Onhan sen naama ollu uutisissa aiemminkin...
Ja tämä on sitten vituttanut omaisia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan sen naama ollu uutisissa aiemminkin...
Mistä näkisi Kalevan kisojen kaikki tulokset? Ylellä ja HS:llä tosi heikosti noita tuloksia.
Jos vihreän paprikan jättää huoneenlämpöön, muuttuuko se punaiseksi? Äippä väittää että muuttuu mut en usko :<
Jos vihreän paprikan jättää huoneenlämpöön, muuttuuko se punaiseksi? Äippä väittää että muuttuu mut en usko :<
No eiköhän se tarkottanut raakaa, koska tuolla sun linkissä sanotaan: Vihreitä vihannespaprika-lajikkeita ei sen sijaan yllättäen ole olemassakaan - paprika värittyy aina vihreästä jonkin muun väriseksi, jos sen annetaan kehittyä riittävän pitkään.Jos raakaa tarkoitat, asia erikseen. http://yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=terveys&osannimi=hyvaolo_ruokajaterve&jutunid=3782
Editoin omaa viestiäni vähän kökösti. Olen siis ristiriidassa itseni kanssa.:DNo eiköhän se tarkottanut raakaa, koska tuolla sun linkissä sanotaan: Vihreitä vihannespaprika-lajikkeita ei sen sijaan yllättäen ole olemassakaan - paprika värittyy aina vihreästä jonkin muun väriseksi, jos sen annetaan kehittyä riittävän pitkään.
Voi olla... mutta luulenpa ettei lehdet ois alunperinkään julkassu naamaa ilman lupaa. Kuvakin tais olla luokkakuva, jota tuskin kukaan antaa medialle ilman perheen lupaa. Tiä sitten, taidan sendiä mailia iltasanomille :DJa tämä on sitten vituttanut omaisia?
Voi olla... mutta luulenpa ettei lehdet ois alunperinkään julkassu naamaa ilman lupaa. Kuvakin tais olla luokkakuva, jota tuskin kukaan antaa medialle ilman perheen lupaa. Tiä sitten, taidan sendiä mailia iltasanomille :D
Yleensä kun ihmiset näkee uhrin kasvot niin tällöin myös asiaan suhtautuminen muuttuu. Itse ainakin koen tuntevani asian paljon tunteellisemmin kun näen kuvan juuri tietystä henkilöstä jota tapaus koskettaa. Mieleen tulee kysymyksiä "Mitä kaikkea tuokin henkilö olisi voinut elämässään saavuttaa ilman tätä tapahtunutta"? jne.Mun oma tyhmä kysymys:
Miksi se naama pitäisi olla näkyvissä? Että voi sitten kuvitella silvotulle ruumiille oikeat kasvot kun kuolinsyyraportti julkaistaan? Bongailla galtsusta oikeaa naamaa? Mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa?
Evaa edeltävä sinkku oli Sleeping sun ja sen jälkeen tuli Amaranth. Sleeping sunilla lauloi vielä Tarja Turunen.Mikä on sen nightwishin kipaleen nimi joka tuli samoihin aikoihin kuin Eva, en tiedä onko se sillä samalla sinkulla?
Yleensä kun ihmiset näkee uhrin kasvot niin tällöin myös asiaan suhtautuminen muuttuu. Itse ainakin koen tuntevani asian paljon tunteellisemmin kun näen kuvan juuri tietystä henkilöstä jota tapaus koskettaa. Mieleen tulee kysymyksiä "Mitä kaikkea tuokin henkilö olisi voinut elämässään saavuttaa ilman tätä tapahtunutta"? jne.
Vastaava juttu on kun esim. Afrikassa kuolee jatkuvasti ihmisiä kansanmurhan seurauksena, tuntuu ettei kosketa ketään sen kummemmin, koska kyseessä on vain uutinen jostain kaukaa ja uhrimäärä on ainoastaan numero. Mutta sitten kun näkee aiheesta dokumentin sikäläisten ihmisten hädästä (mikä näkyy juurikin henkilöiden kasvoista) ja tapahtumista niin tuleekin melkoisesti erilainen suhtautuminen asiaan.
Mikäli on tarvetta (tai tulee edes mieleen) mässäillä mielikuvissaan joillakin silvontakuvilla uhreista tms mitä mainitsit, niin on syytä hakeutua ammattiauttajalle. Itse en osannut aiemmin edes kuvitella tollaista toimintaa.
Evaa edeltävä sinkku oli Sleeping sun ja sen jälkeen tuli Amaranth. Sleeping sunilla lauloi vielä Tarja Turunen.
Sitten oli vielä While your lips are still red, joka löytyy tuolta sinkulta, mutta ei albumilta. Ihan virallisesti siis julkaistu sekin, oli vielä "tunnarina" elokuvassa Lieksa.sit sitä biisiä ei oo vissiin virallisesti julkastu.