Ainoa syy minkä pystyn keksimään sanoa "ei" on se, että siinä kasvaa riski siitä, että auto lähtee liikkeelle johto kiinni. Siitä voi sitten seurata kaikenlaista ikävää irti lähteneestä töpselistä aina sähköiskuun ja tulipaloon asti.

Mutta muuten siinä ei kyllä satu yhtään mitään autolle, lämmittimelle eikä sähköille.

-k

Juu tuota en kyllä ymmärrä itsekkään, yhdessä kerrostalossa missä tuli joskus asuttua oli pihalla noihin lämmitystolppiin stanssattu erikseen että AUTOA EI SAA KÄYNNISTÄÄ jos johto on paikallaan:D En tälle koskaan mitään järkevää selitystä löytänyt joten jätin sen huomiomatta. Mummot eivät tätä katsoneet hyvällä. Jos parin korttelin päästä hajosi yksi tolppa niin sehän oli tietysti sitten aina minun syy:D

Ainoa syy minkä pystyn keksimään sanoa "ei" on se, että siinä kasvaa riski siitä, että auto lähtee liikkeelle johto kiinni. Siitä voi sitten seurata kaikenlaista ikävää irti lähteneestä töpselistä aina sähköiskuun ja tulipaloon asti.

Mutta muuten siinä ei kyllä satu yhtään mitään autolle, lämmittimelle eikä sähköille.

-k

Toi on totta, kerran unohin kiinni ja lähin menee ni hyvin se piuha sinkos irti sielt, onneks tolppa ei karannu :P

on käynyt minulle ja varmasti monelle muullekkin:D
Just noin mullekki kävi

saa käynnistää mutta en suosittele koska joskus se piuha ihan varmana jää irrottamatta.

aina siis kannattaa se johto ottaa ekana pois. suuri todennäköisyys on että sitä lähtee ajelemaan muina miehinä vaikka se johto on edelleen tolpassa jos suoraan menee auton käynnistään, ehkä rappaa ikkunat siinä samalla ku auto on käynnissä ja sen jälkeen ei enää muistakkaan että se piuha on edelleen tolpassa kiinni ja liikenteeseen. on käynyt minulle ja varmasti monelle muullekkin:D

Kuka tietää missä on Kouvolan keskusliikenneasema? Tarkoitetaanko sillä juna-asemaa, linja-autoasemaa vai onko nämä jotenkin yhdistetty?

Asun kuusankoskel ja kouvolas tulee pyörittyy aika usein, niin juna ja linja-autoasema on siin samas tilas tosiaan.

Ollos hyvä, mulla ois viel 1 kysymys. Elikkäs nesteen imeytyminen ihmiskehoon.

Mikäs vitamiininpuutos tai muu vastaava vaikuttaa nesteen imeytymisen huonontumiseen? En tiiä onko moista kysytty, ei viittis oikeen tätä 1344 sivuu täst threadist selaa.

Ollos hyvä, mulla ois viel 1 kysymys. Elikkäs nesteen imeytyminen ihmiskehoon.

Mikäs vitamiininpuutos tai muu vastaava vaikuttaa nesteen imeytymisen huonontumiseen? En tiiä onko moista kysytty, ei viittis oikeen tätä 1344 sivuu täst threadist selaa.

Ainakin natrium/kalium sitoo vettä soluihin, eli sen puute johtais kuivumiseen?

Voiko vakuutusyhtiö evätä korvauksen, jos pyydettyä ostokuittia ei löydy? Onko tavaran lahjaksi saaminen selitys kuitin puuttumiselle? Vai, onko se sitten vaan "voi voi", jos kuittia ei löydy?

Onko kukaan lukenu sellasta kirjaa ku Memo? Kannattaako hankkia?

Back
Ylös Bottom