Basso
Nalle
Tykkääkö joku lapsi oikeasti Titi nallesta, tai Hilarius hiirestä?
Ei. Ei voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkääkö joku lapsi oikeasti Titi nallesta, tai Hilarius hiirestä?
Jos tykkää niin kyseessä on jotain tämän kaltaista...Tykkääkö joku lapsi oikeasti Titi nallesta, tai Hilarius hiirestä?
toimistollahan voi käyttää täysin vapaasti ruskeita kenkiä puvun kanssa. Mitenkäs häissä? Voinko pistää tumman puvun (häisen hilpeät paita+kraka) kanssa ruskeat kengät?
Kesällä ei etikettiä yleensä edes mielletä kovin tärkeäksi. Kesällä vaalea pukukin ajaa mustan asian aivan hyvin, joten itse en näkisi kengillekään mitään estettä. Häät kun eivät kuitenkaan ole mitkään hautajaiset.toimistollahan voi käyttää täysin vapaasti ruskeita kenkiä puvun kanssa. Mitenkäs häissä? Voinko pistää tumman puvun (häisen hilpeät paita+kraka) kanssa ruskeat kengät?
Kesällä ei etikettiä yleensä edes mielletä kovin tärkeäksi. Kesällä vaalea pukukin ajaa mustan asian aivan hyvin, joten itse en näkisi kengillekään mitään estettä. Häät kun eivät kuitenkaan ole mitkään hautajaiset.
dumb me...

Itse käyn huoletta, sähköiskun mahdollisuus riippuu esim. pesukoneesta, miten se on sijoitettu (roiskuuko suihkusta paljonkin vettä päälle yms). Jos pesukone ei saa roiskeita suihkusta eikä suihkuvesi virtaa pesukoneen alta niin voit ihan rauhallisin mielin viettää leppoisia suihkuhetkiä vaatteidesi samalla puhdistuessajos mulla on pyykkikone kylppärissä ja se on päällä. niin voinko mennä suihkuun?minkälainen mahdollisuus on saada sähköisku? oon kyllä käyny suihkussa parikin kertaa nii että kone pyörii samanaikaan niin en voi sille kauhu kuvalle mitään että saan sähköiskundumb me...

Paitsi, jos koneeseen tulee vika ja lyö sähköt maihin... kosteutta pitkin suihkussa olijaan, joka sopivasti pitää kiinni vesiputkesta ja kuolee siihen paikkaan.Itse käyn huoletta, sähköiskun mahdollisuus riippuu esim. pesukoneesta, miten se on sijoitettu (roiskuuko suihkusta paljonkin vettä päälle yms). Jos pesukone ei saa roiskeita suihkusta eikä suihkuvesi virtaa pesukoneen alta niin voit ihan rauhallisin mielin viettää leppoisia suihkuhetkiä vaatteidesi samalla puhdistuessa![]()
Siivoat tulostusjonon tyhjäksi ja boottaat tulostimen.Kunka mä kykenen lopettamaan tulostuksen? Eli jos tulostin meni jumiin ja haluaisin, ettei se tulosta myöhemmin kuntoon tullessaan niitä tulosteita, joita yritin aiemmin tulostaa.
Ööö... mistä mä löysinkään noi järjestelmäasetukset? Meenkö sinne jotenkin käynnistysnappulan kautta vai mistä?
Start -> Settings -> Printers and Faxes. Sieltä napsautat auki tulostimesi, valitset tulostustyön ja poistat sen. Windows XP:ssä siis noin ja suomenkielisessä tietysti samat suomeksi. :DÖöö... mistä mä löysinkään noi järjestelmäasetukset? Meenkö sinne jotenkin käynnistysnappulan kautta vai mistä?
Mä ainakin tykkäsin vielä ala-asteellakin Hilariuksesta. On se vieläkin parempi kun nää transformerit sun muut massapiirretyt.Tykkääkö joku lapsi oikeasti Titi nallesta, tai Hilarius hiirestä?