Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen yleensä kuullut tuon muodossa: "there is no "I" in team". Tällä tietysti tarkoitetaan juuri tuota, että joukkuelajeissa ei saa olla itsekäs, vaan täytyy ajatella joukkueen etua. Sanaleikki viittaa siihen, että sanan "team" kirjoitusasussa ei ole i-kirjainta, tai näin minä ainakin olen tuon ymmärtänyt.

Tuossa leffassahan se juttu jatkuu, että joku vastaa tuon Spottswooden heittämän kliseen jälkeen: "Yes there is.";)

Voisiko joku suositella jotain tulista maustetta ruokiin, (ei perus Tabascoja, jotka eivät varsinaisesti ole tulisia, muuttavat kaiken vain makean makuiseksi ja haisevatkin erittäin vahvasti etikalle).

jos tuo saksasta pleikkari kolmosen, niin toimiiko suomesta ostetut pelit sitten siinä?

Miten sais pääkivun loppumaan. Joskus neljän jälkeen alko särkemään, yritin levähdellä pilkkopimeässä huoneessa, otin parin tunnin tirsat, jonka jälkeen pääkipu entistä mojovampana osoitti kyntensä. Tosin oon tässä välillä hillunu ruuduun edessä ,jolla voi olla oma osuutensa sen olemassaoloon. Enivei, jotain hyviä kotivinkkejä, millä pääkipu kaikkoais tai ainakin helpottais. Keitin just pannullisen kahvia, ja ainiin, särkytabletteja ei ole! VITTTU!!:curs:

no ne särkylääkkeet vois olla ihan kova sana ;)

toisena tulee mieleen lepo, ja ainakin helvetiin koneen ääreltä!!!!

Voisiko joku suositella jotain tulista maustetta ruokiin, (ei perus Tabascoja, jotka eivät varsinaisesti ole tulisia, muuttavat kaiken vain makean makuiseksi ja haisevatkin erittäin vahvasti etikalle).

Perus setto...

Tuore chili. Saa nykyään lähes jokaisesta isommasta kaupasta. Paketeissa tai irtokamana. Itse laitan ruokaan, kuin ruokaan. Paras olisi, jos olisi oma puska. Kaupasta kun ostaa, niin ei aina tiedä tavaran vahvuudesta. Vaikka ostaa samasta kaupasta, samaa lajiketta, kuin viimeviikolla... Ja laittaa ruokaan saman verran chiliä, niin voi soppa olla eri vahvuista.

Perus setto...

Tuore chili. Saa nykyään lähes jokaisesta isommasta kaupasta. Paketeissa tai irtokamana. Itse laitan ruokaan, kuin ruokaan. Paras olisi, jos olisi oma puska. Kaupasta kun ostaa, niin ei aina tiedä tavaran vahvuudesta. Vaikka ostaa samasta kaupasta, samaa lajiketta, kuin viimeviikolla... Ja laittaa ruokaan saman verran chiliä, niin voi soppa olla eri vahvuista.
Niin tai helpompi vaihtoehto: ostaa kuivattua chiliä vaikkapa jauheena, löytyy maustehyllystä.

jos tuo saksasta pleikkari kolmosen, niin toimiiko suomesta ostetut pelit sitten siinä?

kone ja kaikki pelit ovat aluevapaita eli voit vaikka tilata usasta itsellesi pelit koneeseen halvemmalla

moro. niin semmosta että kun tuli käräjille kutsu lappu. ja jos myönnän teon niin tarviiko siihe kirjottaa mitään itse. vaan lähettää vaan se lappu sinne käräjille. Ja semmosta myös että kyseleekö ne siellä käräjillä mitään, vai päättääkö ne vaan sakon??? vastauksia KIITOS.

Ymmärtääkseni jos teosta ei voi saada vankeutta käräjille ei ole pakko mennä ja päättävät sakon puolestasi mutta ymmärtääkseni lappu täytyy jokatapauksessa palauttaa

Perus maustehyllychili vaan on tosi laimeeta. Vois vaikka suoraan purkista vetää naamaan.

Totta. Ei ole tuoreen voittanutta. En koske edes tikuilla noihin jauheisiin. vrt. tuore valkosipuli vs. valkosipulijauhe.

edit. Kyse olikin kuivatusta chilistä. Ne vielä menettelee, mutta kyllä tuore on tuore. Eikä niiden käyttö ole vaikeaa. Kokonainen chili säilyy ihan hyvin.

Jos ostaa käytetyn auton autoliikkeestä, niin mikä oli sen auton takuuaika? Oliko se 3kk vai 6kk?

Kuluuko hiukset kun pesen niitä n.8krt viikossa?
Laaja tietopaketti tästä,kiitos.
Mulla ainakin menis hiukset ihan järkyttävän ohuiks ja huonon näkösiks jos pesisin niitä noin monta kertaa viikossa. Mä tosin en käytä mitään hoitoaineita, joten ne voi vähän auttaa, mutta hiusten pesemisessä on se paradoksi, että ne rasvoittuu sitä nopeammin, mitä useammin niitä pesee. Itse pesen hiukset n. 3-4krt/vk.

Kuluuko hiukset kun pesen niitä n.8krt viikossa?
Laaja tietopaketti tästä,kiitos.

Pesu kuluttaa aina hiuksia, mutta toisten hiukset kestää sen paremmin kuin toisten. Riippuu hiuslaadusta ja shampoosta. Mun hiukset kesti permanentattuinakin päivittäisen pesun ilman hoitoainetta. Mun kokemusten mukaan fööni on pahempi kuluttaja kuin varsinainen pesu.

Myös hiusten pituus vaikuttaa: lyhyet hiukset kestävät paremmin kuin pitkät. Hiushan on kuollutta solukkoa, joten pitkät hiukset ovat enemmän vaarassa "kulua puhki" ennen aikojaan.

Riippuu myös aineesta millä pesee. Itellä "aikuisten" shampoot tekee ihan höttöisiksi hiukset, nyt olen käyttänyt kakaroiden Vesipedon shampoota niin hyvänä on pysyneet! Hoitoainetta sitten lisäksi tarpeeksi.

Miks lentää laatta jos nielaset suuvettä? Ite Nielasin iha sairaan vähä vahingos ja laattasin 6 kertaa :urjo:
Denaturointi voi tehdä (sis. denaturoitua alkoholia). Tommone sivuvaikutus haettu ettei sitä porukka juo. Tosin varmaan sen ajattelu saa sen vielä pahemmaksi.

Näkeekö henkilö x jos käyn hänen sivuillaan naamakirjassa ollessani itse sisäänkirjautuneena? :D
Stalkkerirakkautta :haart:

myydäänkö siwassa tyhjiä cd?
Yksittäispakattuna ja 5-levyn paketeissa oon nähny. Muistaakseni Verbatim oli vielä merkki. Yllättäen nettiä hinnakkaampia

Back
Ylös Bottom