Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

mulla lähti kortti noin 2kk sitten.kun puhalsin 0.77.ja ei oo tullu tietoo millon saan kortin takasin.osaisko kukaan sanoo että millon tulee tietoo ja paljon mahollisesti sakkoja.tiiän että on tyhmää ajaa humalassa.ajois siis mopolla:(

mulla lähti kortti noin 2kk sitten
Kannattaa käydä kysymässä paikalliselta poliisiasemalta, siellä kertovat varmasti.

Mulla on digiboksin etäisyys antennipistokkeeseen 12m. Sit mulla on perusantennikaapeleita 10m, 2m ja 15m pätkät. Mikä seuraavista vaihtoehdoista aiheuttaa vähiten häiriötä, 10m+2m, vai 15m, jolloin 3m jää ylimääräiseksi lenkiksi toiseen päähän? Vai onko sillä juurikaan merkitystä normikäytössä? Toki 15m kaapelin voisi jotenkin pätkästä, mutta onko siitä tässä tapauksessa suurempaa hyötyä?

Miksi jotkut naiset repii/nyppii/sheivaa kulmakarvansa kokonaan pois ja piirtää tilalle vain kynällä ohuet viivat? :(

Mulla on digiboksin etäisyys antennipistokkeeseen 12m. Sit mulla on perusantennikaapeleita 10m, 2m ja 15m pätkät. Mikä seuraavista vaihtoehdoista aiheuttaa vähiten häiriötä, 10m+2m, vai 15m, jolloin 3m jää ylimääräiseksi lenkiksi toiseen päähän? Vai onko sillä juurikaan merkitystä normikäytössä? Toki 15m kaapelin voisi jotenkin pätkästä, mutta onko siitä tässä tapauksessa suurempaa hyötyä?

15m kaapeli sellaisenaan. Yhtenäinen kaapeli parempi kuin kaksi liitettyä, liittimet voi ottaa/aiheuttaa häiriötä. Eikä tuota 15m kannata lähteä katkomaan, 3 lisämetriä ei vaikuta käytännössä mitään. :)

Mulla on digiboksin etäisyys antennipistokkeeseen 12m
Tuon digiboksille tulevan pätkän soisi toki olevan lyhyempikin, saatat joissain tapauksissa tarvita pistorasiaan vahvistimen. Järkevintä ois tehä yhellä kaapelilla, vaikka sitä jäis ylikin. Ne liitoskohdat on niitä heikkoja kohtia

e. nopeempiakin on

Miksi jotkut naiset repii/nyppii/sheivaa kulmakarvansa kokonaan pois ja piirtää tilalle vain kynällä ohuet viivat? :(
Ainakin joskus toistakymmentä vuotta sitten uskottiin että ne kasvaa uudestaan entistä tuuheampina kun ne ajelee. Ja sitten pitää piirtää ne viivat jotta jotta ei näyttäisi niin tyhmältä kun kulmakarvat puuttuu kokonaan. Tiedä sitten.. naurettavan näköistä joka tapauksessa.

Mutta päivän piristykseksi McCainin kulmakarvat ennen ja nyt :D:

24_pissedmccain_lg.jpg

mccain0508.jpg

Näyttää kait mielestään nuoremmalta kun ei rehota.:rolleyes:

15m kaapeli sellaisenaan. Yhtenäinen kaapeli parempi kuin kaksi liitettyä, liittimet voi ottaa/aiheuttaa häiriötä. Eikä tuota 15m kannata lähteä katkomaan, 3 lisämetriä ei vaikuta käytännössä mitään. :)

kiwi^ sanoi:
Tuon digiboksille tulevan pätkän soisi toki olevan lyhyempikin, saatat joissain tapauksissa tarvita pistorasiaan vahvistimen. Järkevintä ois tehä yhellä kaapelilla, vaikka sitä jäis ylikin. Ne liitoskohdat on niitä heikkoja kohtia

e. nopeempiakin on
Kiitos!:thumbs:

Mutta päivän piristykseksi McCainin kulmakarvat ennen ja nyt :D:

Ihana mies :haart::D

Kai jotkut muijat vaan sitte kuvittelee näyttävänsä paremmalta, kun on kulmakarvojen tilalla kynällä piirretyt viivat. Olis kuitenkin kiva kuulla mielipide joltain sellaselta naiselta (tai mieheltä?) joka näin tekee.

kun lähettää työhakemuksen mikä sisältää cv:n niin tuleeko se hakemus siihen sähköpostikenttään ja cv erikseen liitteenä???

kun lähettää työhakemuksen mikä sisältää cv:n niin tuleeko se hakemus siihen sähköpostikenttään ja cv erikseen liitteenä???

Mä oon laittanut hakemuksen ja CV:n molemmat liitteinä, mutta voi kai sen hakemuksen siihen sähköpostikenttäänkin laittaa jos haluaa.

Noin sen voi tehdä. Jos taas haluat hakemukseen laittaa kuvia tai muuta hienostelua niin laitat molemmat liitteeksi. Ja silloin sähköpostin tekstiksi lyhyt saateteksti ja yhteystiedot.

kellään tietoo mikä versio faithlessin insomniacista soi yleensä baareissa?

Back
Ylös Bottom