Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kierros kaupungilla ja taas hämmästyttää kummastuttaa:

- miksi rumia aurinkolaseja yleensäkään valmistetaan? Kaikki eivät varmasti pidä niitä vitsillä eikä kaikilla selvästikään ole arviointikykyä

- miksi joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää, että kaikki eivät välttämättä halua jäädä ahtaalla kaupan käytävällä kuuntelemaan heidän tarinointiaan naapurin Irmelin suonikohjuista vaan haluavat päästä läpi?

- liittyen edelliseen.. Miksi suurella osalla ihmisistä ei ole minkäänlaista "pelisilmää" mitä tulee julkisella paikalla liikkumiseen? Jumitetaan rinnakkain jalkakäytävällä, tukitaan kärryillä kaupan hyllyvälit jne..

- Miksi JOKAISELLA hyvännäköisellä ja mukavalla myyjällä on sormus sormessa? :haart::( Rengastaako joku ne jo syntyessään valmiiksi

- Liittyen edelliseen.. Miksi menin ostamaan kalliin hajusteen vaikka entisiäkin vielä jäljellä vaikka kuinka paljon? Tai ruman paidan..? :david:

Ei perkele!!! :curs: Suositelkaa mulle hyvää juustohöylää. Olen ostanut jo kolme ja kaikki ovat joko hemmetin tylsiä tai niin ohuella raolla ettei kunnollista juustoviipaletta saa aikaan. Vittu !!! :david: :david:

Ei perkele!!! :curs: Suositelkaa mulle hyvää juustohöylää. Olen ostanut jo kolme ja kaikki ovat joko hemmetin tylsiä tai niin ohuella raolla ettei kunnollista juustoviipaletta saa aikaan. Vittu !!! :david: :david:
Fiskarsin perusmalli on mielestäni todella hyvä. Mielestäni vielä sellainen lastaosalla oleva on hyvä, sillä sen avulla voi näppärästi nostaa juuston leivän päälle ilman sormilla räpläämistä.
Hintaa tollasella taitaa olla n. 4-5€.

Ite terotin (hätäsesti ~5min meni) vanhan romun ja hyvin leikkaa taas. :)

Pönttö on tukossa. Kukaan ei sitä ennen maanantaita ole tulossa katsomaan. Eihän ole mahdollista, että vesi alkaa itsekseen nousta sitä ennen jos pönttöön ei koske.
Ajattelin siis lähteä pois himasta maanataihin asti, joten eihän ole mahdollista että palatessani pöntön sijasta koko vessa lilluisi paskavedessä, eihän?

Pönttö on tukossa. Kukaan ei sitä ennen maanantaita ole tulossa katsomaan. Eihän ole mahdollista, että vesi alkaa itsekseen nousta sitä ennen jos pönttöön ei koske.
Ajattelin siis lähteä pois himasta maanataihin asti, joten eihän ole mahdollista että palatessani pöntön sijasta koko vessa lilluisi paskavedessä, eihän?
On se mahdollista, jos pönttö alkaa vuotamaan. Aika epätodennäköistä tuo on, mutta jos haluat pelata varman päälle, niin ruuvaat sulun kiinni.

Ite ainakin tosiaan kiertäisin sen venttiiliin sieltä takaa kiinni, helppo homma ja ei tarvii murehtia kun ei varmana tuu vettä sitten. :)

Minkähän näköinen se sulku mahtaa olla?
Näky tuolla jonkunnäkönen pieni putki, jossa oli sellanen käännettävä juttu, mutta näytti sen verran ruosteiselta ja pölyiseltä etten ihmettelisi jos se ei mihinkään suuntaan liikkuisi :rolleyes: Pönttökin on varmaan suoraan 50-luvulta kun vuokraisäntä on niin saakelin pihi :curs:

- miksi rumia aurinkolaseja yleensäkään valmistetaan? Kaikki eivät varmasti pidä niitä vitsillä eikä kaikilla selvästikään ole arviointikykyä
Koska Paris Hilton käyttää sellaisia ja ne ovat sen vuoksi kalliita ja muodikkaita

Minkähän näköinen se sulku mahtaa olla?
Näky tuolla jonkunnäkönen pieni putki, jossa oli sellanen käännettävä juttu, mutta näytti sen verran ruosteiselta ja pölyiseltä etten ihmettelisi jos se ei mihinkään suuntaan liikkuisi :rolleyes: Pönttökin on varmaan suoraan 50-luvulta kun vuokraisäntä on niin saakelin pihi :curs:
Se on sellainen kierrettävä tai ihan normaali hana, joka on siinä pöntölle tulevassa vesiputkessa aivan pöntön juuressa. Näkyy kyllä selvästi, kun pöntön taakse katsoo altapäin.
Jos et saa tota sulkua kiinni, ja satut asumaan jossain muualla kuin kerrostalossa, niin voit toki vetää myös oman sulkusi kiinni vesimittarin vierestä. Silloin tosin ei tule minnekään vettä, mutta eipähän pönttökään sitten vuoda.

Ok, eli luultavasti se on tuo joksi sitä luulen. Tapahtuuko jotain kauheita jos vahingossa kääntää väärään suuntaan?
Juu naurakaa vaan (kuulostaa tää munkin korvaan vähän älyttömältä), mutta mulla on traumaattisia kokemuksia aiheesta nainen ja viemäritukosten omahoito.

Ok, eli luultavasti se on tuo joksi sitä luulen. Tapahtuuko jotain kauheita jos vahingossa kääntää väärään suuntaan?
Juu naurakaa vaan (kuulostaa tää munkin korvaan vähän älyttömältä), mutta mulla on traumaattisia kokemuksia aiheesta nainen ja viemäritukosten omahoito.
No siis käytännössä sitä ei voi vääntää kuin oikeaan suuntaan eli jos se on sellainen kierrettävä hana niin se menee kiinni myötäpäivään. Koska se on nyt auki, niin se ei siis pyöri kuin myötäpäivään. Mikäli se taas on ihan normaali hana, niin näet siitä ihan katsomalla, kumpaan suuntaan sitä voi kääntää. Toiseen suuntaan kääntämisen estää sellainen haittakoroke.

^ Kiitos, juuri tuon halusinkin kuulla :worship:

Paitsi että se kyllä pyöri vaan vastapäivään?! Mutta kai se kiinni on. Kyseessä siis on tuollainen kierrettävä malli.
Nyt ehkä uskallan poistua kotoa luottavaisin mielin.

Pitäs tiistain päästä tallinnaa.

Koitin superseacatin kautta varaa matkat netin kautta, mutta homma tyssäs siihen ku piti valita maksuvaihtoehto..

Osuuspankki Paikallisosuuspankit Säästöpankit Nordea Handelsbanken Tapiola Luottokortti

Ei oo ku sampo pankissa tili, että... ?

Auttakaas mua tän jutun kans tai ehdottakaa joku toinen halpoja pikamatkoja tekevä yhtiö..

Back
Ylös Bottom