Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Osti paidan ja pölli toisen samanlaisen. Kävi välillä kahvilla, palautti sitten paidan samalle myyjälle ja sanoi kadottaneensa kuitin. Seuraavana päivänä kävi uudestaan samassa kaupassa palauttamassa kuitin kanssa toisen paidan ja sai rahat. Tulos ---> rahat yhdestä paidasta.

mikhän se linkki oli siihen "opettele enkkua"? joku laitto joku aika sit linkin mulle jossa pysty helposti muistelemaan enkun perus hommia....

Maksaako N95 navigaattorin käyttö jotain..eli tarviiko se nettiyhteyttä jne?

Maksaako N95 navigaattorin käyttö jotain..eli tarviiko se nettiyhteyttä jne?
http://europe.nokia.com/maps

maksaa. voit ostaa sen vaikka viikoksi tai sit max 3 vuodeks. hintoja en kyllä kylmiltään muista.

ei tartte nettiyhteyttä kunhan oot ladannut kaikki tarvittavat kartat puhelimeesi. jos niitä ei ole niin ne pitää latailla sit nettiyhteyden kautta

e: heti löyty hinnat kun sai postattua
http://europe.nokia.com/A41005078

En mä mitään oo ostanu ja paikansi se mulle hetki sitten missä olen. :wtf:
Eli se reitittäminen maksaa vai?

E: tietty ku mä avasin sen navin ni mä samal avasin jonku vuosisopparin navin käyttöön vain 99 euroa / kk :D

En mä mitään oo ostanu ja paikansi se mulle hetki sitten missä olen. :wtf:
Eli se reitittäminen maksaa vai?

Kyllä, reititys ja ääniopastus maksaa. Kartat ja oma sijainti kartalla ilmaiseksi. GPRS kuluja voi sitten puolestaan tulla jos käyttää A-GPS toimintoa joka käyttää hieman datasiirtoa.

Vatsalihakset ja pallea, ainakin wikin ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Oksentaminen )mukaan. Tuon tarkemmin ei oltu eritelty mitkä vatsalihakset, mutta oman kokemuksen mukaan veikkaisin että kaikki.. Tuolta myös selviää että jotkut saavat oksentamisesta seksuaalista nautintoa.:eek:

voiko kissalta ihan vaan repästä punkin irti? jos ei niin mitenkäs se pitäis?
punkkipihtejä ei ole, ja se punkki on jo nyt siinä kissassa

Onks kiinalaisissa ruoissa yleensä jotain "pähkinäkastiketta" tms. mausteena, ku kerran otin paikallisesta kiinalaisesta jotain lihaa riisillä ja siinä oli lisänä joitain vihanneksia, niin vähän söin sitä ja heti tuntu kurkussa sellaselta jännältä kutittavalta ja muutaman tunnin päästä tuli laatta. Oon siis pähkinälle ja mantelille allerginen ja niitä syödessä käy aina samalla tavalla. Tänään kävin tossa keskustassa ja menin kiinalaisen ohi, niin aivan järkyttävä jonkun mantelin tai pähkinän haju tuli siitä ulos ja puistatti hirveesti.
Tuntuu niissä kaikissa ruoissa olevan sama haju.

Kauan grillimakkarat säilyy avatussa paketissa jääkaapissa? Mulla olis tuolla pari kyrsää kaapissa, paketin avasin keskiviikkona.

Ei kannata, saattaa jäädä pää tai jotain osia ihon alle, ja se ei ole hyvä juttu. Joskus muinoin laitettiin voita ympärille että tukehtuu tjsp, mutta sitäkään ei kuulemma saa tehdä.

Anna olla vaan kunnes saat punkkipihdit käsiisi, siitä on vähiten haittaa.
Onks kiinalaisissa ruoissa yleensä jotain "pähkinäkastiketta" tms. mausteena, ku kerran otin paikallisesta kiinalaisesta jotain lihaa riisillä ja siinä oli lisänä joitain vihanneksia, niin vähän söin sitä ja heti tuntu kurkussa sellaselta jännältä kutittavalta ja muutaman tunnin päästä tuli laatta. Oon siis pähkinälle ja mantelille allerginen ja niitä syödessä käy aina samalla tavalla. Tänään kävin tossa keskustassa ja menin kiinalaisen ohi, niin aivan järkyttävä jonkun mantelin tai pähkinän haju tuli siitä ulos ja puistatti hirveesti.
Tuntuu niissä kaikissa ruoissa olevan sama haju.
Kiinalaisissa ruuissa on usein pähkinää, kannattaa olla tarkkana.
Kauan grillimakkarat säilyy avatussa paketissa jääkaapissa? Mulla olis tuolla pari kyrsää kaapissa, paketin avasin keskiviikkona.

Tämän viikon voit niitä syödä.

Ei siihen nyt välttämättä just punkkipihtejä tarvi. Kunnon pinseteillä tai vaikka leathermanin pihdeillä pistäis irrota yhtälailla. Muistat vain pyöräyttää sen irti, että tulis koko ötökkä kerralla.

Jos haluaa korottaa vuokralaisensa vuokraa, mutta korotuksen ajankohdasta tai sen perusteista ei ole sovittu mitään vuokrasopimuksessa, niin miten tämä tapahtuu? Jos syyt kuitenkin olisivat perustellut, kuten vastikkeen korotus ja lainanhoitokulujen muutos johtuen korkojen noususta tms. Riittääkö ilmoitus? Jos, niin kuinka monta kuukautta etukäteen? 3? Vai pitääkö irtisanoa nykyinen sopimus ja tehdä sitten uusi irtisanomisajan (6kk) jälkeen?

Back
Ylös Bottom