Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Juu kiitoksia, en tod tiennyt että tuo on joku motivationalpicture:D

Emmäkään ennen Widowmakerin postausta, eli oli siitä apua ku viitsii nähä vaivaa ;)

Ei vaan siis tuosta widowmakerin postauksesta luulin että se millä noita tehdään löytyy tuolta motivationalpicturesin sivulta:D En osannut noihin kuviin sitä ollenkaan yhdistää...

Mitähän yksityisellä hammaslääkärillä maksaa yhden reiän paikkaus noin suurinpiirtein puudutuksen kanssa? Harvalla sivustolla on hinnastoja ja ne joilla oli, ei ollut suomenkielistä nimeä tavalliselle paikkaukselle.
Kela kuulemma maksaa osan, meneekö se samalla tavalla kuin normi-lääkärissä että Kelan osuus vähennetään maksun yhteydessä heti?

En nimittäin löydä järkeviä hinnastoja mistään ja kunnallisten sadistien käsittelyyn en 400-vuoden jonotusajalla suostu menemään.
Jos joku tietäisi niin arvostaisin suuresti.

Mitähän yksityisellä hammaslääkärillä maksaa yhden reiän paikkaus noin suurinpiirtein puudutuksen kanssa? Harvalla sivustolla on hinnastoja ja ne joilla oli, ei ollut suomenkielistä nimeä tavalliselle paikkaukselle.
Kela kuulemma maksaa osan, meneekö se samalla tavalla kuin normi-lääkärissä että Kelan osuus vähennetään maksun yhteydessä heti?

En nimittäin löydä järkeviä hinnastoja mistään ja kunnallisten sadistien käsittelyyn en 400-vuoden jonotusajalla suostu menemään.
Jos joku tietäisi niin arvostaisin suuresti.

Täältä ainakin löytyy, kohdasta paikkaushoidot:
http://www.ajanhammas.fi/tmp_basic_...j1d+84cc4jb%6r%4u%6r%4ua%6r%4uh7d+87dd4i&s=36

Mikähän tää monessa paikassa vastaan tuleva kahden kilon siika -juttu on?:david:

Mistä löydän netistä sellasen vitsitarinan, jossa nainen sepustaa pitkään hiusten värjäämisestä kotona ja siitä, mitä kaikkea vittumaista voi sattua silloin ja viimeinen lause tarinassa on "huomenna ajattelin poistaa säärikarvat". (Voi olla, että jutut on myös päinvastoin.)

mitä tarkottaa jos ilmottaa että näennäismuisti on liian pieni? vaikka mulla on asemilla 18 gt tilaa.

Eikös tuo liity, jotenkin rammiin? Siirtelee toisesta muistista toiseen tai jotain.
Ei jaksa muistella, joku nörtti voi selittää paremmin. :)

Totaah.. Mites tuo penkkipaita auttaa? En tajua.

mitä tarkottaa jos ilmottaa että näennäismuisti on liian pieni? vaikka mulla on asemilla 18 gt tilaa.
Et ole varannut sieltä kiintolevyltä tarpeeksi tilaa näennäismuistille. Otapa kuule ihan se koneen oma ohje ja tukipalvelut auki ja kirjoita sinne hakuun näennäismuisti. Sieltä pitäisi löytyä ohje näennäismuistin sivutustiedoston koon muuttamiseen.

Mulla oli ennen sellanen vanha kone joka oli hidas ja ilmoitti tuota koko ajan. Oiskohan sunkin aika ostaa uus ? ;)

Back
Ylös Bottom