Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Häviäjähän maksaa aina oikeudenkäyntikulut?
Mitä jos voittaja on todella varakas ja palkannut tahallaan vaikka viisi juristia ajamaan asiaansa, maksaako persaukinen häviäjä aivan kaiken niin suureksi kuin potti kasvaakaan?

Nyt nopeita vastauksia joltain datikselta: Miten VLC-playerissä pystyy säätämään subien ajoituksia, vituttaa kattoa leffaa kun tulee hieman myöhässä. :arvi:

Tänään näin ekaa kertaa elämässä hälsingin metrovartioita laumoittain. Oliko jotain hämminkiä iltapäivällä vai kiristetäänkö miehitystä iltaisin ja viikonloppuisin?

Eikös ole järkevää mikä sulaa se myös menettää. Ruoka-aineista sulamisen takia poistuu niitä määriä mitä pakkauksessa luvataan ja kukaan ei lupaa mitä siinä todella on. Tämä on tapaus missä ei korvata vatsavaivoja tai tuote on pilaantunut...kai? Ainakin olen olettanut näin..tai heitä roskiin osta uusi. Kaupallista! P.S. bakteerit saa vallan..
lisää näitä :hyvä:. hajosin iha vitusti :D

edit: joo tuli mulla kysymyskin mieleen. elikkäs eikös kun sanotaan "lähiaikoina" niin tarkoiteta tulevaisuutta ja "viimeaikoina" menneisyyttä? jos ja kun näin on niin miksi nykyään näkyy iha hirveesti tota lähiakoina kuvaamassa vaikkapa viime päivien tapahtumia. esimerkiks telkkaris tekstityksis esiintyny moneen otteeseen jo

No ei "lähiaikoina" ole varattu pelkästään tulevaisuutta tarkoittavaan käyttöön. 10h taakse päin on yhtä lähellä tätä aikaa kuin 10h eteen päinkin, jos unohdetaan ajan suhteellisuus.

Häviäjähän maksaa aina oikeudenkäyntikulut?
Mitä jos voittaja on todella varakas ja palkannut tahallaan vaikka viisi juristia ajamaan asiaansa, maksaako persaukinen häviäjä aivan kaiken niin suureksi kuin potti kasvaakaan?
Häviäjä ei kaikissa tapauksissa maksa vastapuolen kuluja ja niissäkin tapauksissa joissa maksaa niin häviäjä on velvollinen maksaamaan vain tarpeellisista toimista aiheutuneet kohtuulliset oikeudenkäyntikulut. Eli luultavasti jos asia ei vaadi 5 huippukalliin juristin palkkaamista niin niiden palkkioita ei velvoiteta maksettavaksi. Toki omilla kustannuksella saa palkata vaikka juristien armeijan mutta tuomioistuin sitten määrää häviäjälle maksettavaksi omasta mielestään kohtuullisen palkkion.

laitetaan tännekkin tää:

oon ostamassa treenihousuja netistä, better bodieksen denver/jersey housuja

oisko kellään käyttökokemuksia kyseisistä housuista?

tällä haen sitä että oisko L vai XL "sopivampi" 175cm/88kg?

Saakos näistä väsättyä kermakastikkeen: ruokakerma, voi, jauhot, mausteet vai tarviiko jotain muutakin? Tuli kaamea blackout kun ei oo hetkeen duunannut kermakastiketta.

Suostuvatko mitkään kasvattajat "tuottamaan" risteytettyjä pentuja, jos itse toisi toista rotua olevan koiran paikalle "toimitusta" varten?

sekasikio.JPG

Back
Ylös Bottom