Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitäs ne hampurilaiset maksoikaan hesellä/mäkkärissä? Ei nuo annokset kuulosta yhtään oudon hintaisilta. Normaali kinuskiravintolan hinta, eikö? Ja eihän noissa annoksissa sitä lihaa varmaan ole kuin nimeksi. Ostakaas joku mikroateria jossa on riisiä ja kanaa ja tutkikaa tarkkaan montakohan grammaa sitä kanaa siitä löytyy. Itse ihmettelen edelleen, että valvooko jokin taho että pakettien ravintosisältösepustukset pitävät paikkansa, vai onko se kokonaan valmistajan vastuulla. Tätä olen kait kysynyt ennenkin mutten muista saaneeni vastausta..

Eli mitä?

Ton vastauksen informaatio arvo on pyöreä nolla.
Tee sä miten haluut mut mä en mielelläni rottaa söis.
Olen joskus preparoinut rotan liittyen opintoihini, ja voin vannoa, että sitä lihaa tulee yhdestä rotasta niin vähän ettei kannata. Saa perata hitaasti ja vaivalloisesti ja samoin pyydystää melko vaivalloisesti niitä rottia jotta tulee tarpeeksi edes yhteen annokseen. Kissassa olisi enemmän syötävää, muttei niitäkään saa niin montaa loukutettua vaivatta kuin ravintolan tarve vaatisi. Turussa yksi kiinalainen jäi kiinni siitä kun olivat hakeneet naapurikaupan roskiksesta vanhaa kiinankaalia, tuskin sen kummoisempiin rikoksiin syyllistyvät. Ja eihän nuo paikat kovin tuottoisia ole. Monesti asuvatkin ravintolansa takahuoneen muutassa neliössä.

säilyykö nuo juotavat jugurtit (pirkka,danone yms...) järissään n. 6h huoneenlämmössä vai alkaako ne edistämään alavatsan toimintaa ?

Ei ole erioikeutta, virka-asetta voi käyttää vain virantoimituksessa.

Aseen kantoon "vapaalla" ei kyllä ole mitään erillistä kieltoa lain puolelta ellei nyt viime aikoina asiassa ole tullut ohjetasoista määräystä (tai peräti jotain lakitasoista). Eli on "erioikeus" jos tuo nyt oikeudeksi lasketaan.

EDIT: ja se käyttö vapaalla sitten määritellään erikseen "in casu"

En usko että tämä kysymys oli ihan siitä vaikeemmasta päästä.

Miten eri materiaalit vaikuttaa ihmisen terveyteen?

Vastaa tuohon, niin mä vastaan sitten siihen sun kysymykseen... :D

Ps. Jos yritit tuolla onnettomasti muotoillulla kysymykselläsi kysyä miten luodit läpäisevät eri materiaaleja, niin googleta vaikka "Box of truth" näin aluksi.

En usko että tämä kysymys oli ihan siitä vaikeemmasta päästä.
No vittu, kuten mä ihan jo ensimmäisessä kysymyksessäni pyysin tarkennusta, sä et tuossa kerro yhtään MITÄ materiaalia tarkoitat; luodin, väliaineen, aseen? Eli kysymys on suorastaan mahdoton, ei pelkästään vaikea.

Turussa yksi kiinalainen jäi kiinni siitä kun olivat hakeneet naapurikaupan roskiksesta vanhaa kiinankaalia, tuskin sen kummoisempiin rikoksiin syyllistyvät.

:offtopic: Hitto hajoon aina kun Turku muistetaan juuri tuosta :D Missään muualla ei varmasti kukaan olisi yhtä tyhmä. (Juu asun Turussa)

Sori hieman ympäripyöreä kysymys (näähän sai olla tyhmiä) muta paljonko rullakebabissa on energiaa? :D suunnilleen? xD

Hmm.. Syömieni rullakebabbien koot ovat vaihdelleet noin 200 grammasesta noin kilon painoiseen.. Mutta eiköhän kaloreita yleisesti ottaen rulla kebussa ole ns. riittävästi.

Jos desi vettä hajoitetaan vedyksi ja hapeksi, niin kuinka desiä kaasua muodostuu?

En jaksa onkia tarkkoja arvoja, mutta atomipainojen ollessa 1g ja 16g ja kaasujen tilavuuksien pyöriessä 22 litran paikkeilla per mooli on vastaukseni päässälaskettuna n. 180 litraa.

muistaaks kukaan sellasta "tappelu"videota missä kuitenkaan ei tapeltu fyysisesti. vaan joku äijä huitoo perkeleesti ja porukkaa lentää :D

mut vissiin kuitenkin ihan oikea video ei mikää koneella tehty...

Back
Ylös Bottom