Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Prskele, meinasi tilailla reippaalla kolminumeroisella summalla protskuja ja muita mömmöjä, mut maksutapoina oli vaan visa/mastercard ja nordean nettipankki, mut mun visa ei käy toho ja en taas oo nordean asiakas, joten ei oo nettipankkia. Enkä muutenkaa tykkää noista nettipankeista, oon niin vainoharhainen. (ei nyt varsinainen kysymys, mut...)

Siis sun Visa Electron? Visa on Visa, ja jos se käy niin se käy pankista riippumatta.

Aika harvasta paikasta saa mitään laskulla, varsinkaan ensimmäistä tilausta. Eikö voi ottaa postiennakkoa? Ja voin olla melko varma, että kukaan koodaaja ei istu modeemin päällä kyttäämässä että saa just sun pennoset kaapattua.

Miksi jollain aloilla kesälomapäiviin lasketaan myös lauantait?
Varmasti joku historiallinen muinaisjäänne ajalta, jolloin työviikkokin oli kuusipäiväinen.

Itse asiassa taitaa olla vain valtiolliset ja kunnalliset toimenkuvat sellaisia, joilla lauantaita ei lasketa lomapäiviksi. Eikä sekään ole kovin pitkään vielä ollut niin.

Varmasti joku historiallinen muinaisjäänne ajalta, jolloin työviikkokin oli kuusipäiväinen.

Itse asiassa taitaa olla vain valtiolliset ja kunnalliset toimenkuvat sellaisia, joilla lauantaita ei lasketa lomapäiviksi. Eikä sekään ole kovin pitkään vielä ollut niin.

Kyllä itsellä ainakin valtiollakin ollessa lauantait laskettiin lomapäiviksi.

Missä menee urheilijan ja harrastajan raja?
Liekö se, millä leipänsä ansaitsee. Tietty aktiivinen kisailu esim. kansallisella tasolla oikeuttanee tuohon urheilija-nimikkeeseen ilman, että sillä täytyisi elättää itsensä.

Paljons tommoset nojapuu/telinevoimistelija miehet painaa noin ja minkä pituisia?Siis näitä oolumpialaisa seuraillaan emännän kanssa ja tuli kiistaa aiheesta :D.

Miksi pyykkikoneen huuhteluainelokero on täynnä vettä pesun jälkeen? Miten kone sen edes tyhjentää, imemällä jotenkin, kun lokerossa ei ole mitään poistokanavaa?

Jossainpäin pakkista oli sellainen kuva jossa joku kivenkovassa (älyttömät lihakset :eek:) kunnossa oleva mies oli tekemässä ristiriipuntaa tjsp niillä renkailla.
Löytäiskö joku sen kuvan? itse jo kokeilin vaan en onnistunut :(

Saanko vuokrattua Lissabonista moottoripyörän ilman moottoripyöräkorttia?

Missä menee urheilijan ja harrastajan raja?

Itse asiassa kysyin tota parilta enemmänkin urheilun/liikunnan kanssa tekemisissä olevalta ihmiseltä, ja molemmat sanoivat samaa. Urheilija tienaa urheilulla leipansä, harrastelija harrastelee urheilua.

Muistelen jonkun kertoneen mystisestä sairastumisestaan, johon liittyi ainakin kova kuume. Syyksi paljastui jalassa ollut rakko, joka oli kai tulehtunut. Kuulostaako tutulta ja mitä tässä tarkkaan ottaen oli kyseessä? Voiko näin käydä kenelle vaan vai liittyykö tähän jostain hämäristä olosuhteista ilmestynyt bakteeri?

kyllähän voimakas tulehdus yleensä nostaa kuumeen. Tulehdushan johtuu aina bakteerista, mutta löytyy niitä bakteereita vähemmänkin hämäristä olosuhteista.

Back
Ylös Bottom