Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huippu-urheilijat poislukien olen aika varma, että kuntoaan ylläpitävä ihminen tulee halvemmaksi yhteiskunnalle.
Minkälainen sää nyt tampereella, kannattaako suunnistaa särkännniemeen?

Jos otetaan keskiverto urheilija tai ylipainoinen, niin kumpi maksaa enemmän yhteiskunnalle?
Mun käsittääkseni suurimmalla osalla ihmisistä normaali ruumiinlämpö on alle 37 astetta. En tiedä mistä tuo on tullut joksikin kansanviisaudeksi, että ihmisen ruumiinlämpö on 37. Mulla normaali lämpö on noin 36.5, ja kaikilla mun tuntemilla ihmisillä se on suunnilleen samaa luokkaa, noin +/- 0.2 astetta tosta.
Toi, että sulla on koko ajan kuuma vois johtua hyvin nopeasta aineenvaihdunnasta. Onko sulla myös semmoista "oiretta", että vaikka kuinka syö, niin läskiä ei meinaa kertyä. Tämä viittaisi mun maalaisjärjellä myös tuohon nopeaan aineenvaihduntaan. En kyllä oo varma.
En tiedä mistä tuo on tullut joksikin kansanviisaudeksi, että ihmisen ruumiinlämpö on 37.
Heh, uudemmalla mittarilla eilen illalla :
35.7, 35.8. 35.7
Ja nyt aamulla :
35.5, 35.6, 35.6
Eli olet väsynyt läski :(
;)
Kurkkaas jos löydät vastauksen täältä --> http://web.askyourbartender.com/index.php?option=content&task=view&id=4&Itemid=27Mitkä alkoholijuomat voi vanheta?
Tilanne siis seuraava: Lievä kohmelo, löysin kaapista vajaan pullon kahluaa ja tein siitä maidon kanssa pienen piristävän. Puteli on tosin ollut kaapissa vajaana ehkäpäti noin viitisen vuotta ja pieni piristävä maistuu hieman kalulta. Juomassa ei näy mitään hämähäkkiä isompaa otusta/läikkää/täplää/laikkua.
Joten:
a) Kahluassa on tehoa vain hieman rontti 20-volttia, siispä se on vellihousuille ja se voi ajan kanssa pilaantua.
b) Olen viimeaikoina juonut bubissa valkovenäläisiä ja tottunut niiden makuun, nyt vertaan piristävän makua valkovenäläiseen ja ihmettelen eroa.
c) Sotkussani on liian vähän ainetta?
Dude, you're weird, kaikkee sitä porukka kattookinKröhöm... Miksi kutsutaan asustetta joka naisella on päällään? Näkyy osittain esim. kohdassa 1:12. http://www.youtube.com/watch?v=LfgHvxp641Y&NR=1
e. Kenties joku itämainen? Kimono on ainakin googlen perusteella erilainen..?