motivationalpicture.com tjtn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kiitoksia, en tod tiennyt että tuo on joku motivationalpicture:D
Mitähän yksityisellä hammaslääkärillä maksaa yhden reiän paikkaus noin suurinpiirtein puudutuksen kanssa? Harvalla sivustolla on hinnastoja ja ne joilla oli, ei ollut suomenkielistä nimeä tavalliselle paikkaukselle.
Kela kuulemma maksaa osan, meneekö se samalla tavalla kuin normi-lääkärissä että Kelan osuus vähennetään maksun yhteydessä heti?
En nimittäin löydä järkeviä hinnastoja mistään ja kunnallisten sadistien käsittelyyn en 400-vuoden jonotusajalla suostu menemään.
Jos joku tietäisi niin arvostaisin suuresti.
Mikähän tää monessa paikassa vastaan tuleva kahden kilon siika -juttu on?![]()
Mikähän tää monessa paikassa vastaan tuleva kahden kilon siika -juttu on?![]()
mitä tarkottaa jos ilmottaa että näennäismuisti on liian pieni? vaikka mulla on asemilla 18 gt tilaa.

Et ole varannut sieltä kiintolevyltä tarpeeksi tilaa näennäismuistille. Otapa kuule ihan se koneen oma ohje ja tukipalvelut auki ja kirjoita sinne hakuun näennäismuisti. Sieltä pitäisi löytyä ohje näennäismuistin sivutustiedoston koon muuttamiseen.mitä tarkottaa jos ilmottaa että näennäismuisti on liian pieni? vaikka mulla on asemilla 18 gt tilaa.
mitä tarkottaa jos ilmottaa että näennäismuisti on liian pieni? vaikka mulla on asemilla 18 gt tilaa.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/250674onhan tää jo pari vuotta vanha.en tiiä sit.ostasin uuden koneen jos ois rahaa.![]()