Ainaaina tilata helsingistä asti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainaaina tilata helsingistä asti?
Mistä sais halvalla koiraverkon autoon?
Renault Laguna -96.. ja farkku tietenkin ;)

Kannattaa käydä kysymässä paikalliselta poliisiasemalta, siellä kertovat varmasti.mulla lähti kortti noin 2kk sitten
Miksi viikonloput tuntuu menevän ohi niin nopeasti?
Mulla on digiboksin etäisyys antennipistokkeeseen 12m. Sit mulla on perusantennikaapeleita 10m, 2m ja 15m pätkät. Mikä seuraavista vaihtoehdoista aiheuttaa vähiten häiriötä, 10m+2m, vai 15m, jolloin 3m jää ylimääräiseksi lenkiksi toiseen päähän? Vai onko sillä juurikaan merkitystä normikäytössä? Toki 15m kaapelin voisi jotenkin pätkästä, mutta onko siitä tässä tapauksessa suurempaa hyötyä?

Tuon digiboksille tulevan pätkän soisi toki olevan lyhyempikin, saatat joissain tapauksissa tarvita pistorasiaan vahvistimen. Järkevintä ois tehä yhellä kaapelilla, vaikka sitä jäis ylikin. Ne liitoskohdat on niitä heikkoja kohtiaMulla on digiboksin etäisyys antennipistokkeeseen 12m
Ainakin joskus toistakymmentä vuotta sitten uskottiin että ne kasvaa uudestaan entistä tuuheampina kun ne ajelee. Ja sitten pitää piirtää ne viivat jotta jotta ei näyttäisi niin tyhmältä kun kulmakarvat puuttuu kokonaan. Tiedä sitten.. naurettavan näköistä joka tapauksessa.Miksi jotkut naiset repii/nyppii/sheivaa kulmakarvansa kokonaan pois ja piirtää tilalle vain kynällä ohuet viivat? :(

15m kaapeli sellaisenaan. Yhtenäinen kaapeli parempi kuin kaksi liitettyä, liittimet voi ottaa/aiheuttaa häiriötä. Eikä tuota 15m kannata lähteä katkomaan, 3 lisämetriä ei vaikuta käytännössä mitään.![]()
Kiitos!:thumbs:kiwi^ sanoi:Tuon digiboksille tulevan pätkän soisi toki olevan lyhyempikin, saatat joissain tapauksissa tarvita pistorasiaan vahvistimen. Järkevintä ois tehä yhellä kaapelilla, vaikka sitä jäis ylikin. Ne liitoskohdat on niitä heikkoja kohtia
e. nopeempiakin on
Mutta päivän piristykseksi McCainin kulmakarvat ennen ja nyt :D:
kun lähettää työhakemuksen mikä sisältää cv:n niin tuleeko se hakemus siihen sähköpostikenttään ja cv erikseen liitteenä???
kun lähettää työhakemuksen mikä sisältää cv:n niin tuleeko se hakemus siihen sähköpostikenttään ja cv erikseen liitteenä???