Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Fiskarsin perusmalli on mielestäni todella hyvä. Mielestäni vielä sellainen lastaosalla oleva on hyvä, sillä sen avulla voi näppärästi nostaa juuston leivän päälle ilman sormilla räpläämistä.Ei perkele!!! :curs: Suositelkaa mulle hyvää juustohöylää. Olen ostanut jo kolme ja kaikki ovat joko hemmetin tylsiä tai niin ohuella raolla ettei kunnollista juustoviipaletta saa aikaan. Vittu !!!![]()
![]()
Minkä näköinen eläin on pyryharakka? :D
Jostain ihmisestä sanotaan, että se on pyryharakan näköinen... kuvia?
On se mahdollista, jos pönttö alkaa vuotamaan. Aika epätodennäköistä tuo on, mutta jos haluat pelata varman päälle, niin ruuvaat sulun kiinni.Pönttö on tukossa. Kukaan ei sitä ennen maanantaita ole tulossa katsomaan. Eihän ole mahdollista, että vesi alkaa itsekseen nousta sitä ennen jos pönttöön ei koske.
Ajattelin siis lähteä pois himasta maanataihin asti, joten eihän ole mahdollista että palatessani pöntön sijasta koko vessa lilluisi paskavedessä, eihän?
Pönttökin on varmaan suoraan 50-luvulta kun vuokraisäntä on niin saakelin pihi :curs:Koska Paris Hilton käyttää sellaisia ja ne ovat sen vuoksi kalliita ja muodikkaita- miksi rumia aurinkolaseja yleensäkään valmistetaan? Kaikki eivät varmasti pidä niitä vitsillä eikä kaikilla selvästikään ole arviointikykyä
Se on sellainen kierrettävä tai ihan normaali hana, joka on siinä pöntölle tulevassa vesiputkessa aivan pöntön juuressa. Näkyy kyllä selvästi, kun pöntön taakse katsoo altapäin.Minkähän näköinen se sulku mahtaa olla?
Näky tuolla jonkunnäkönen pieni putki, jossa oli sellanen käännettävä juttu, mutta näytti sen verran ruosteiselta ja pölyiseltä etten ihmettelisi jos se ei mihinkään suuntaan liikkuisiPönttökin on varmaan suoraan 50-luvulta kun vuokraisäntä on niin saakelin pihi :curs:
No siis käytännössä sitä ei voi vääntää kuin oikeaan suuntaan eli jos se on sellainen kierrettävä hana niin se menee kiinni myötäpäivään. Koska se on nyt auki, niin se ei siis pyöri kuin myötäpäivään. Mikäli se taas on ihan normaali hana, niin näet siitä ihan katsomalla, kumpaan suuntaan sitä voi kääntää. Toiseen suuntaan kääntämisen estää sellainen haittakoroke.Ok, eli luultavasti se on tuo joksi sitä luulen. Tapahtuuko jotain kauheita jos vahingossa kääntää väärään suuntaan?
Juu naurakaa vaan (kuulostaa tää munkin korvaan vähän älyttömältä), mutta mulla on traumaattisia kokemuksia aiheesta nainen ja viemäritukosten omahoito.