Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Huippu-urheilijat poislukien olen aika varma, että kuntoaan ylläpitävä ihminen tulee halvemmaksi yhteiskunnalle.

Tuosta tulikin mieleeni, että olisiko sitä yhtään terveempi(eläisikö pidempään) vaikka yrittäisi elää 100% suositusten mukaan. Itse asiassa noille elämäntapasuosituksille pitäis varmaa avata ihan oma ketju.

Joskus joskus ajat sitten In flamesilla oli "pändi paitoina" vihreä t-paita sekä
huppari tekstiilä probably best bänd in the world.. Tietääkö ketään saisiko enää tänä päivänä tuota kyseistä hupparia jostain??

Minkälainen sää nyt tampereella, kannattaako suunnistaa särkännniemeen?

16 astetta, pilvistä, hieman tuulta, mutta ei sada. Sateen mahdollisuus olemassa.

Jos otetaan keskiverto urheilija tai ylipainoinen, niin kumpi maksaa enemmän yhteiskunnalle?

Ei varsinaisesti liity tähän, mutta muistaakseni Tiede lehdessä oli pieni artikkeli että tupakoitsijat tulevat yli 20% halvemmaksi yhteiskunnalle kuin ei tupakoivat.
Perustui siihen tosiasiaan että tupakoitsija on kuollut kun terveemmin eläneet ihmiset ovat jatkuvassa hoidossa vanhuudensairauksien takia.

Mun käsittääkseni suurimmalla osalla ihmisistä normaali ruumiinlämpö on alle 37 astetta. En tiedä mistä tuo on tullut joksikin kansanviisaudeksi, että ihmisen ruumiinlämpö on 37. Mulla normaali lämpö on noin 36.5, ja kaikilla mun tuntemilla ihmisillä se on suunnilleen samaa luokkaa, noin +/- 0.2 astetta tosta.

Toi, että sulla on koko ajan kuuma vois johtua hyvin nopeasta aineenvaihdunnasta. Onko sulla myös semmoista "oiretta", että vaikka kuinka syö, niin läskiä ei meinaa kertyä.
Tämä viittaisi mun maalaisjärjellä myös tuohon nopeaan aineenvaihduntaan. En kyllä oo varma.

No ei todellakaan:D
Paino pysyy koko päivän samana jos pitää pientä pikkunälkää yllä:D
Joskus ihmettelen onko mulla aineenvaihduntaa ollenkaan...

37 on sellanen, ettei normisti olla vielä pois duunista / koulusta. Siitä varmaan tuo "kansanviisaus." Mulla on kyllä joskus mittarit näyttäny ~35.5'C, kolmeseiska oli sit sellanen, ettei mitään jaksanu tehdä.

Mitkä alkoholijuomat voi vanheta?

Tilanne siis seuraava: Lievä kohmelo, löysin kaapista vajaan pullon kahluaa ja tein siitä maidon kanssa pienen piristävän. Puteli on tosin ollut kaapissa vajaana ehkäpäti noin viitisen vuotta ja pieni piristävä maistuu hieman kalulta. Juomassa ei näy mitään hämähäkkiä isompaa otusta/läikkää/täplää/laikkua.

Joten:
a) Kahluassa on tehoa vain hieman rontti 20-volttia, siispä se on vellihousuille ja se voi ajan kanssa pilaantua.

b) Olen viimeaikoina juonut bubissa valkovenäläisiä ja tottunut niiden makuun, nyt vertaan piristävän makua valkovenäläiseen ja ihmettelen eroa.

c) Sotkussani on liian vähän ainetta?

Mitkä alkoholijuomat voi vanheta?

Tilanne siis seuraava: Lievä kohmelo, löysin kaapista vajaan pullon kahluaa ja tein siitä maidon kanssa pienen piristävän. Puteli on tosin ollut kaapissa vajaana ehkäpäti noin viitisen vuotta ja pieni piristävä maistuu hieman kalulta. Juomassa ei näy mitään hämähäkkiä isompaa otusta/läikkää/täplää/laikkua.

Joten:
a) Kahluassa on tehoa vain hieman rontti 20-volttia, siispä se on vellihousuille ja se voi ajan kanssa pilaantua.

b) Olen viimeaikoina juonut bubissa valkovenäläisiä ja tottunut niiden makuun, nyt vertaan piristävän makua valkovenäläiseen ja ihmettelen eroa.

c) Sotkussani on liian vähän ainetta?
Kurkkaas jos löydät vastauksen täältä --> http://web.askyourbartender.com/index.php?option=content&task=view&id=4&Itemid=27

Kiitos tästä!

Ilmeisesti KVG olisi ollut vastaus tässäkin, lievästi höpsö olo vaan taisi vaikuttaa tekemiseni laatuun. Vastausvaihtoehdoista a on siis (ainakin mun enkun ymmärryksellä) suljettu pois. B ja c jäi vielä käteen, jatkan empiiristä tutkimusta.

Ja toki valkkariin tulee vodkaa, mutta joku tässä maussa ns. kyntää. Täytyy etsiä erilaisia lähestymistapoja.

Kröhöm... Miksi kutsutaan asustetta joka naisella on päällään? Näkyy osittain esim. kohdassa 1:12. http://www.youtube.com/watch?v=LfgHvxp641Y&NR=1

e. Kenties joku itämainen? Kimono on ainakin googlen perusteella erilainen..?
Dude, you're weird, kaikkee sitä porukka kattookin :rolleyes:

Mutta kyseessä taitaa olla rohkeampi muunnelma tyypillisestä kiinalaisesta juhla-mekosta. Niitä kutsutaan nimellä Cheongsam. Itsellänikin on sellainen vaatekaapissa, ostettu San Franciscon Chinatownista aikoinaan. Tässä yks sivusto mistä voit niitä katella lisää....:D http://www.eaststore.com/catalog/category_2_Women_Dresses.html

Back
Ylös Bottom