Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tykkääkö joku lapsi oikeasti Titi nallesta, tai Hilarius hiirestä?
Jos tykkää niin kyseessä on jotain tämän kaltaista...
1560796-400_kerava_tiesi.jpg

Tylsyykö tämän tyylisen vekottimenhttp://pan8.fotovista.com/dev/8/0/B0600008/l_B0600008.jpg
ajopää vai miksi sitä sanotaan käytössä kuinka äkkiä? Tuntuu että omalla saa veivaa tuntikausia että saa jotain aikaan. Löytyykö edes muutaman vuoden vanhaan koneeseen sopivaaa mistään ja mitähän maksaa?

toimistollahan voi käyttää täysin vapaasti ruskeita kenkiä puvun kanssa. Mitenkäs häissä? Voinko pistää tumman puvun (häisen hilpeät paita+kraka) kanssa ruskeat kengät?

Etiketin mukaan et taida voida, mutta käytänössä tuskin ketään pahastuu...

toimistollahan voi käyttää täysin vapaasti ruskeita kenkiä puvun kanssa. Mitenkäs häissä? Voinko pistää tumman puvun (häisen hilpeät paita+kraka) kanssa ruskeat kengät?
Kesällä ei etikettiä yleensä edes mielletä kovin tärkeäksi. Kesällä vaalea pukukin ajaa mustan asian aivan hyvin, joten itse en näkisi kengillekään mitään estettä. Häät kun eivät kuitenkaan ole mitkään hautajaiset.

Kesällä ei etikettiä yleensä edes mielletä kovin tärkeäksi. Kesällä vaalea pukukin ajaa mustan asian aivan hyvin, joten itse en näkisi kengillekään mitään estettä. Häät kun eivät kuitenkaan ole mitkään hautajaiset.

Niin lapset voi tulla vaikka potkuhousuissa. Itsekin tuossa viikonloppuna osallistun häihin ja varmasti ilmoitan jokaiselle miehelle etiketistä, jos niin on tarvetta!

jos mulla on pyykkikone kylppärissä ja se on päällä. niin voinko mennä suihkuun?minkälainen mahdollisuus on saada sähköisku? oon kyllä käyny suihkussa parikin kertaa nii että kone pyörii samanaikaan niin en voi sille kauhu kuvalle mitään että saan sähköiskun :rolleyes: dumb me...

resize%20of%20merkki%20423%20yhd%20pp%20ja%20jk.gif

Yhdistetty jalankulku- ja pyörätie: Onko jalankulkijoiden kuljettava kulkusuuntaan nähden tien oikeaa reunaa vai saavatko he palloilla tiellä miten sattuu? Onko pyöräilijälle määrätty jokin paikka tällä tiellä? Erityisesti kaipaisin linkkejä asetuksiin/lakeihin.

Ihan ulkomuistista väittäisin että sekä pyöräilijät että jalankulkijat kukevat samalla puolella (oikealla) tuolla merkillä merkityllä pyörätiellä. Joskus pyöräilijät on ohjattu toiselle puolelle ja jalankulkijat toiselle. Siinä on silloin viiva välissä. Eiköhän ne lait löydy googlettamalla..:rolleyes:

e1. Tsori, jalankulkijat saavatkin näköjään palloilla miten sattuu. Oho. Meille kyllä ala-asteella opetettiin että aina oikeella pitäis pysyä, kuulostaa ainakin fiksummalta..

e2. http://www.liikenneturva.fi/fi/turvatieto/saantopakki/kevyen_liikenteen_vayla.php

jos mulla on pyykkikone kylppärissä ja se on päällä. niin voinko mennä suihkuun?minkälainen mahdollisuus on saada sähköisku? oon kyllä käyny suihkussa parikin kertaa nii että kone pyörii samanaikaan niin en voi sille kauhu kuvalle mitään että saan sähköiskun :rolleyes: dumb me...
Itse käyn huoletta, sähköiskun mahdollisuus riippuu esim. pesukoneesta, miten se on sijoitettu (roiskuuko suihkusta paljonkin vettä päälle yms). Jos pesukone ei saa roiskeita suihkusta eikä suihkuvesi virtaa pesukoneen alta niin voit ihan rauhallisin mielin viettää leppoisia suihkuhetkiä vaatteidesi samalla puhdistuessa :)

Itse käyn huoletta, sähköiskun mahdollisuus riippuu esim. pesukoneesta, miten se on sijoitettu (roiskuuko suihkusta paljonkin vettä päälle yms). Jos pesukone ei saa roiskeita suihkusta eikä suihkuvesi virtaa pesukoneen alta niin voit ihan rauhallisin mielin viettää leppoisia suihkuhetkiä vaatteidesi samalla puhdistuessa :)
Paitsi, jos koneeseen tulee vika ja lyö sähköt maihin... kosteutta pitkin suihkussa olijaan, joka sopivasti pitää kiinni vesiputkesta ja kuolee siihen paikkaan.
Ei niissä pistorasioissa huvikseen ne varoitukset ole.
Jos vielä on vanha talo missä ei ole vikavirtasuojaa pistorasialle niin... ;)

Kunka mä kykenen lopettamaan tulostuksen? Eli jos tulostin meni jumiin ja haluaisin, ettei se tulosta myöhemmin kuntoon tullessaan niitä tulosteita, joita yritin aiemmin tulostaa.

Ööö... mistä mä löysinkään noi järjestelmäasetukset? Meenkö sinne jotenkin käynnistysnappulan kautta vai mistä?
Start -> Settings -> Printers and Faxes. Sieltä napsautat auki tulostimesi, valitset tulostustyön ja poistat sen. Windows XP:ssä siis noin ja suomenkielisessä tietysti samat suomeksi. :D

Tossa lueskelin tota Sipilän Jarkon uusinta kirjaa ja mieleeni heräsi tyhmä kysymys. Voisko joku joka tuntee ko. herran tuotantoa sekä poliisin toimintaa, kertoa kuinka autenttisesti siinä kuvataan poliisin toimintaa. No tosta atari puolen toiminnasta jonkin verran tiedänkin samoin kuin rikollisten toimintatavat kyllä, mutta kuinka autenttisesti noissa opuksissa kuvataan esim. murharyhmän toimintaa?

Tänään aamulla olisi käynyt sähkömittarin lukija, mutta siihen aikaan oltiin töissä. Täyttelen itse tämän lappusen, ja helpostihan mä tuon mittarin lukeman tosta näen. Mutta tässä myös kysellään päivän ja yön mittarilukemat. Voikohan ne vaan ihan jättää tyhjäksi? Kun en mä tiedä mitään muita lukemia kuin sen mikä mittarissa seisoo.

Back
Ylös Bottom