Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkälaisia vaatteita olisit tilaamassa? Itse ainakin oon tilannut Saksasta vaatteita ja ne on ollut aivan normaaleilla S - XL-luokituksilla.

Suomessa nettikauppapuoli vaatetusalalla on aika heikkoa,mutta muualta löytyy ihan hyviä mestoja kuten esim.
http://www.planet-sports.de
http://www.dress-for-less.com
http://www.zoovillage.com

Ihan perusvaatetta. Ihan tuulipuvun housuu, kun ei farkut oikee ole istun päälle, kun tota kokoa on.
Sanotaan näin, että saman tyyppistä vaatetta mitä esim. GASP valmistaa, eli ei mitään lökäpöksyi, mutta saa olla kuitenkin tilaa.. :)

Vaikuttaako sukupuolihormonitasot kyynärnivelen ojentuvuuteen?

Kuulin tänään, että naisilla taipuisi luonnostaan kyynärnivel yli ja miehillä jäisi hieman vajaaksi 180 asteesta. Ja jos taipuu yli, on akkamainen mies tjsp.

Itse en usko tähän, mutta oli pakko ihan piruuttain kysyä.

Kuulin tänään, että naisilla taipuisi luonnostaan kyynärnivel yli ja miehillä jäisi hieman vajaaksi 180 asteesta. Ja jos taipuu yli, on akkamainen mies tjsp.

Pelkkää mutua on, mutta eikös naisten suurempaa liikkuvuutta yleisesti selitä heidän miehiä pienempi lihasmassansa? Eli kun lihasta on paljon, niin se usein (ei tietenkään aina, jos jaksaa venytellä) on myös esteenä nivelten liikkuvuudelle. Ja naisilla kun on keskimäärin miehiä vähemmän lihasta, niin vastaavasti liikkuvuus on keskimäärin suurempi. Ja vastaavasti sitten "akkamaiset" miehet, eli kynikset, olis bodimunkkeja liikkuvampia.

Omalta kohdalta voin kertoa, että olen kynäri ja kyynärpää taipuu aika tasan 180 astetta.

Edit: lisäksi on sitten niitä tyyppejä, joilla kyynärnivel ojentuu huomattavasti yli 180 astetta. Tämä ominaisuus on ilmeisesti synnynnäinen(?) Tietääkö joku, onko sillä yhteyttä hormoneihin?

Blondilla tietoteknisiä ongelmia: Kannettavasta hajosi laturi ja ostin jonkun hinnat alkaen mallin joka käy about kaikkii mahollisiin koneisiin...Laturi lataa akkua mutta amppeerimäärä on eri kuin alkuperäisessä laturissa, volttimäärä on sama..Eli kysymys kuuluu: voinko ladata tolla vai hajooko mun kone tms??? Mä oon niiiiin tyhymä:D

Blondilla tietoteknisiä ongelmia: Kannettavasta hajosi laturi ja ostin jonkun hinnat alkaen mallin joka käy about kaikkii mahollisiin koneisiin...Laturi lataa akkua mutta amppeerimäärä on eri kuin alkuperäisessä laturissa, volttimäärä on sama..Eli kysymys kuuluu: voinko ladata tolla vai hajooko mun kone tms??? Mä oon niiiiin tyhymä:D
Käsittääkseni isompi latausvirta rasittaa/lyhentää akun elinikää. Onko ampeeri määrissä minkä verran eroa?

En tiedä tollasesta, mutta mulla ainakin jää kyynärnivelen ojentuminen hitusen vajaaksi 180 asteesta eli ei mene aivan täysin ns. lukkoon. Synnynnäisenä tuo on tainnut mulla olla.

Joo, tänään vaan joku väitti et naisille on tyypillistä että kyynärpää taipuu yli, johtuen hormonaalisista jutuista. Että siis miehillä on tyypillisesti joku jänne kyynärpäässä jäykempi kuin naisilla, joka johtuu hormonitoiminnasta...

Itselläni on hauiksissa kyllä lihasta ihan yhtä paljon kuin kenellä tahansa jätkällä, mutta taipuu silti hieman kyynärpäät yli, ovat aina taipuneet. Enkä pidä itseäni mitenkään kovin naisellina :D

Miksi television elokuvalähetyksissä ei ole aito laajakuva, vaan joku välimuoto paska. Nytkin kun katsoo neloselta T3:sta niin noi mustat palkit tuolla hilluu saatana. Okei. Tiedän että noi duunataan vissiin suoraan siitä leffafilmistä, joka ei ole 16/9 suhteessa, mutta miksi vitussa tosta ei duunata kunnon versiota telkkarikäyttöön. Toi laajakuvatelkkari menee ihan hukkaan koska nää näyttää näitä persejuttuja saatana.

