Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulevat saavansa sen sisäreisissä heiluvan appelsiininkokoisen talipallon pois heiluttelemalla jalkojaan siinä. Paikallinen kiinteytys kunniaan!
Miksi muijat (jotka eivät treenaa vakavemmin) tekevät aina lähennyksiä?
Jos tilaan Saksasta 199e maksavan kellon, ei tarvitse maksaa tulleja tms. Vai tuleeko tohon hintaan jotakin lisämaksettavaa?
No mutta pitäähän niiden esim. syödä sateellakin, ja kiima-aikana ei kyllä mikään estä liikkumasta! Liikkuu ne. Ja voi olla että varsinkin ukkosen aikana, ainakin hevoset usein juoksevat laumana ympäri aitausta. On epäilty sen johtuvan siitä, ettei salama iskisi liikkuvaan kohteeseen, tai sitten ne vaan pelkää.Liikkuuko Hirvet(ja muut tappavat kaverit) sateella? Entä ukkosen aikana? Tarkoitan tietenkin yö- ja hämäräaikaa. Mun oma vastaus tähän kysymykseen olis, että ei liiku, mutten minä mistään mitään tiijä!
Liikkuuko Hirvet(ja muut tappavat kaverit) sateella? Entä ukkosen aikana? Tarkoitan tietenkin yö- ja hämäräaikaa. Mun oma vastaus tähän kysymykseen olis, että ei liiku, mutten minä mistään mitään tiijä!

Liikkuuko Hirvet(ja muut tappavat kaverit) sateella? Entä ukkosen aikana? Tarkoitan tietenkin yö- ja hämäräaikaa. Mun oma vastaus tähän kysymykseen olis, että ei liiku, mutten minä mistään mitään tiijä!
Saako Eu:n sisällä oleskella ja työskennellä vapaasti ilman lupia?
Täytyykö ilmoittaa jonnekkin,mikäli poistuu maasta n.1 vuodeksi Eu:n alueelle?
Onko siinä joku järkevä pointti, että noita "nopeusrajoitus päättyy" -liikennemerkkejä on ripoteltu väärälle puolelle tietä? (=vasemmalle) Muu kuin että on tarkoituksella vaikeutettu niiden huomaamista? Kaikki muut lienee oikealla(kin) puolella? Ne on varmaan laitettu huomaamattoman värisiksikin tahallaan?
^No mutta kun yleensä olen nähnyt noita merkkejä siten, että niiden jälkeen saa ajaa lujempaa, eli "uhri" ajaa vahingossa alinopeutta. Ei siitä saane helpolla sakkoja? Satasen alueen päättyessä on kyllä takuulla se kasikympin kyltti, ei mitään rajoituksen loppumiskylttejä.:D
riippuu paikasta. ainakin saksassa taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus että pitää käydä kaupungintalolla ilmottautumassa jos meinaa olla 3kk tai enemmän kaupungissa töissä. sitä en tiedä onko olemassa ees sanktioita moisen "unohtamisesta"Saako Eu:n sisällä oleskella ja työskennellä vapaasti ilman lupia?
Täytyykö ilmoittaa jonnekkin,mikäli poistuu maasta n.1 vuodeksi Eu:n alueelle?