onMinkäsmoista on kädenlämpönen vesi? :D Onks se niinku ruumiinlämpö eli about 36 vaiko häh ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onMinkäsmoista on kädenlämpönen vesi? :D Onks se niinku ruumiinlämpö eli about 36 vaiko häh ?
ookkei. Pitää tommosee suolaliuoksee olla kädenlämpöstä ni mietin et onko se toi 36 vaiko alle jopa.
Pitääkö tuota niin kauheasti miettiä? Kädenlämpöinen vesi on sellaista, että se ei tunnu kylmältä eikä lämpimältä kun sinne kätensä laittaa. Tartte mitään mittareita ruveta haeskelemaan.
-k
Lomakkeessa kysytään ammattia. Minulla ei ole mitään ammatillista koulutusta ja olen tällä hetkellä työtön. Heitänkö tuohon nyt sitten edellisessä työpaikassa olleen nimikkeen?
Ei tää nyt oo tyhmä kysymys mut kysymys kuitenkin.
Pakkiksellahan ennen tuolla kaupan puolella myytiin vitamiineja, eli esim. Prolabin training pakkia ja sitten mikähän se toinen samanmoinen valmiste oli, mutta eri valmistajalta? Siinä oli sinertävässä (sinistä/valkoista tjsp) pahvisessa paketissa nuo vitamiiniannospussit.
No eniveis, niin saakohan noita kumpiakaan mistäänpäin suomea enää tilattua ?
Saako autoa käynnistää kun lämmitysjohto on tolpassa kiinni? Tietysti saa jos haluaa, mutta voiko siitä seurata jotain vahinkoa esim. sulakkeille tms?
Vastaanpa tähäkki joutessaa että osa sanoo että joo, osa sanoo että ei.
Mut eihän se nyt ammu virtaa sinne sulakkeille ja muualle, joten mitäpä haittaa siitä ois ?
Ainoa syy minkä pystyn keksimään sanoa "ei" on se, että siinä kasvaa riski siitä, että auto lähtee liikkeelle johto kiinni. Siitä voi sitten seurata kaikenlaista ikävää irti lähteneestä töpselistä aina sähköiskuun ja tulipaloon asti.
Mutta muuten siinä ei kyllä satu yhtään mitään autolle, lämmittimelle eikä sähköille.
-k
Just noin mullekki kävion käynyt minulle ja varmasti monelle muullekkin:D
Kuka tietää missä on Kouvolan keskusliikenneasema? Tarkoitetaanko sillä juna-asemaa, linja-autoasemaa vai onko nämä jotenkin yhdistetty?
Selvempi homma, kiitos!Asun kuusankoskel ja kouvolas tulee pyörittyy aika usein, niin juna ja linja-autoasema on siin samas tilas tosiaan.
Ollos hyvä, mulla ois viel 1 kysymys. Elikkäs nesteen imeytyminen ihmiskehoon.
Mikäs vitamiininpuutos tai muu vastaava vaikuttaa nesteen imeytymisen huonontumiseen? En tiiä onko moista kysytty, ei viittis oikeen tätä 1344 sivuu täst threadist selaa.