Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten youtubessa saa pois tuon play/pause aika ääni -alapalkin fullscreen-tilassa? Ei se minusta ennen ole siinä ollut kun on fullscreeniksi pistänyt?!

kumpi on epäterveellisempää yhden ison sikarin polttelu vai yhden ison tupakka-askin polttelu?
Sikaria yleensä poltellaan poskareilla, joten kyllä se tuo tupakki on epäterveellisempää. Onhan tuo isompi annoskin tuo aski tupakkaa. Itse olen sekä sikareita, että tupakkia kärytellyt.

Sikaria yleensä poltellaan poskareilla, joten kyllä se tuo tupakki on epäterveellisempää. Onhan tuo isompi annoskin tuo aski tupakkaa. Itse ole sekä sikareita, että tupakkia kärytellyt.
Niin kai sikarin polttelussa suusyövän mahdollisuus kasvaa ja tupakonnissa taas keuhkosyövän+muut keuhkosairaudet

Niin kai sikarin polttelussa suusyövän mahdollisuus kasvaa ja tupakonnissa taas keuhkosyövän+muut keuhkosairaudet
Juurikin näin. Molempi pahempi.

Jos omistan 160cm leveän parisängyn, niin kannattaako siihen ostaa kaks pientä joustinpatjaa ja petari, vai yksi leveä patja ja petari?

Minun mielestani yksi levea patja. Jos tarvitset erikoisviritelmaa nukkujien painoeron vuoksi, osta iso patja, jossa on kaksi jäykkyysastetta sisäänrakennettuna.

Jos Visa Electronissa on 200e rajoitus per vuorokausi, niin koskeeko se myös kaupassa tehtäviä ostoksia jotka maksetaan kortilla vai onko tää vain nostorajoitus?

Jos Visa Electronissa on 200e rajoitus per vuorokausi, niin koskeeko se myös kaupassa tehtäviä ostoksia jotka maksetaan kortilla vai onko tää vain nostorajoitus?

Mulla ainakin on erikseen nosto- ja ostorajoitus. Eli nostoraja ei vaikuta ostamiseen ja päinvastoin

Turvarajat

Turvarajoilla tarkoitetaan pääsääntöisesti vuorokausikohtaisia käteisnosto- ja maksurajoja automaattikäyttöä varten.

Käteisnostoraja

Käteisnostoraja valitaan väliltä 0 – 1.680 euroa/vrk.

Käteisnostorajaan lasketaan automaateilla pankkitililtä veloitetut käteisnostot Suomessa. Tämän lisäksi on huomioitava seuraavat säännöt:
Visa Electron –kortit: Käteisnostorajaan lasketaan kotimaisten nostojen lisäksi myös ulkomaisilla Visa-automaateilla nostettu käteinen.
MasterCard-kortit: Käteisnostorajaan lasketaan MasterCard-automaateilla luottotililtä tehdyt kotimaiset ja ulkomaiset nostot.
Visa-kortit: Korttiluotto-ominaisuudella tehtyjä käteisnostoja ei lasketa rajaan, vaan ne tehdään käyttövaran puitteissa.

Maksuraja

Maksuraja valitaan väliltä 0 – 16.820 euroa/vrk.

Maksurajaan lasketaan Nordean maksuautomaateilla Suomessa maksetut heti veloitettavat maksut. Tämän lisäksi on huomioitava seuraava sääntö:
Visa Electron -kortit: Maksurajaan lasketaan myös Suomessa ja ulkomailla tehdyt ostotapahtumat.

Voit halutessasi muuttaa korttisi vuorokausikohtaisia turvarajoja verkkopankissa, kun olet yli 18-vuotias.

Turvarajat kannattaa asettaa normaalin päivittäisen käyttösi mukaisiksi; niitä on helppo muuttaa aina tarpeen vaatiessa. Vinkki: turvarajat kannattaa tarkistaa ja muuttaa omaan kortin käyttöön sopiviksi esimerkiksi ennen ulkomaan matkalle lähtöä.

-----------

Eli rajat erikseen

Minkä takia mentokset tai mynthonit tai mitkälie aiheuttaa cocacolan kanssa valtavan suihkulähdereaktion?

Ja onko se suihku oikeesti ihan hevetillinen niinku videoissa näkyy, vaiko vaan joku pahanen roiskahdus?

Mikähän mättää Visassa kun ei anna tilata eräästä liikkeestä (Jenkeistä) kuteita:

We're sorry, but it appears that this card number is not valid. Please double-check your card number or use a different card if you wish. If you believe there may be an error, please call the number on the back of your card for assistance.

Vastaavaa en ole koskaan nähnyt.

Back
Ylös Bottom