Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Toimiiko vitamiini poretabletit oikeasti?...siis muutenkin kuin kuplimalla vedessä :D

Mitä Titan Fistille tapahtui / kuuluu nykyään? :D

Totaah.. Mites tuo penkkipaita auttaa? En tajua.

Penkkipaidan olennaisin osa on rintakappale. Siitä on tehty liian kapea, mistä syystä penkkaajilla roikkuu kädet hassusti edessä ja ilmassa, kun paita on päällä. Täten paita vastustaa tangon laskemista rintaan, paita niin sanotusti virittyy (=rintakappale venyy vaikka kovaa kangasta onkin). Tämä virittyminen edesauttaa rinnaltalähtöä, paita "potkaisee" tai "ampuu" ylöspäin.

Penkkipaidan olennaisin osa on rintakappale. Siitä on tehty liian kapea, mistä syystä penkkaajilla roikkuu kädet hassusti edessä ja ilmassa, kun paita on päällä. Täten paita vastustaa tangon laskemista rintaan, paita niin sanotusti virittyy (=rintakappale venyy vaikka kovaa kangasta onkin). Tämä virittyminen edesauttaa rinnaltalähtöä, paita "potkaisee" tai "ampuu" ylöspäin.
Tämän saman asian voi hoitaa siten, että kun laittaa tankoon enemmän painoa kuin mitä oikeasti jaksaisi nostaa niin pyytää kaveria nostamaa apuna sitä tankoa. Näin saamme paremman penkkienkan:dance:. Samaa tyyliä voi niin ikään soveltaa myös muihin liikkeisiin.

Tämän saman asian voi hoitaa siten, että kun laittaa tankoon enemmän painoa kuin mitä oikeasti jaksaisi nostaa niin pyytää kaveria nostamaa apuna sitä tankoa. Näin saamme paremman penkkienkan. Samaa tyyliä voi niin ikään soveltaa myös muihin liikkeisiin.

Varustesodille on ihan oma osionsa tällä palstalla.

löytääkö joku tai tietääkö joku jotain sellasta sivua missä kysellään kaikkea että mikä kiinnostaa ja sit sen perusteella tehtäis analyysi miksi opiskelis isona? muistelisin että aikoinaan jollain opo -tunnilla sellasta tehtiin ja nyt se tulis enemmän ku tarpeseen :D

Huomenna täytän 18v, oonks mä lain mukaan täysikänen klo 24:n jälkeen, vaikka oon syntyny joskus illalla? Esim. joku baarireissu klo 24:n jälkeen, niin pääsisinkö sisään?(en ole menossa, mutta esimerkki tilanne)

Huomenna täytän 18v, oonks mä lain mukaan täysikänen klo 24:n jälkeen, vaikka oon syntyny joskus illalla? Esim. joku baarireissu klo 24:n jälkeen, niin pääsisinkö sisään?(en ole menossa, mutta esimerkki tilanne)
Kyllä sä olet. Ei sitä kellonaikaa kuitenkaan henkilöllisyytodistuksista näe. Tiedän muutaman, jotka on saanut syntymäpäivänä ajokortinkin ennen varsinaista kellonaikaa.

Johonkin baariin pääsisit, toiseen taas et. Eli riippuu ihan paikasta miten asiaan suhtautuvat.

Jos vastaanottaja ei nouda postista lähettämääni pakettia, ja se lähetetään postista takaisin minulle, joudunko maksamaan toisenkin postimaksun vai vain sen minkä maksoin lähetettäessä?

Voiko nestemäistä happea hengittää ja pysyä elossa? Esim jos vaikka hyppää altaaseen joka on täynnä nestemäistä happea.. voiko sielä hengittää?

Back
Ylös Bottom