Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkä niminen on tuo killutin joka roikkuu tuolla kidassa kielen yläpuolella :D
Gray1201.png

Uvula=kitakieleke

Selailin Tommy Hilfiger USA nettikauppaa ja mietin miten koot vastaavat meidän kokojamme. SM, MD, LG, XL, XXL. Mahdollisuus tilata sieltä vaatteita tuttavan kautta, mutta pitäisit tietää pitävätkö koot paikkaansa.

No jos lähellä on kauppa, jossa myydään hilfigeriä, niin kannattaa käydä siellä sovittamassa ja katsoo miten koot menee, koska samassa kokolapussa on yleensä EUR ja US koot. Tosi monessa merkissä ne menee silleen että esim.EUR L on US M eli usan oot on pykälää isompia.

uvula on kans toiselta nimeltään pikkukieli
(mitähä tollaki tiedolla tekee)

Mikä on kun ei firefox näytä enää uudistuneen telkku.comin ohjelmatietoja? Menee vaan tummaks se tausta mutta ei aukee se ikkuna siihen.. Operalla toimii kyllä.

Tolppapoliisiin jos ajaa ylinopeutta niin siinä kuulemma salama välähtää?
Mutta onko sama homma miehittämättömässä/miehitetyssä tutka-autossa tien poskessa, siis sellaisessa josta sitten tulee lappu postin mukana?
Huomioiko noissa kamera tai mies siellä sisällä kännykkään puhumisen?
Miten kauan yleensä menee kun tulee lappu postista?

Tolppapoliisiin jos ajaa ylinopeutta niin siinä kuulemma salama välähtää?
Mutta onko sama homma miehittämättömässä/miehitetyssä tutka-autossa tien poskessa, siis sellaisessa josta sitten tulee lappu postin mukana?
Huomioiko noissa kamera tai mies siellä sisällä kännykkään puhumisen?
Miten kauan yleensä menee kun tulee lappu postista?

Salama välähtää niissäkin.

Miehitetyn auton kuittasin itse joskus huhti- tai toukokuussa, eikä vieläkään ole sakkoja näkynyt.
Salama välähti oikein kirkkaasti, joten aivan varmasti tulin kuvatuksi.
Ilmeisestikkin niitä sakkojen aiheellisuuksia sitten käsitellään vielä jälkikäteenkin, kun ei ole vieläkään sakoista mitään kuulunut.

Niitä kuvia on niin paljon että kaikkia ei ehditä käsittelemään ja ei niitä sakkoja välttämättä tule koskaan.

moro. niin semmosta että kun tuli käräjille kutsu lappu. ja jos myönnän teon niin tarviiko siihe kirjottaa mitään itse. vaan lähettää vaan se lappu sinne käräjille. Ja semmosta myös että kyseleekö ne siellä käräjillä mitään, vai päättääkö ne vaan sakon??? vastauksia KIITOS.

Miten herkästi tulee kofeiiniriippuvaiseksi vai onko se yksillöllistä?
Jos esim. on tottunut juomaan joka päivä kupin tai kaksi kahvia, niin voiko kahvin juomattomuudesta tulla päänsärkyä?

Miten herkästi tulee kofeiiniriippuvaiseksi vai onko se yksillöllistä?
Jos esim. on tottunut juomaan joka päivä kupin tai kaksi kahvia, niin voiko kahvin juomattomuudesta tulla päänsärkyä?

Kai se jonni verran on yksilöllistä, mutta kofeiini on kyl raaka koukuttaja. Oon käyttäny nikotiinituotteita satunnaisesti kohta vuosikymmenen ajan ja ikinä ei oo tuntunu käyttämättömyys missään.

Kahvia aloin juoda säännöllisesti vasta muutama vuosi sitten ja ai saakeli mikä jysäri tulee jos jättää aamukahvin juomatta.

Mistä ihmeestä johtuu, että krapulapäivänä menee imusolmukkeet ihan törkeen kipeiksi? Etenkin kainaloista ja tuolta kallonpohjan läheltä. Ja onko kellään muulla samoja oireita vai onko tää joku sukuvika (siskolla sama juttu)? :D Itse oon järkeillyt, että se vois liittyä nesteen kertymiseen krapulan aikana, mutta tietääkö joku tarkemmin? Vai eikö krapula vaan sit sovi mulle :eek:

Miten meni se mainos, jossa se mies tekee deitti ilmoituksen (02 02 02)(vai miten se nyt oli-mainos?)? Jos joku vois kirjoittaa sen sanatarkasti..?

Mitä tarkoitetaan tällä:

Remember, there is no "I" in "Team America"

Äkkiä tulisi mieleen ettei team americassa ei ole "yksilöitä" tai "minua".

"Muistakaa, ei ole "minää" Team Americassa."

e. Ehkä sieltä tulikin jo vähän parempi vastaus:D

Olen yleensä kuullut tuon muodossa: "there is no "I" in team". Tällä tietysti tarkoitetaan juuri tuota, että joukkuelajeissa ei saa olla itsekäs, vaan täytyy ajatella joukkueen etua. Sanaleikki viittaa siihen, että sanan "team" kirjoitusasussa ei ole i-kirjainta, tai näin minä ainakin olen tuon ymmärtänyt.

Back
Ylös Bottom