Onkos JR-Fitnessin Ruoholahden putiikissa treenivaatteita hyllyssä? Muistaakseni asematunnelissa ei ainakaan ole kuin jauhoja ja varusteita...

Mitkä on muut teoriat maailmankaikkeuden syntymiselle, kun luomiskertomus ja alkupamaus (bigbang)? Muistaakseni niitä oli enemmänkin...

Edit: Pari pientä korjausta...

Mitkä on muut teoriat maailmankaikkeuden syntymiselle, kun luomiskertomus ja evoluutioteoria? Muistaakseni niitä oli enemmänkin...

Evoluutioteorialla ei ihan hirveesti ole tekemistä maailmankaikkeuden synnyn kanssa.

Mitkä on muut teoriat maailmankaikkeuden syntymiselle, kun luomiskertomus ja evoluutioteoria? Muistaakseni niitä oli enemmänkin...

No mun mielestä evoluutioteorialla ei ole mitään tekemistä maailmankaikkeuden synnyn kanssa:D
Maailmankaikkeuden syntyyn on ainakin juuri tuo luomiskertomus ja BIGBANG -teoria. Sitten eri kansoilla on omia perintötietoon perustuvia teorioita, kuten kalevalassa sotkan muna.

E. hidas:D

Miksi television elokuvalähetyksissä ei ole aito laajakuva, vaan joku välimuoto paska. Nytkin kun katsoo neloselta T3:sta niin noi mustat palkit tuolla hilluu saatana. Okei. Tiedän että noi duunataan vissiin suoraan siitä leffafilmistä, joka ei ole 16/9 suhteessa, mutta miksi vitussa tosta ei duunata kunnon versiota telkkarikäyttöön. Toi laajakuvatelkkari menee ihan hukkaan koska nää näyttää näitä persejuttuja saatana.

Ja sulla on varmasti myös digiboksin asetuksista laajakuva päällä?

Toi on vähintään yhtä ikävä juttu kuin se, että 16:9 telkulla 4:3-ohjelmat näyttää aika epämuodotuneilta. Esim. salkkareissa tanja & kumppanit näyttää melkoisilta sotanorsuilta, kun kuvaa madalletaan - sallasta puhumattakaan.:lol2: Ei sille oikeen mitään voi, jollei halua valita boksin asetuksista automaattista kuvakokoa ja sitä kautta katsoa sitä venytettyä skeidaa.

Ostin uuden puhelimen(nokia E51) ja jos surffaan sillä netissä, käyttäen soneran normi laajakaistaani, niin voinko saada silti ikävän yllätyksen Elisan puhelinlaskuuni internetin käytöstä?

Ostin uuden puhelimen(nokia E51) ja jos surffaan sillä netissä, käyttäen soneran normi laajakaistaani, niin voinko saada silti ikävän yllätyksen Elisan puhelinlaskuuni internetin käytöstä?
Siis hankit mobiililaajakaistan vai surffaatko kotimodeemin langattomalla? Jos surffaat langattomalla kotona ei tule yllätystä.

Eikös ole järkevää mikä sulaa se myös menettää. Ruoka-aineista sulamisen takia poistuu niitä määriä mitä pakkauksessa luvataan ja kukaan ei lupaa mitä siinä todella on. Tämä on tapaus missä ei korvata vatsavaivoja tai tuote on pilaantunut...kai? Ainakin olen olettanut näin..tai heitä roskiin osta uusi. Kaupallista! P.S. bakteerit saa vallan..

Eikös ole järkevää mikä sulaa se myös menettää.

Kaikella mikä sulaa, ei välttämättä ole järkeä. Vai tarkoitatko että jos on järkevää niin menettää sulaessaan? Eniveis, suosittelen jäsentämään lauseet niin, että loputkin ihmiskunnasta ymmärtää mitä höpötät.

Ruoka-aineista sulamisen takia poistuu niitä määriä mitä pakkauksessa luvataan ja kukaan ei lupaa mitä siinä todella on.

En yksinkertaisesti voi olla myöntämättä, että naurahdan ääneen joka kerta tämän lauseesi luettuani. En olisi villeimmissä unelmissanikaan keksinyt mitään yhtä napakaa sanottavaa. Joka tapauksessa lupauksetta luvatut pakkausten poistumismäärät lienevät suuri mysteeri meille kaikille.

Tämä on tapaus missä ei korvata vatsavaivoja tai tuote on pilaantunut...kai? Ainakin olen olettanut näin..tai heitä roskiin osta uusi. Kaupallista! P.S. bakteerit saa vallan..

Siis mitä helvettiä sä yrität sanoa :lol2:

Back
Ylös Bottom